Oletko ollut vanhempainillassa, jossa jonkun isä on esitellyt itsensä vahingossa äitinä?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Siis tyyliin
"Hei, olen Pertti, Aadan äiti. Siis ISÄ!"
Itse oon todistanut vastaavaa jo monet kerrat :)
Kommentit (22)
kun isä totesi olevansa äiti :) Ei taida olla kauhean harvinaista...
Aika uskomatonta. Onko tämä näinkin yleistä! Se oli oikeasti hauskaa ja kaikkia nauratti.
on yleistä, voin sanoa opettajana. Lähes joka luokan kanssa on näin käynyt, joten ei kannata hävetä yhtään, jos itselle käy! Keventää vaan mukavasti tunnelmaa... :) Samoin oppilaat kutsuvat usein vahingossa opettajaa äidiksi, joskus myös isäksi (siis naisopea). :D
mutta äiti kertoi, että tätini oli oli esitellyt itsensä serkkuni isänä. :)
Itsekin pitää oikein miettiä, että kuka olen, äiti vai isä. Ja näkee muista, että miettivät ihan samaa.
kun ensin on kuunnellut puolen osallistujista (naisvoittoinen sakki useimmiten) esittelevän itsensä senjasen äitinä.
Esittelyt tuppaavat muistuttamaan toisiaan, kun kukaan ei uskalla kertoa itsestään muuta kuin edellinen on sanonut :)
esittelin olevani "Saaran" äiti, vaikka hän oli kouluikäinen esikoiseni. Äkkiä lisäsin perään, että niin ja "Mikon ja Jukan"! (jotka siis oli ne päiväkotilapseni)
Itsekin pitää oikein miettiä, että kuka olen, äiti vai isä. Ja näkee muista, että miettivät ihan samaa.
kun oma vuoroni tuli.
Se on jännä ettei kukaan äiti sano, että mä olen sen ja sen äiti.
esittelin olevani "Saaran" äiti, vaikka hän oli kouluikäinen esikoiseni. Äkkiä lisäsin perään, että niin ja "Mikon ja Jukan"! (jotka siis oli ne päiväkotilapseni)
Isompi lapseni oli ollut samassa ryhmässä paria vuotta aiemmin ja hänen äidikseen esittelin itseni.
Se on jännä ettei kukaan äiti sano, että mä olen sen ja sen äiti.
ei itselle mutta viime vanhempainillassa kyllä jollekin muulle.
Se oli minustakin vain hauskaa, mutta kummallista toki. :D Nauroin vedet silmissä jälkeen päin, kun kerroin miehelleni.
Tunnen muuten Pertin, jolla Aada niminen tyttö. Laitoitkin ilmeisesti vain esimerkin?? :)
yhden lapsemme harrastukseen liittyvän vanhempaintapaamisen yhteydessä. Mieheni oli siellä ja aluksi rinki esittäytyi.
Mieheni: "Olen x.x., Leenan isä."
Vieressä istunut nainen: "Olen Leena"
(Röhönaurua)
käy jos monta äitiä esittelee ensin itsensä: olen Jennikan äiti - olen Paavon äiti -olen Hillevin äiti jne. Ja sitten tulee isän vuoro... Menee vahingossa samoilla sanoilla :)
jossa maistraatin vihkijä kysyi vaimolta" tahdotko ottaa "Teemu Tapio xxx:n" aviovaimoksesi ja ....
:)