Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?? Näetkö mitä ympärilläni on nyt? ov

Vierailija
26.08.2011 |

tai kuka? Olen pitkästä aikaa yksin lapsuudenkodissani joka vain mökkikäytössä, ja minusta täällä on taas joku/joitain muita..

(Tunsin näin myös lapsena kun asuin täällä perheeni kanssa).

Jos näkijä olet paikalla niin oletko kiltti ja jos osaat niin kerrot kuka tämä on ja miksi minä tunnen hänet vai kuvittelenko koko jutun aina vaan uudestaan täällä..Ole kiltti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitusolioita. :)

Vierailija
2/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta voi olla, mutten enää jaksa siihenkään uskoa, koska olen tuntenut tämän "hengen" täällä ja vain täällä koko elämäni ajan (olen 38v).

Kotona en sitä tunne näin, mutta täällä lapsuudenkodissa se ikäänkuin huokuu vierelläni koko ajan. Hirveän vaikea selittää. Lapsena pelkäsin täällä tätä juttua hirveästi. Nyt en pelkää, mutta tuntuu että tuossa se on ihan vieressä. Se ei pelota enää, mutta jokin asia sillä on tuossa vieressä olla. Muut eivät sitä tunne, isäni tosin joskus kertoi aistivansa täällä samoja juttuja muttei hänkään osannut kertoa kuka tai mikä se on.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennä vähän ja pyydä asiantuntija paikalle.

Vierailija
4/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennä vähän ja pyydä asiantuntija paikalle.

t. ap

Vierailija
5/6 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko päästä eroon niistä? Rukoile Jeesuksen veren suojaa mökkisi ylle. Vetoa Jeesuksen nimeen, sano se ääneen. Jeesus on voittaja eikä sun tarvi pelätä mitään pahaa kun oot voittajan puolella. Jos tilanne äityy pahemmaksi, kutsu pappi siunaamaan talo. Jos pappia ei saatavilla, pyydä joku uskova kristitty rukoustueksi.

Sä et voi hävitä mitään, jos pyydät Jeesukselta apua. Sä voit hämmästyä, miten se oikeesti auttaa. Mutta muista olla tosissasi!

Vierailija
6/6 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaissodan aikaan niille tapahtui paljonkin kauheaa, eivätkä nuku rauhassa ennen kuin viimeinen on kuollut, joka todisti. Sanon vain varoituksena, että kun katoavat, elä ala perään huudella. Meinaan mökki on entistä kylmempi ja tyhjempi, mutta päästä raukat lepoon, ei ne enää kuule. Käy päivällä siinä entisellä niityllä. Paikka muuttuu jo ja historia on historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän