Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi suhtautuisi jos menisit kahville exäsi kanssa?

Vierailija
26.08.2011 |

vain yästävänä siis..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole säilyttänyt edes ex-morsiamensa kuvaa, eikä tervehdi jos tulee vastaan, vaikka itse lopetti suhteen. Hän sanoo että menneet pitää unohtaa. Kiva kun joillakin noin avointa ja luottavaista. Eihän menneelle voi mitään. ap

ap

Vierailija
22/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen väleissä lähes kaikkien exieni kanssa, vaikkakin asuvat eri kaupungeissa. Jos tilaisuus tulisi, niin tottakai menisin kahville ja mies ei tähän reagoisi sen kummemmin kuin muihinkaan kavereiden näkemisiin.

Ei ole mustasukkaista tyyppiä ja lisäksi on tavannutkin exiäni, jos siihen on tarjoutunut mahdollisuus. On myös itse exänsä kanssa satunnaisesti tekemisissä, tosin harvakseltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotenkin noin myrkkyä. Itse tervehdin kaikkia, juttelen kaikkien kanssa ja menneet on menneitä. Jotain omituista tuossa on jos eksät ottaa noin koville.

Vierailija
24/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on auttamattoman vanhanaikainen.

Hän ei ymmärrä näitä exä-juttuja, eikä sitä että heidän kanssaan ollaan yhteyksissä.

ap

Vierailija
25/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni jäi meille nukkumaan. Ei ollut ongelma miehelleni.

Vierailija
26/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI jos teillä on yhteisiä lapsia. Nykyaikana on exät ja nyxät ilmoisesti sekaisin.

Ap:lla ei taida olla tämän exän kanssa.

Vierailija
27/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI jos teillä on yhteisiä lapsia. Nykyaikana on exät ja nyxät ilmoisesti sekaisin. Ap:lla ei taida olla tämän exän kanssa.

Vierailija
28/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän asuu ulkomailla ja haluaisi muutenkin käydä pitkästä aikaa Suomessa. Samalla olisi kiva nähdä ja jutella vanhoista yhteisestä ystävistä jne.

ap

kerran ei kuitenkaan ole mikään toissavuotinen sussu. Ihan ok varmasti miehesikin mielestä. Tai sitten ei :o Pyydä miehesi mukaan! Niin minä tekisin. Vois olla sit ihan kiva ja välitön tunnelma kaikin puolin.

Vierailija
29/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä luottamus ole kovinkaan vakaalla pohjalla suhteessanne.

Vai haikailetko vielä exäsi perään ja nykyinen miehesi vaistoaa sen? Vai kuvitteletko/ toivotko että miehesi olisi mustasukkainen exällesi?

Mieheni tod. näk. lähettäisi exälleni terveisiä jos menisimme kahville.

jolla on hyvät tavat. Me haluaisimme tavata kavereina vaan, mutta enpä uskalla miehelle edes asiasta mainita.

ap

Vierailija
30/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin rapajuoppo, ettei se kahviloissa istuskele. Just nähtiin se pari vkl sitten, kun oltiin viihteellä. Istuttiin samassa pöydässä ja oli kivaa. erosta on 7 vuotta aikaa.

Vierailija
31/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haikaile hänen exän perään, rakastan miestäni.

En toivo mitään mustasukkaisuus draamoja, olen aikuinen ihminen.

Mutta haluaisin tavata exän, hän on mielenkiintoinen ja fiksu ihminen.

Hän sanoi kyllä että mieheni voisi tulla mukaan, mutta en ole tohtinut mainita edes mainita asiasta miehelleni.

ap

Vierailija
32/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi myös mies piipahtaa kahveella minun niin kun oamnkin ex:sä kanssa

Vierailija
33/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi kyllä että mieheni voisi tulla mukaan, mutta en ole tohtinut mainita edes mainita asiasta miehelleni.

ap

jos olet kovin "kankea" ja jännittynyt asiasta miehesi vaistoaa sen ja kankeus tarttuu häneenkin. Jos kaikki (sä ja myöhemmässä vaiheessa sä ja ex kun tapaatte) on ihan reloja ja välittömiä niin ei se sun mieheskään jaksa yksinään mököttää ja möllöttää. Iloinen fiilis mukaan ja menoks vaan. Kai te muitakin ihmisiä tapaatte yhdessä?

Vierailija
34/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kavereita.

Ja ei, en vaihtanut lennosta.

Vierailija
35/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ei olla nähty pitkään aikaan ja haluiaisi siis itsekin taas nähdä tämän. Exä ja me asumme nykyään eri maissa joten tapaaminen olisi harvinaista herkkua, ennen olimme todella paljon tekemisissä myös kolmistaan. Ja lapsetkin varmaan haluaisivat nähdä "xxx-setää".

Ollaan oltu (nykyisen) miehen kanssa exän häissä ja exä tietenkin meidän häissä, exän siskon häissä, exän vanhempien luona syömässä (useinkin) - exä on siis oikein hyvä ja läheinen ystävä.

Miehen exää ei olla nähty niin usein (ja hänkin asuu nykyään eri maassa kuin me), mutta jos hän tulisi täälläpäin käymään, haluaisin taas todella mielelläni nähdä häntä.

15v ollaan oltu muuten yhdessä, mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut "issue", vaikkei siis mistään "avoimesta suhteesta" olekaan kyse. Olen ollut exän kanssa lomallakin nyxä-suhteen alkuaikoina, nukuttiin samassa sängyssäkin (eikä ollut yhtään mitään sutinaa, oikeasti).

Kai tämä on suht harvinaista, mutta itse en suostuisi mihinkään muuhun. Onneksi mies on aivan samaa maata. Toivottavasti lapsenikin löytävät joskus yhtä avoimet ja rehelliset kumppanit!

Vierailija
36/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaankin kieltäisi menemästä. Ja niin kieltäisin minäkin jos haluaisi oman exän kanssa kahville. Miksi niitä suhteita pitäisi ylläpitää edes kaverisuhteina? Vaikka olisivat kuinka ystäviä niin en voisi olla ajattelelmatta että tuon kanssa mieheni on harrastanut kiihkeää seksiä ja tehnyt varmaan samoja juttuja kuin nyt minulle jne. Ja pahinta olisi että mulle tulisi varmaan nuo ajatukset ihan selkeänä videona mieleeni.

Vierailija
37/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkilaiset moraaliset rajat ja tavat pitää olla.

En halua opettaa lapsille että pitää olla exiä ja entisiä suhteita, en halua että he kokevat vaikeita suhteita, eroja ja sydänsuruja.

En halua että ajattelevat että se on ihan normaalia, kun se ei sitä ole vaikka sitä sellaiseksi yritetäänkin vääntää.

Nuo "exä on paras kaverini" jutut ovat onneksi harvinaisia.

Vierailija
38/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole säilyttänyt edes ex-morsiamensa kuvaa, eikä tervehdi jos tulee vastaan, vaikka itse lopetti suhteen. Hän sanoo että menneet pitää unohtaa. Kiva kun joillakin noin avointa ja luottavaista. Eihän menneelle voi mitään. ap

90% naisista friikkaa ja tekee loppuviikon hankalaksi kun "vahingossa" löytää kuvia exästä jostain kenkälaatikosta. Oikeastihan hän on tonkinut paikkoja ja toivonut löytävänsä jotain. Sitten tivatan, että onko vielä tunteita kun "vaalit" niitä kuvia (eli oikeasti ovat unohtuneet johonkin kaapin pohjalle) Eli karvaasta kokemuksesta viisastunut mies on saattanut suosiolla paiskata kuvat menemään kun suhde on loppunut.

Vierailija
39/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin se järkyttyisi

sitten rupeaisi kyselemään

sitten tarkentaisi kysymyksiä ja rupeaisi epäilemään

sitten menisi puhumattomaksi

sitten rupeaisi kyttäämään

sitten syttyisi ilmiriita

sitten asia hiljaa jäisi mutta vedettäisiin esiin tasaisin väliajoin ja joka pienenkin kinan yhteydessä

joo, mulla on mustasukkainen mies, mutta mulla ei onneksi ole edes koko exää :)))

Vierailija
40/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% naisista friikkaa ja tekee loppuviikon hankalaksi kun "vahingossa" löytää kuvia exästä jostain kenkälaatikosta. Oikeastihan hän on tonkinut paikkoja ja toivonut löytävänsä jotain. Sitten tivatan, että onko vielä tunteita kun "vaalit" niitä kuvia (eli oikeasti ovat unohtuneet johonkin kaapin pohjalle) Eli karvaasta kokemuksesta viisastunut mies on saattanut suosiolla paiskata kuvat menemään kun suhde on loppunut.

olisin halunnut nähdä oliko hän kaunis jne. Sitten kerran sattui samaan ruokapaikkaan meidän kanssa, mies sanoi että se on tuolla tuo. Tavallisen, siistin näköinen nainen.

ap