Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pahoittanut mieleni turhaan? Meidän piti lähteä tänään koko päiväksi rantapäivää viettämään

Vierailija
27.08.2011 |

eräälle hienolle rannalle. Miehellä alkoi illalla ripuli antibioottokuurin takia. Aamulla hän sanoi, ettei voi lähteä. Lähti vasta äsken ostamaan ripulilääkettä (Imodium). Hän kuitenkin ehdotti, että lähtisimme kaupungille asioille ja tuohon lähirantaan. Miten se ripuli ei siellä haittaa? Ehtii kuulemma kotiin vessaan. Sen hienon rannan (hyvä) vessa olisi lähempänä kuin kodin vessa. Mies tietää, että en pysty menemään uikkareissa rannalle, jolla on tuttuja, koska olen äskettäin lihonut paljon. En vain pysty eikä se asia päättämällä muutu.

Olen siis kotona ja mies siellä asioillaan. Koko viikon suunniteltu ihana reissu peruuntui ja mulla on siitä paha mieli. Seuraava kesäpäivä on ensi vuonna.

Oliko mies itsekäs vaiko minä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voitu lähteä sinne reissuun. Eikä mun paha mieleni varmaan siitä edes johdu, vaan tämä on jotain ihan muuta. Siitä tosin loukkaannuin, kun mieheni lähetti lapsen kaverin sinne lähirannalle, jonne lähdimme sitten kahdestaan (minä ja lapsi). Siihen loppui lapsen uiminen ja meidän yhdessäolo. Mieheni torppaa hauskat hetkeni ja vapaapäivän vieton aika usein (sairastuminen ei tietysti ollut tahallista). En muista, milloin olisi ollut kiva päivä ilman, että mies jotenkin sen keskeyttää tms. Siksi nämä pienetkin asat harmittavat vaikka se onkin lapsellista. Pettymyksiä on ollut viime vuosina enemmän kuin yhteistä kivaa. Pelkään jo toivoa yhtään mitään.

ap

Vierailija
2/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrähermoinen tapaus tämän viimeisimmänkin viestin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi ripulissa lähteä rannalle, mutta sä et voi mennä tuttujen eteen kun oot lihonut. Luuletko ettei ne näe sun läskejä muuten kuin uikkarissa?

Vierailija
4/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että en pysty menemään uikkareissa rannalle, jolla on tuttuja, koska olen äskettäin lihonut paljon. En vain pysty eikä se asia päättämällä muutu.

Vierailija
5/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aja itse sinne rannalle mille halusit?

Miksi et voi mennä lähirannalle, jos olet lihonut?

Vierailija
6/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta, jossa olisi ainakin kasvokkain kerrottuna "too much information" ap:n perheesta (ripuloiva mies, rajusti lihonut nainen... ugh). ;-)

Vierailija
7/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta, jossa olisi ainakin kasvokkain kerrottuna "too much information" ap:n perheesta (ripuloiva mies, rajusti lihonut nainen... ugh). ;-)

Vierailija
8/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen korvikkeen sille, että reissu peruuntui ja sinä äksyät. Nainen, sinä olet kohtuuton, typerä ja itsekäs ämmä nyt!

Kannattaisko muuten laihduttaa, jos ei kehtaa lähirannalle mennä? Sitä paitsi kyllä ne läskit vaatteiden läpi tursuaa eli et ketään hämää... Niin, olen itsekin ylipainoinen ja käyn rannalla. Läski vaatteet päällä ja läski uikkareissa.

Vierailija
9/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette tee kompromissia ja mies mene lähirannalle ja sä sille hienolle rannalle, jonne voit mennä vaikka oletkin lihonut!

Voi hyvää päivää!

Vierailija
10/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kohta oli paras!

Mies tietää, että en pysty menemään uikkareissa rannalle, jolla on tuttuja, koska olen äskettäin lihonut paljon. En vain pysty eikä se asia päättämällä muutu.

mieltä!!!

Repesin huutonauruun kun kuvittelen uimapuvustaan pursuavan ap:n kiukuttelevan pelikuvalleen!!!

Vierailija
11/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis surkea läski luuseri. Rannalle oli tarkoitus mennä koko perheen. Sopivaa päivää on odotettu viikkokausia ja menoa suunniteltu nyt viikko. Se on sellainen meidän perheen traditio. Mies voi mennä sinne lähirannalle lasten kanssa.

On vaikea selittää, millaista on olla läskiensä ja itsetuntonsa vanki, kun ei pysty olemaan rennosti vaan on ikään kuin pukeutunut häpeään tai kantaa sitä taakkana. Mutta hienoa, että se viihdyttää joitakin.

ap

Vierailija
12/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä kukaan ei tunne minua!

Eikä ap tietenkään voinut mennä ostamaan Imodiumia, koska ei halua, että lähiapteekin väki saa tietää, että miehellä antibioottikuuri.

Vierailija
13/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olematon. Kukapa sinun läskejäsi ihmettelee. Mene sinne rannalle, mihin haluat.

Vierailija
14/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla oli niin kiire syyllistää naista, että kukaan ei kerennyt miettiä miten mies voi ripulissa mennä lähirannalle ja kaupungille muttei hienolle rannalle? Samanlailla se hätä tulee on lähirannalla tai kauempana.

Ei nainenkaan kovin aikuismaisesti käyttäytynyt, mutta silloin jos on paha ripuli niin tuskin tekee mieli lähteä mihinkään.

Vierailija
15/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rantapäivää odotetaan noin pitkä aika ja "suunnitellaan viikko".

Siis haloo, mitä suunnittelemista tuossa on.

Vähän spontaaniutta kehiin.

Näitä hyviä kelejä on ollut koko kesän monta kuukautta.

Sinuna olisin mennyt vaan mennyt reippaasti lähirannalle. Nyt et pääse mihinkään - omaa syytäsi.

Vierailija
16/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokouluun, ettet ole aina miehen varassa ajamisen suhteen. meilläkin on vain yksi auto, mutta on kiva lähteä välillä yksin shoppailemaan, kaverin luo tai vaikkapa juuri rannalle.... Kesälä kävikin pari kertaa niin, että mies ei halunnut lähteä rannalle tai halusi lähteä omiin harrastuksiinsa, joten pääsin lapsen kanssa rannalle kahdestaan ison raskausmahani kanssa.

Mä en itse lähtis mihinkään jos olis ripuli, koska se vetää niin heikoksi.

Vierailija
17/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Imodium ei auta antibiooteista johtuvaan ripuliin. Näin ainakin meidän lähiapteekista kerrottiin.

Vierailija
18/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tälläistä voi olla :D HANKI AJOKORTTI! Niin, ja laihduta myös, äläkä ole riippuvainen miehestäsi. Raukka varmaan stressaa sun takia niin että ripuli johtuu siitä.

Vierailija
19/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä miehesi häpeää lähteä norsun kanssa rannalle. Dietille!

Vierailija
20/27 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Imodium ei auta antibiooteista johtuvaan ripuliin. Näin ainakin meidän lähiapteekista kerrottiin.

kerta maitohappobakteereita, kun syön antibioottiakin. Kyllä se Imodium sitä nestettä massaan hieman sitoo, joten on ensiapu, mutta maitohappobakteereja kannattaa aina alkaa syödä yhtä aikaa antibiottikuurin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi