Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on tarve näyttää varakkailta ja menestyviltä, vaikka eivät sitä aina ole?

Vierailija
27.08.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ticketin vaatteita vaikka tiedän että yh elää sossunrahoilla. On se niin väääriiin....

Vierailija
2/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan kuulua tiettyyn joukkoon hinnalla millä hyvänsä. Ei ole tunnetta, että on arvokas ja hyvä ihminen sellaisena kuin on. Ei ole tyytyväinen itseensä ja elämäntilanteeseensa. Hakee hyväksyntää sellaisilta ihmisiltä, millainen itse haluaisi olla (varakas, menestyvä). Tuollaisia tuli mieleen.

Itse haluaisin kyllä olla varakkaampi, mutta ei minulla ole tarvetta sellaiselta näyttää kun en kerran (vielä) ole. Kolme pientä lasta, joista yksi vauva, eli meillä vain mies töissä. Itse sanon rehellisesti ettei ole sellaiseen tai tällaiseen rahaa, ja se aiheuttaa joskus hämmennystä.

Useimmat eivät kerro, ettei ole varaa johonkin tai että on rahasta tiukkaa. Minusta siinä ei ole mitään kummallista tuttujen kesken, ei minulla ole tarvetta olla muuta kuin mitä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menestyneitä ja varakkaita arvostetaan ja kadehditaan. Ja jos näyttää menestyvältä ja varakkaalta on varmasti ns. kunnon ihminen.

Tämähän ei ole totta kuin muiden vastaavien seurassa. Normaali-itsetuntoiset ihmiset voivat arvostaa ja kunniottaa muita siksi, mitä nämä aidosti ihmisinä ovat, eivät ulkoisen takia.

Kyllähän vaikka av:lla esiintyy kauheaa painetta siihen, että pitäisi olla hulppeat kulissit, isot talot, kalliit autot, merkkivaatteet vaikka lainarahalla jos ei muuten. Aika säälittäväähän se on.

Ja helposti ihmiseltä hämärtyy mitä hän itse oikeasti tahtoo kun paine on se, että kaikkien täytyisi haluta tiettyä... Että ei sen ihmisen oma unelma välttämättä ole omakotitalo, kallis auto, rikas mies, merkkilaukut ja tyyriit vaatteet. Vaan siihen mennään ikäänkuin automaattisesti mukaan, että niitä kuuluisi haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä