Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nää vaatteet mee kaupaks?

Vierailija
25.08.2011 |

http://www.huuto.net/kohteet/vaatepaketti-62cm-tytolle/188659351

Onko mulla muka liian korkee hinta vaikka vaatteita noin paljon? Ja hyväkuntosii on..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ja postikulujen puute. Jos olisivat kohdallaan ostaisin mielelläni vaikka heti.

Vierailija
22/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollasia tavallisen tylsiä, vaaleanpunaisia ja rumia(kin) vaatteita, joista en käyttäisi ilman pakkotilannetta yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 6,8e. En ole punninnut pakettia joten en tiedä tarkalleen. :) Mutta jos joku haluaa niin voin punnita sen.

t. ap

Vierailija
24/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin syy on se, että tota kokoa tulee vauvalle pilvin pimein lahjoina, tuliaisina jne...Ja kirppikset on täynnä hyviä, halpoja vaatteita tossa koossa.

Vierailija
25/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana on liikaa viallisia ja olet kuvannut vaatteita, joia ei paketissa ole mukana. Liäsksi kootkin ilmoitat epämääräisesti: muutamat on sitä ja tätä.

Ja väreiltään aika ätläkkä eikä ole yhtään ns.merkkivaatetta mukana. Etkä edea niidnen vaatteiden merkkejä kerro...

Vierailija
26/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Laita postikulut.

- Lisää ainakin kunkin vaatteen merkki. Löytyy paremmin haulla.

- Korosta kivoimpia vaatteita. Esmes se Tutan itämaiset norsut -body voi houkutella ostajia.

Muuten ihan ok paketti.

Vierailija
27/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin et pitäskö myydä lasten vaatteita pois ja aattelin laittaa ainakin kolmekertaa noin paljon vaatetta myyntiin ja hinta max 10,-

Vierailija
28/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin syy on se, että tota kokoa tulee vauvalle pilvin pimein lahjoina, tuliaisina jne...Ja kirppikset on täynnä hyviä, halpoja vaatteita tossa koossa.

Ja kyseessä ilmeisesti perusvaatteet kun merkkiä ei kerrottu - noita on kaikilla kaapit pullollaan. Jos mukana olisi edes pari vaatetta vähän parempaa merkkiä, niin voisi tuolla hinnalla kiinnostaakin.

Vierailija
29/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 6,8e. En ole punninnut pakettia joten en tiedä tarkalleen. :) Mutta jos joku haluaa niin voin punnita sen.

t. ap

Tiedän kyllä, että moni kivittäis ja vaikka mitä tämän vuoksi ja useimmat palauttaa jokaisen ylimääräisen sentin ostajalle. Itse kuitenkin merkkaan "toimituskulut Suomeen" vaikkapa sun tapauksessa 7e ja ne on sen "7e" maksoin niistä sitte 6,5e tai 8,5euroo.

Ostajana mullekin on tärkeintä, että toimituskulut on kiinteät. Siis, että tiedän, että postikulut on nyt vaikkapa sen 2euroo. Rasittaa myyjät, jotka "tarvittaessa pyytää lisää", sillä kolmen lapsen äitinä minulla ei ole jatkuvasti aikaa vahdata nettiä ja katsella, että pitääkö vaikka huutonet kohteen toimitusta varten laittaa 20senttiä lisää hilloa. Myyjänä syy on sama: en viitsi palauttaa senttejä ostajille, enkä ole ikinä laskenut postareita pieleen niin pahasti, että olisin pyytänyt vaikka yli euron liikaa joltakin. Eli senttejä ne on aina ollu.

Vierailija
30/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä ja Anttila menee huonosti kaupaksi muutenkin.

Minun mielestäni vaatteet on vielä kaikenlisäksi rumia, sorry...

Noista voisi pyytää kirppiksellä 0,20-0,40 kpl eli hintakin on liian korkea.

Vierailija
31/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä mainita, että ostaja tietää laadun. Lisäksi paketti on yksipuolisen värinen, melkein pelkkää pinkkiä.

Vierailija
32/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enimmäkseen Tutta ja Ciraf, tarvii varmaan huomenna sitten laitta ne siihen.

Vierailija
33/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että lähtöhinta 0€ ja ei hintavarausta saa ihmiset liikkeelle. Vaikka se tuntuu alkuun siltä ei hitsi jos näistä ei saakkaan kunnon hintaa. Ja ilman muuta postikulut ilmotukseen! Itse ilmoitan aina perus postipaketin hinnan 8.50€ (vaikka tais posti madaltaa just jonku paketin hintaa). Huutonetissä voi ostaa huutopaketin 7,99€ ja sillä saa 35kg asti tavaraa lähettää. Jos iso paketti ei postikulut tunnu niin pahalta kun jos niitä lähtee itse muualta etsimään niin suurella osalla tulis kuitenkin matkakuluja yms.

Itse myin just vauvan unisex paketin ja hinta nousi 50€ ja erikseen poikavauvan vaatepaketin ja siinäkin hinta nousi reilusti yli 50€. Ja kun olin kasannut erään toisen vaatepaketin laitoin hinnaksi osta heti 10€ (tuotteita13, yksi ulkoasu). Ei huutiksessa voi toivoa rikastuvansa mut joskus käy hyvä tuuri :) musta idea ois just sama kuin kirppareilla pääsee itse turhasta tavarasta eroon ja toinen voi tehdä löydön, hyvä mieli kaikilla!

Vierailija
34/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuossa ilmoituksessa häiritsee lähinnä, että luetellaan vaan; body, housut, paita. Eli kerrotaan juuri se, minkä jokainen voi päätellä kuvastakin. Haluaisin tietää vaatteen merkin tai ainakin suunnilleen mistä se/ne on hankittu.

Tai laita jotain yleistä yhteenvetoa tyyliin: meille ostettu uutena/yhden käytössä olleet/osa kirpparilta tms. Ja onko mahdollista kulumisen jälkeä/pesunukkaa vaatteissa.

Jos ovat tosi vähän aikaa olleet käytössä yhdellä lapsella tuhannen muun vaatteen ohella, eli siis pesty alle 10 kertaa jokainen, voisin harkitakin tuohon hintaan. Paitsi etten osta huutiksesta(-kaan) muuta kuin merkkivaatetta ja minulla ei ole tyttölasta, eikä noin pientä enää ;)

Vierailija
35/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä edes katso noita paketteja, koska on todennäköistä, että niissä on vaan muutama, mitkä haluaisin. Ostan mieluummin yksittäisiä halvalla, valikoiden jokaisen erikseen, kuin ison kasan kerralla, samalla hinnalla, voimatta vaikuttaa sisältöön.

Vierailija
36/36 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat paketin kauneimmat vaatteet mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän