Olenko pahoittanut mieleni turhaan? Meidän piti lähteä tänään koko päiväksi rantapäivää viettämään
eräälle hienolle rannalle. Miehellä alkoi illalla ripuli antibioottokuurin takia. Aamulla hän sanoi, ettei voi lähteä. Lähti vasta äsken ostamaan ripulilääkettä (Imodium). Hän kuitenkin ehdotti, että lähtisimme kaupungille asioille ja tuohon lähirantaan. Miten se ripuli ei siellä haittaa? Ehtii kuulemma kotiin vessaan. Sen hienon rannan (hyvä) vessa olisi lähempänä kuin kodin vessa. Mies tietää, että en pysty menemään uikkareissa rannalle, jolla on tuttuja, koska olen äskettäin lihonut paljon. En vain pysty eikä se asia päättämällä muutu.
Olen siis kotona ja mies siellä asioillaan. Koko viikon suunniteltu ihana reissu peruuntui ja mulla on siitä paha mieli. Seuraava kesäpäivä on ensi vuonna.
Oliko mies itsekäs vaiko minä?
Kommentit (27)
antibioottiripuöi pahimmillaan voi olla, vaikea uskoa että käyt ihan täysillä, sori.
Mitenkähän mahtais olla - kumpikohan on itsekäs - kipeänä oleva mies (muuten montaa antibiottia käyttäessä ei saa olla edes auringossa) vai siitä loukkaantunut vaimo.
Multa taitaa puuttua joku loukkaantumisgeeni kokonaan, koska en muista, että milloin olisin viimeiksi loukkaantunut yhtään mistään.
Itsehän ihminen pahoittaa mielensä, ei sitä kukaan muu tee. Ja sitten kärsii tästä itse aiheuttamastaan ongelmasta. Se on täysin oma valinta.
Kärsi ap ihan niin kauan kuin mielesi tekee. Lopeta, kun olet valmis. En väitä, etten itse koskaan pahoittaisi mieltäni. Osaan kuitenkin myös lopettaa sen aika nopeasti. Se tehdään niin, että aletaan tehdä jotain, mielellään sellaista, joka ilahduttaa jotakuta.
Tämä on kyllä yksi hölmöimpiä avauksia mitä ole täällä nähnyt. Kunka avuton yksi nainen voi olla?
Tämä on kyllä yksi hölmöimpiä avauksia mitä ole täällä nähnyt. Kunka avuton yksi nainen voi olla?
typerimpiä vastauksia mitä olen nähnyt. vain katkera vanha ämmä vastaa tuolla tavoin tai joku teiniäiti..
tämän vuoksi on hyvä, jos lapset eivät aina saa kaikkea haluamaansa vaan oppivat suhtautumaan pettymyksiin. AP:lta jäänyt harjoitukset väliin ja nyt "aikuisena" on vaikeaa...
kuskaamaan lihonnutta vaimoansa joka paikkaan?
"Kummallista kyllä
kaikilla oli niin kiire syyllistää naista, että kukaan ei kerennyt miettiä miten mies voi ripulissa mennä lähirannalle ja kaupungille muttei hienolle rannalle?"