Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sua mennä male-lesbon kanssa saunaan?

Vierailija
26.08.2011 |

Minä olin enkä tullut edes ajatelleeksi että kattosi mua sillä silmällä. Pari ystävääni kuitenkin jälkeenpäin kuultuaan ihmettelivät asiaa.

Tämä tuttu on rekisteröityneessä parisuhteessa enkä varmaan olisi miettinyt asiaa jos olisi sinkku.

Alkoi kiinnostaa onko yleistäkin pelätä naisen katsetta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka tapauksessahan kaikissa suhteessa toinen on dominaoivampi, enemmän tai vähemmän. Niin on kaikissa ihmissuhteissa, koska ihmiset eivät ole toistensa klooneja.[/i

Onhan monesti niinkin että heteropareilla se nainen onkin oikeasti mies talossa. Enkä usko että lesbotkaan pystyy olemaan täysin tasa-arvoisia.

Vierailija
22/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka tapauksessahan kaikissa suhteessa toinen on dominaoivampi, enemmän tai vähemmän. Niin on kaikissa ihmissuhteissa, koska ihmiset eivät ole toistensa klooneja.[/i

Onhan monesti niinkin että heteropareilla se nainen onkin oikeasti mies talossa. Enkä usko että lesbotkaan pystyy olemaan täysin tasa-arvoisia.

Ylipäätään tuollainen ajattelutapa on minulle paitsi vierasta, myös vastenmielistä. Usko pois, on olemassa pilvin pimein täysin tasa-arvoisia parisuhteita, niin hetero- kuin homosuhteitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait kaikki miehetkään käy kuumana kaikkiin naisiin? Minusta on jotenkin itserakasta keneltäkään kuvitella, että on NIIIN ihqu, että kaikki maailman miehet ja jopa monet naisetkin ovat niin kuumana, etteivät malta oikein näppejään irti pitää...

Vierailija
24/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea ei tarvitse seksualisoida ja varsinkaan ei saunomista.

Toisen vartaloa voi katsoa monesta syystä, luepa vaikka vaan tätä palstaa. Täällä ilmeisesti voittopuolisesti heterot naiset kommentoivat naisten vartaloita minkä ehtivät!

Vierailija
25/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uimahallissa ei voi tietää mitä kenenkin päässä liikkuu, mutta kun tietää mitä omassa päässä on ei tarvitse huolestua.

Vierailija
26/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsois mua "silläsilmällä" koska mä katsoisin taatusti sitä...

Vierailija
27/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helvetisti, että se lepakko hyökkää alapäähäni kieli ojossa lutkuttamaan!!1 Not.

Miten pimeä ja maailman keskipiste pitää olla, että luulee muiden automaattisesti olevan kiinnostunut itsestään.

Vierailija
28/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pimeä ja maailman keskipiste pitää olla, että luulee muiden automaattisesti olevan kiinnostunut itsestään.

Heti kun ne huomaa naisen niin ne on iskemässä. Mitä naisellisempi nainen on niin sitä varmemmin siilitukat kiinnostuu.

Lesbo tarkoittaa sitä, että on kiinnostunut naisista eli ne iskee muita naisia. Kaikkia.

Vierailija
29/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asia minua millään tapaa häiritsisi, mutta homo-miehen kanssa en ehkä menisi saunaan, vaikka tietäisin että hän ei naisista ole tippaakaan kiinnostunut.

En ymmärrä tuota kivitystä niitä kohtaan jotka eivät tiedä oikeita termejä tai joilla on stereotypioita lesbopareista. Minä en tunne tietääkseni yhtään l-paria tai lesboa (joo asun aika korvessa) niin kuinka voisin mitään faktoja tietää. Jokaisen parisuhde on mielestäni yksityisasia, eikä minulla ole mitään tarvetta tehdä syväluotaavia analyyseja lesboparien tai muidenkaan parien valta- tms. suhteista.

Vierailija
30/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osassa tuntemiani lesbo ja homopareja toinen puolisko on selvästi miesmäinen sekä ulkoisesti, että käytökseltään ja toinen naismainen ja naisellinen.

Ja mieheni hyvissä ystävissä on homopari ja kun he menevät kaveriporukalla saunomaan niin se naisellinen puolisko ei koskaan mene niitten miesten kanssa saunaan.

Vierailija
31/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asia minua millään tapaa häiritsisi, mutta homo-miehen kanssa en ehkä menisi saunaan, vaikka tietäisin että hän ei naisista ole tippaakaan kiinnostunut.

En ymmärrä tuota kivitystä niitä kohtaan jotka eivät tiedä oikeita termejä tai joilla on stereotypioita lesbopareista. Minä en tunne tietääkseni yhtään l-paria tai lesboa (joo asun aika korvessa) niin kuinka voisin mitään faktoja tietää. Jokaisen parisuhde on mielestäni yksityisasia, eikä minulla ole mitään tarvetta tehdä syväluotaavia analyyseja lesboparien tai muidenkaan parien valta- tms. suhteista.

Tässähän kritisoitiin lähinnä niitä, joille ei ole oikeaa tietoa, mutta kuuluttavat sitten pitkin maita ja mantuja noita omia stereotypioitaan, joilla harvemmin on vankkaa totuuspohjaa.

Vierailija
32/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epänaiselliset heteronaisetkin sitten jotain male-heteroita? Ei kaikki "poikatytöt" tai muuten vaan miesmäiset naiset ole lesboja.

jotenkin suppea maailma taas eräillä.. Ja ei mua häiritse olla saunassa naisten kanssa, ihan sama mihin ovat suuntautuneet.

Vierailija
33/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. lesbo

Vierailija
34/34 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butch ja femme, ei male ja female.

Ensimmäiset ovat vakiinutneita termejä ja viittavat kunkin omaksumaan rooliin, toiset omaa sepitettä ja viittaavat hassusti suoraan biologiseen sukupuoleen.

Butch ja butch tai femme ja femme voivat myös hyivn olla pari. Butch/femme-jako ei suinkaan viittaa siihen, että jokaisessa parisuhtessa pitäisi olla miehekäs ja naisellinen osapuoli vaan enemmän siihen, millaisen ulospanon ihmiset itselleen valitsevat. Se, että nainen haluaa itse laittautua ja esiintyä naisellisesti ei vielä tarkoita, että hän haluaisi jätkämäisen naisen rinnalleen ja kääntäen.

Jos nyt kategorioimaan man tuttavapiirini lesbopareista vain yksi taitaa olla tuollainen butch-femme-pariskunta. Enemmän tunnen yhdessä eläviä freesejä urheilijatyttöjä/naisia ja kaikkein eniten femmepareja, joissa kumpikin on superfeminiininen. Yhdellä näistä pariskunnista on muistaakseni yhteenlaskettuna 230 mekkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme