Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ihanat av-mammat, nyt tarviis apua :)

Vierailija
27.08.2011 |

Elikkäs, olen jonkin aikaa haaveillut muuttavani lasteni kanssa johonkin kivaan ihanaan kaupunkiin, missä olisi lapsillakin hyvä olla ja kasvaa. Kertokaa arvoisat mammat mikä on teidän mielestänne sellainen kaupunki jonne lapsiperheen kannattaisi muuttaa jos on vara valita? +mitä positiivista eritoten lapsiperheille siellä olis,muitakin mukavia kohteita otan innolla vastaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kivat mammat paikalla :(

Vierailija
2/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa paikkaa en voisi toivoakaan!!! Ei rikollisuutta(vielä), ei turisteja vaikka heistä pidankin. Ystävällinen, turvallinen kaupunki

Ja pääkaupunki on lähellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko minne hyvänsä, johonkin ihqukivaan ja ihanaan, sinä ja lapset, ou jee? Pääomatuloillako te elelette kun on kerran vara valita? Et taida olla todellinen. Eikö ole väliä paikkakuntakohtaisilla työllisyystilanteilla? Eikö ole merkitystä missä lasten toinen vanhempi?

Miksi haluat pois nykyiseltä asuinpaikkakunnaltasi? Vai halutaanko sinut pois sieltä?

Vierailija
4/5 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko minne hyvänsä, johonkin ihqukivaan ja ihanaan, sinä ja lapset, ou jee? Pääomatuloillako te elelette kun on kerran vara valita? Et taida olla todellinen. Eikö ole väliä paikkakuntakohtaisilla työllisyystilanteilla? Eikö ole merkitystä missä lasten toinen vanhempi?

Miksi haluat pois nykyiseltä asuinpaikkakunnaltasi? Vai halutaanko sinut pois sieltä?

Lasten toinen vanhempi muuttaa mukana, ei niinkään väliä työllisyystilanteesta ja minua ei haluta täältä pois,ihan itse olen lähtemässä ;)

Kiitos vain viestistä Pikku Myy!

Vierailija
5/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jos painoin vahingossa "ärsytys-nuppia ;)

Okei, koko perhe siis vaihtamassa seuraavaan kohteeseen ja kysellään koordinaatteja. Kerrot pesueestasi kuitenkin tooosi vähän, sama kuin arpois timoteitä hukkakaurasta.

Okei. Mä oon itse aina halunnut kasvattaa lapset pikku-pikkukaupungissa jonkin Ison kaupungin läheisyydessä, max 50km etäisyydellä. Pikkupaikoissa koulujen luokkakoot ovat pienempiä, suhteet koulun ja kodin välillä toimivammat. Silti ei olla missään maaaaaalla, etteivät serkut Helsingissä saa traumoja.

Sen Ison kaupungin läheisyys mahdollistaa helpot shoppailukeikat ja kulttuuriretket. Silti sinne ei halua jäädä, sillä välkkyvä järvi ja mäen laelta avautuvat näkymät tuntuvat kotimaisemalta joka kerta kotiin ajaessa :)

Voisi ehkä valita ensin sen Ison kaupungin (esim. Tampere, Vaasa, Hämeenlinna, Jyväskylä) ja sitten tutkia lähistön pienempiä paikkakuntia.

Pk-seutua en valitettavasti laske tähän - niin kiva kuin siellä onkin käydä sukuloimassa ja tekemässä lasten kanssa kesäreissu.

Pikku Myy