No mites nyt USAssa asuvat?
Amerikkalainen unelmanne menossa päreiksi 24 h sisällä
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Hurrikaani+Irene+lähestyy+New+Yorki…
Kommentit (23)
että Yhdysvaltoihin iskee hirmumyrsky?
Todella sairasta! Luonnonmullistus ei ole pelleilyn asia.
Mikä tässä Suomessa on muka niin mahtavaa,että kehtaa haukkua muita, jotka ovat valinneet erilaisen elämän.
Luulen kyllä että suomalaisilla on maailman huonioimmat sosiaaliset tavat, ja mielisairaita ihmisiä on paljon! Sen huomaa jo tästä palstasta ja näistä täntyyppisistä ketjusta.
Onnittelut ap:lle , olet varmasti yksi junteimpia ketä minä olen "tavannut" netissä.
Mutta meilla Amerikassa aina noustaan ja tehdaan entista tarmokkaammin. Kun ei ole sosiaalitukia tai muuta raha-automaatteja niin on pakko painaa. Mut toisaalta palkasta jaa aika kivasti kateenkin.
Varo ettei peräsuolesi luiskahda ulos. Olettek omuuten koskaan miettineet mikä on elämänne tarkoitus?
perinteista suomalaista metsurihommaa tai siivousta. Ja onhan ne huvit ihan kohtuullisia kanssa: risteilyja Karibialle, viikonloppuretkia Vegasiin. Ja himputti kun jalkahoidonkin saa 20, rakennekynnet vahan enemman, kampaaja ei maksa juuri mitaan ja hampaatkin saa valkaistua pilkkahinnalla. Maailman parhaaat shoppailumahdollisuudet ja ravintolat. Mikas tassa on ollessa.
Mitä ne perinteiset jenkkihommat on? Oikeasti maanne on niin hajalla ja jälkeenjäänyt että sinuna puhuisi metsurinhommista tuohon sävyyn. Kuka ne teidän Karibian laivat muuten tekeekään. Halvoilla hinnoilla leuhkiminen on raukkamaista sikäli, että hyvin tiedät sinäkin että niiden hintojen takana on työntekijöiden huono asema ja sosiaaliturva.
jalkeenjaaneeksi kun sieltapain ei ole mitaan innovaatiota tullut.
innovaatiot juurikin tulee euroopasta.
suomalaisista innovaatioista.
http://gigaom2.files.wordpress.com/2011/08/patent1.jpg
ainiin joo, ei tarvi innovoida kun voi kopoida, eli siis varastaa, ja oikeusistuomet sitten ratkaisee tapaukset kansallisen edun mukaan
Nyt pitaakin sitten tosissaan miettia, kun ystavata ja sukulaiset pyytavat jotain tuomaan tai lahettamaan. Ei tainnutkaan olla mieluisaa, kuhan ystavallisyyttaan pyytavat.
Suomalainen innovatiivisuus on jaanyt ajastaan jalkeen. Katsotaan nyt vaikka Nokiaa ja Applea. Toki on Angry Bird, mutta taitaakin olla sitten ainoa. Suomi nukkuu, ei sille mitaan voi.
Sosiaaliturva on aika olematon Suomen mittapuun mukaan. Ei ole toimeentulotukea eika tyottormyysturvaa samassa maarin, elakkeen saa saastaa ihan itse ja sairasvakuutus on jos on hyva tyopaikka. Siis kohtuullinen sairasvakuutus.
Nappis nyt on asetettu tallaiseen asentoon, mutta nappis sijaitsee USA:ssa, ei Kontulassa vai mita niita muita slummeja Suomessa on...
Ja siita shoppailusta tosiaan sitten toisen kerran. En taida enaa Sinullekaan "hyva ystava" lahettaa niita taalta. Aina ollaan kinumassa Hilfigeria, Laurenia ja DKNY:ta. Olkoon. Jos se nyt on niin rutkaa.