No, ostanks mä nyt 150 euron haalarin lapselle?
Tollanen ticket to heavenin baggie näyttää ainoolta järkevältä 134 cm toppahaalarilta.
Mikä olis tyylitietosta? Mä kuitenkin niinkun oon, ja sit pitää erottua wt-jengistä.
Minkäslaisia haalareita sittarissa myydään? Onks ne rumia, ja kärsiikö niistä sosiaalinen status?
Kommentit (8)
minunkin lapsellani, koska se on hyvä ja järkevä vaate.
jos haluat! Meillä ei edes 1 vee käytä haalaria vaan paljon käytännöllisemmin housuja ja takkia:)
Täytyy lapsen olla ainakin 140cm pitkä. Kuka sen ikäinen käyttää enää haalaria?
Sehän se noinkin pienestä taaperosta on JUST parasta kun möyrii oikein kunnola lumessa, laskee mäkeä jne. ja selkä ja maha on täynnä lunta :)
jos haluat! Meillä ei edes 1 vee käytä haalaria vaan paljon käytännöllisemmin housuja ja takkia:)
Täytyy lapsen olla ainakin 140cm pitkä. Kuka sen ikäinen käyttää enää haalaria?
Ja lapsi on nyt senteissä mitattuna 132 cm pitkä, niin en mä sille mitään 128 cm haalaria osta, oli nyt kuinka isoa kokoa tahansa. kasvaa varmasti talvenkin aikana.
Ja haalari on maailman paras vaate lumileikeissä ja mäenlaskussa pihalla. Esikoisen jäljiltä meillä on 164 cm haalari tallessa, ja käytti sitä mielellään leikkiessää pihalla.
No mä nyt sit taidan ostaa sen.
-ap-
9-vuotias tyttöni ylpeänä jopa koulussakin viime talvena haalaria käytti.
Nettikaupasta tilattiin ja oni kaverikin sitä oli ihastellut ja samanlaista toivonut.
Haalareita on kuitenkin joka lähtöön...
Parin viikon päästähän alkaa alet...haloo...
kokoinen lapsi harvoin haluaa haalaria