Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä halvin kynsihuolto Hki-Vantaa alueella?

Vierailija
27.08.2011 |

Tietääkö joku esim Itäkeskuksen kynsipaikoista? Geelikynnet pitäisi huollattaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan 70€, kun geelaukset poistetaan ja pistetään uudet tilalle, en sitten tiedä, että onko kallis vai halpa?

Vierailija
2/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka otin Tartossa. Ennen mulla oli akryylit ja niiden huollosta maksoin 50 €/kerta.

Viikon päästä olisi taas reissu Viroon, mutta kynnet alkaa olemaan jo aika pahan näköiset, etten tiedä, jaksanko odottaa viikkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kallista ja useimmiten geelaukset näyttävät aivan tavallisilta kynsiltä, ellei pituus ole huomattava. Jos on huonommin tehty, niin näkyy epätasaisena pintana ja paksuutea se, ettei ole luononkynnet. Ja kun alkavat repsottaa ja kasvee ulos, näyttävät kammottavalle, epäsiistille.

Onko teillä joku kynsiongelma omissa kynsissänne, vai miten ihmeessä jaksatte tuhlata noin paljon rahaa noihin? ja kuinka usein niitä oikein pitää huoltaa?

Itse hion, kiillotan ja lakkaan kynteni ja hoidan kynsinauhani kotona, ja hyvältä ja siistiltä näyttää aina. Olen asiakastyössä ja hoidetut kädet ovat suuri osa miellyttävää asiakaspalvelijaa. Ei kyllä vaan tulisi mieleenkään maksaa jostain geelauksista edes viittäkymppiä/huolto, täysin hukkaan pistettyä rahaa. Ja että joku odottelee kynnet huononnäköisinä, että pääsee halvalla huoltoon...omituista.

Vierailija
4/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisen näköisinä, ei tarvitse kiillottaa tai hioa tai lakata. Kaikilla ei ole luonnostaan vahvat kynnet.