Oletko käynyt tänä vuonna uimassa?
Paljonkin? Miltä se tuntuu? Onko kesä jotenkin erityistä aikaa?
Minä en ole uinut kertaakaan (tai ylipäätään käynyt rannalla) ja tunnen ikävää painetta tästä. Kesällä pitäisi tehdä sitä ja tätä, varsinkin jos on lämmintä ja ns. kaunis ilma.
En vaan jaksa. Tuntuu aika kaukaiselta ajatukselta että saisin niin paljon iloa ja energiaa että lähtisin 10 km päähän kastautumaan järveen ja leikkimään hyvinvoivaa nuorta ihmistä. On vaan paha mieli tästä.
Vai onko tämä miettiminen jokatapauksessa turhaa, onko vedet jo viilenneet Etelä-Suomessa?
Kommentit (8)
1-2 astetta ajankohtaan nähden lämpimämpiä. Mut älä nyt ihmeessä mene jos et halua! Mulle uiminen on kaikista paras kesäpuuha (kakkostilalla on kirja & viini - kaikkina vuodenaikoina...)
mut älä välitä, joku tykkää jostain ja toinen toisesta... en mäkään oo käynyt esim. kesäteatterissa
jopa kerran. En tykkää näytellä raskausarpista mahaani muille :/
mutta vain pari kertaa ja vain siitä syystä, että on tullut mökillä käytyä. En minäkään lähtisi varta vasten rannalle uimaan. En pidä uimisesta enkä juuri kesästäkään.
En ole uimattomuudesta ottanut paineita, mutta sisällä vietetyistä kesäpäivistä olen. En vaan nauti siitä, joten en halua pakottaa itseäni ulos vain siksi, että niin kuuluu tehdä.
mut älä välitä, joku tykkää jostain ja toinen toisesta...
Minä olen aina tykännyt uimisesta! Viime kesänä muutaman vuoden tauon jälkeen sain pienen innostuksen uimiseen. Kävin useamman kerran pulahtamassa niin järvessä, joessa kuin meressäkin. Oli se kivaa ja tiedän että olisi varmaan kivaa nytkin.
Sehän tässä harmittaa, kun ei ole voimia tehdä asioita, joita haluaisi.
ap
joka päivä, kesäkuussa aloitin ja syyskuulle asti käyn. Eilen mökkeiltiin ja saunoin 3 kertaa ja uimassa ainakin 5 kertaa saunan lomassa
Siksi harkitsenkin uimista vain sellaiseen vuorokaudenaikaan, jolloin rannalla ei ole muita.