Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nää vaatteet mee kaupaks?

Vierailija
25.08.2011 |

http://www.huuto.net/kohteet/vaatepaketti-62cm-tytolle/188659351

Onko mulla muka liian korkee hinta vaikka vaatteita noin paljon? Ja hyväkuntosii on..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintoja kattonut niin moni myy kolme vaatetta erikseen tällä hinnalla

2/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lähtöhinnaksi 0€ ja hintavaraus vaikka 10€ ni voi olla ihan eri tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita on kirpparit pullollaan ja usein just noita kokoja kierrätetään kavereiden kesken.

Ihan ok vaatteita olivat, mutta eivät nyt mitään yli-ihanaa, joita jaksaisin huutiksesta huudella.

Vierailija
4/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei vauvanvaatteet vain mene juuri nyt kaupaksi. Itse huomasin saman, vaikka hinta oli halpa (yhden vaatteen hinnaksi tuli tyyliin 30-50 senttiä) ja ne olivat hyväkuntoisia. Lopulta roudasin ne joulupatakeräykseen kun eivät menneet kaupaksi.

Vierailija
5/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vaatteista voisi kirjoittaa myös merkin

- Kuvat voisivat olla isompia

- Postikulut ilmoitukseen

Vierailija
6/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa kysellä postikulujen perään ja jättää siksi mielummin huutamatta.

Vierailija
7/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mun mielestä kallis, mut meil ei oo tyttöjä!! Huutiksessa alkaa oleen niin kauheesti tarjontaa et ite en jaksa selata ''Ihanan pojan supersuloiset pyjamahousut ja pikkuprinsessan hurmaava mekko'' -ilmoitusten seasta näitä kunnollisia ilmoituksia!

Vierailija
8/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla liian korkea? Etkö itse maksaisi 23 vaatteesta 12e?

Vierailija
9/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ilmoituksessa kuvia vaatteista? Mulla ei ainakaan auennut kuvat, jos sellaisia oli. Ja jos ei näe kuvia, niin mä en ainakaan ostais mitään.

Vierailija
10/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kauniita. Pienen vauvan haluaa pukea kauniisti, ja vaaleisiin pastellisävyihin. Lisäksi merseroitu puuvilla on parasta. Vertaa sun vaatteita marksandspencer.com vaatteisiin.Uudet vaatteet englannissa on erittäin hyvin tehty, erinomaisista materiaaleista.

Vierailija
11/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian korkea lähtöhinta käytetyille perusvaatteille.

Vierailija
12/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla muitakin värejä.

Vierailija
13/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vrk on aika lyhyt myyntiaika. Vastahan sä olet tänä iltana ilmoituksen laittanut.

Vierailija
14/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytettiin tytölle aika paljon vaaleanpunaista alkuun :D Nykyään on kyllä aika kyllästynyt siihen väriin ja vältellään sitä :D

Vierailija
15/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun postikuluista tulee iso osa paketin hintaa ja samanlaista kampetta löytää kirppareilta ilman extrakuluja, niin nää jää myymättä. On kyllä hyviä vaatteita!

Vierailija
16/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vähintään viikon myyntiaika sekä postikulut näkyviin, mä just olen sellainen, etten jaksa niitä kysellä tai arvuutella.

Jos mulla olisi tyttövauva ja tarvetta vaatteille, niin hyvinkin olisin voinut ostaa (riippuen postikulujen hinnasta).

Vierailija
17/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon ahkeraan ostellut tavaraa huutiksesta. Ainoa mikä mua tos paketissa stoppais ois toi, et postikuluista ei oo mitään mainintaa. Noin ison paketin postikulut saattaa olla jo puolet vaatepaketin hinnasta.. :/

Itse ostelen tavaraa mieluiten yksittäin- on pienet postikulut ja voin valita mieleiseni "paketin". Eli ostaisin varmasti vaikka tunikan hintaan 1e+postikulut max 1,5e, mutta en 13euron vaatepakettia, jonka postikuluiksi saattaa tulla joku 8euroo (!!) ellei mukana ole jotain helmeä kuten laadukas talvihaalari+ kengät tms. mikä tekee ostosta taatusti kannattavan.

Olen kantapään kautta oppinut "shoppailemaan" huutonetissä. Paketeista mulla on huonoimmat kokemukset enkä niitä siksi koskaan enää osta.

Vierailija
18/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulit tänne mainostamaan. Todelliseen boikottiin pitäisi tuollaiset laittaa.

Vierailija
19/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

C: Mukana viallisia

D: Tavisvaatteita, joissa ei ole mitään houkuttelevaa mukana.

Ihan oikeasti, kunnollisista, ihanista vaatteista voi saada hyvän hinnan, mutta tuollaisesta kasasta monikaan ei huolisi käyttöön kuin muutaman, ja ne löytää halvemmalla kirpparilta.

Vierailija
20/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse en voi sietää tyttöjen pukemista aina vaaleanpunaiseen. Kyllä meiltäkin MUUTAMA vaaleanpunainen vaate löytyy jos on ollut supersöpö, mutta missään tapauksessa en ostaisi pakettia, jossa on noin paljon vaalenapunaista.

Ja toinen ongelma on pienet kuvat. Ei noin montaa kuvaa jaksa klikkailla jokaista erikseen auki. Vaihda kuvapalvelinta, että saat isommat kuvat, jotka nopeasti vierittää alas.

Vaatteiden kunnossa tai hinnassa ei sinänsä ole vikaa - siis ainakaan sikäli kuin pikkukuvista hahmotti ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä