saunotteko raskaana?
jossain kun luki että sauna ja seksi voi alottaa synnytyksen. Ei vielä saisi syntyä rv 33
Kommentit (9)
-rakastan saunaa ja ihohuokoset puhdistuu ja turvotus laskee=)!
ap
kaksi viikkoa yliaikaiseksi ja piti käynnistää.
Itselleni tuli loppuaikoina saunassa huono olo, joten en siis paljoa saunonut muuten kuin lopussa käynnistyksen toivossa.
en sauno, laskee verenpainetta.En halua kaatua ja saada km. rv 9
jossain kun luki että sauna ja seksi voi alottaa synnytyksen. Ei vielä saisi syntyä rv 33
Oletko sinä suomalainen jos et tule ajatelleeksi, että sauna ja seksi ei välttämättä liity yhteen. Useimmat suomalaiset harrastavat seksiä enemmän muualla kuin saunassa.
Minun oman kokemukseni mukaan kumpikaan ei erikseen onnistunut käynnistämään synnytystä enkä enää muista, tuliko yhdistelmää kokeiltua.
Välttäisin vain silloin jos tuntuu epämukavalta! Nim. 3 lasta ja kaikista raskauksista ilolla saunonut äiti
Kuuntele kehoasi!
sauno vaan jos siltä tuntuu. Jos joskus tulee huono olo niin sit älä. Kuuntele kroppaasi :) itse en saunonut enää loppuraskaudessa kun oli niin korkeet verenpaineet, sillon ei suositella.
Oletko sinä suomalainen jos et tule ajatelleeksi, että sauna ja seksi ei välttämättä liity yhteen. Useimmat suomalaiset harrastavat seksiä enemmän muualla kuin saunassa.Minun oman kokemukseni mukaan kumpikaan ei erikseen onnistunut käynnistämään synnytystä enkä enää muista, tuliko yhdistelmää kokeiltua.
kun puhutaan mitkä käynnistää. sauna, seksi , siivous. "Muista 3 ässää" jne.. ei ole pakko juu sextata saunassa. Taju lähtis!
ei se sauna saa synnytystä käyntiin ellei ole muutenkin jo tullakseen. Eli jos ei mitään ennakoivia oireita (vedenmeno, kipeät supistukset...) niin ihan loppuun asti voi saunoa.