Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v***u mun miestä vaivaa??

Vierailija
26.08.2011 |

Meillä menee todella,TODELLA huonosti. Me loukataan toisiamme,nälvitään,haukutaan,ei kohdella kunnioittavasti,ei nautita toistemme seurasta, ei ole seksiä,ei läheisyyttä.

Olen jo alkanut vierastamaankin vähän miestäni,siis en sillain sananmukaisesti,mutta niin että jos mulla oisi jotain asiaa muutakuin lapsista tai arjesta yleensä niin en saa sanottua,en pysty puhumaan normaalisti,jotenkin ahistaa.

No jokatapauksessa,olen sanonut miehelle etten rakasta sitä,haluan erota. Olen tehnyt avioeropaperit,mutten ole uskaltanut laittaa niitä postiin,pelottaa erota kuitenkin. Mies sanoo vaan et ei erota,en voi elää ilman sua. Sit alkaa tekee jotain juttujaan ja taas kaikki jää ilmaan leijuu ja mies elää ku ei ois mikään.

Jonkun ajan päästä se kysyy jotain ja ku vastaan vihasesti ni se kysyy et "mikä nyt on,äskenhä oltii ihan normaalisti". Nii oisko lapsien takia ja arjen pyörittämisen,mut se luulee et juttu jäi siihe ja ollaa ihan ku ei mitään ja jatketaan tämmöses paskapaskapaskaelämäs! Mikä sil on? Jos se sanois mulle ettei rakasta enää mua ni mä lähtisin heti!

(ja kyl mä sitä jollaintavalla rakastan ja haluisin et meidän avioliiton sais pelastettuu mut mul ei riitä voimat,tuntuu et ollaa umpikujassa.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi