Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä puuteri ja meikkivoide 40+ iholle?

Vierailija
26.08.2011 |

Ei kallis

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä ja hinta jotain alle 20 euroa.

Vierailija
2/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuote riittää. Maksaa jonkin verra, mutta tosi riittoisa. Ei sotke. Nykyään varmaan Sensai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä eivätkä maksa paljon.

Vierailija
4/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykästynyt juhliin laittaa Maybellinen Dream satin mousse mikäsenytolikaan. Todella ohut ja peittävä. Sain näytteen jotain toista ja kauhistuin miten kauhean ryppyiseltä se sai minut näyttämään. Sama ongelma oli myös muilla tuotteilla, joskus ennen nelikymppisiä havahduin siihen että meikkaaminen suorastaan korosti juonteita. Toi tuote pelasti mut. Mutta se tarraa kasvoihin kuin liisteri. Saan siitä joskus aina isoja näppylöitä. Mutta on se sen arvoista. En tiedä miten päivittäinen käyttö onnistuisi.

Vierailija
5/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pitkään ollut estee lauderin meikkivoide ja puuteri ja olin niihin tyytyväinen. EI ole liian paksu, mutta peittää kyllä. Nyt kyllä vaihdoin chaneliin, joka on läpikuultavampi ja luonnollisempi ja kosteuttaa myös mukavasti, joten ei kiillä.

Mä en voi käyttää noita markettimeikkejä, koska useimmat niistä jostain syystä tekee mulle ihottumaa. Luulin pitkään, että ihottuma tulee tuoksuaineista, ja käytin vain tuoksuttomia tuotteita, sitten huomasin,e ttä noissa kalliimmissa merkeissä voin käyttää lähes mitä vaan ilman ihottumaa, kun taas merkettitavarassa milkein mistä vaan tulee ihottumaa. Ilmeisesti allergeeni on siis jossain täyteaineessa, mitä markettimerkeissä on.

Vierailija
6/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pitkään ollut estee lauderin meikkivoide ja puuteri ja olin niihin tyytyväinen. EI ole liian paksu, mutta peittää kyllä. Nyt kyllä vaihdoin chaneliin, joka on läpikuultavampi ja luonnollisempi ja kosteuttaa myös mukavasti, joten ei kiillä.

Mä en voi käyttää noita markettimeikkejä, koska useimmat niistä jostain syystä tekee mulle ihottumaa. Luulin pitkään, että ihottuma tulee tuoksuaineista, ja käytin vain tuoksuttomia tuotteita, sitten huomasin,e ttä noissa kalliimmissa merkeissä voin käyttää lähes mitä vaan ilman ihottumaa, kun taas merkettitavarassa milkein mistä vaan tulee ihottumaa. Ilmeisesti allergeeni on siis jossain täyteaineessa, mitä markettimerkeissä on.

Olen kuulut sanottavan, että markettikama on ihan samaa kuin kalliimmatkin periaatteessa mutta nimi vaan maksaa enenmmän. Tiedä sitä sitten.

Mutta onhan meikeissa kyllä erojakin. Ei kaikki sovi kaikille.