Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä SINÄ haluaisit ostaa huutiksesta? Pistetääs tällainen kaapit tyhjäksi -ketju pystyyn!

Vierailija
25.08.2011 |

Jokaisella on kaapit pullollaan turhaa kamaa - Mitä sinä haluaisit ostaa huutiksesta? Tavara kiertoon tällä tavoin! Kaikkea mahdollista sinne ei jaksa näpyttää turhan takia...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei ole yhtään 134-kokoista ja se ylittää osaston rajan eli kokoa 140-146. Tuollainen kun on sen mystisen osastorajan vuoksi tosi harvinainen. Saatte takuulla paljon huutoja.

Paketissa voisi olla erityisesti lila 140 cm verkkatakki, lila 140 cm talvitakki ja nuorelle tytölle "naisekas" vyö (ei Aku Ankkaa tai nallekarhuja kuvioina).

Sitten tarvittaisin tukeva kissoja pitävä verkko-ovi. Meidän ostama hyönteisverkko-ovi ei siinä tehtävässä kovin kauaa kestänyt, pulskat kissaronttime oppineet verkossa kiipeilemistä.

Vierailija
22/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetystä tavarasta sen verran korkeita että kauppoja kiertelemällä ja nettikaupoista saa uutta halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus n. 4 m. Tai matalaa kaapistoa samaan käyttöön. Erottaisin ruokailutilan muusta olohuoneesta tuolla, joten ihan peruslaudoitusta riittäisi ja pystyssä pitäisi pysyä.

Vierailija
24/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa L/XL/XXL-kokoista muodikasta vaatetta pyjamista farkkuihin ja farkuista toppeihin..

Olen löytänytkin hienoja ja erikoisia vaatteita jonkin verran, unohtamatta ihan normi perus käyttövaatetta mutta jotkut myy siellä aivan järkyttävän näköisiä säkkejä ja vaikka olen L-XL-kokoinen niin ei se tarkoita etten halua käyttää muodikkaita ja istuvia vaatteita..

Vierailija
25/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme muuttamassa ja mies haluaa tyhjentää kirjahyllymme, kirpparilla meni muutama mutta paljon on vielä jäljellä. Samoin jos joku kaipaa jotain lasten DVD levyä meiltä saattaa löytyä sillä kuuluimme lasten leffakerhoon ja sieltä on vahingossa tullut ostettua paljonkin.

Itse kaipaan riippumattoa, edullisesti näin kesän päätteeksi. Fatboy vaikka?

Vierailija
26/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa 30/32 koon farkut/farkkuja, kivoja paitoja ja neuleita.

Vierailija
27/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Tuomo Polvinen: J.K. Paasikivi, valtiomiehen elämäntyö,osa 2. Miehelle etsin

Ja Kaari Utrio; Ilkeät sisarpuolet (muistaakseni tämän niminen)

Joitakin Asterixeja puuttuu pojan kokoelmasta

Mysi Lahtisen, Kaalinpää ja puolikiloa jauhelihaa

Vierailija
28/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko jatkettava tai sitten sellainen retrosänky.

Vierailija
29/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tossa kasa L/XL kokoisia toppeja/t-paitoja ja mietin viitsiskö niitä laittaa myyntiin. Muutama Calvin Klein usasta jne. Ei siis mitään logotoppeja, vaan sen merkkisiä neuletoppeja yms. Mun mielestä ihan kivoja mutta millaiset sitten olis sun mieleen, värimaailma?

ostaa L/XL/XXL-kokoista muodikasta vaatetta pyjamista farkkuihin ja farkuista toppeihin..

Olen löytänytkin hienoja ja erikoisia vaatteita jonkin verran, unohtamatta ihan normi perus käyttövaatetta mutta jotkut myy siellä aivan järkyttävän näköisiä säkkejä ja vaikka olen L-XL-kokoinen niin ei se tarkoita etten halua käyttää muodikkaita ja istuvia vaatteita..

Vierailija
30/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaiset karvavuoriset Tepsut koko 22 talveksi. Miel. unisex-väri niin menis pikkusiskollekin.

Vierailija
31/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon 24-25 UUSIA talvikenkiä pojalle

Laittakaa myyntiin niin huudan varmasti!

Vierailija
32/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä ulkoliikuntavälineitä, kuten polkupyöriä, suksia, luistimia, pulkan. Tällaista kamaa, jota joka perheessä joudutaan hankkimaan, mutta käyttöä voi tulla sitten oikeasti aika vähän.

Ainakaan kotipaikkakunnaltani en huutiksen kautta ole juurikaan tällaisia tuotteita löytänyt.

Ja hinnan pitäisi olla max 1/2 alkuperäisestä. Käytetty on kuitenkin aina käytetty.

Vierailija
33/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suksia, luistimia jne on todella vähän huutiksessa, joko aivan romukuntoisia, tai sitten yyberkalliita...

Olen sitten onneksi löytänyt muilta kirppiksiltä etsimiäni.

Vierailija
34/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turha toivo.

Vierailija
35/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvalla tytölle loppukesäksi ja alkusyksyksi vaatteita halvalla! ja hyväkuntoisia ovat!

http://www.huuto.net/kohteet/vaatepaketti-62cm-tytolle/188659351

Vierailija
36/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sievä kalusteen valkoisen koulupöydän sen pienemmän. En nyt muista nimea.

Lapsuuteni runomuotoon kirjoitetun kuvakirjan "Kiltin lapsen kirja".

Kalevalakorun pronssisem talonsydän nilkkaketjun.

Vierailija
37/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle, koko 98, tummansiniset. Vedenpitävät. Hyväkuntoiset. Ehkäpä sellaiset joissa on henkselit.

Vierailija
38/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ainakin Luce Irigarayn Sukupuolieron etiikka kirjan, Tiheikön väen kootut kertomukset, Kirjallisuudentutkimuksen peruskäsitteitä (tätä on ollutkin myynnissä mutta haluan käytetyn käytetyn hinnalla en uuden hinnalla), Lentävä hevonen kirja, ja vielä kirja nimeltä Intertekstuaalisuus.

Ostaisin erittäin mielelläni myös mahdollisimman unisex (minulle laaja käsite mutta oranssi ja keltainen suurimmat värisuosikit mutta melkein mikä vaan menee) vaatetta mielellään jonkun itse lapselleen tekemiä ja käytettyjä esim. bambu ym. materiaaleista klähinnä suurempia kuin koko 92 cm. Jotain superkivaa voisin ostaa 92 koossakin. Ostaisin mielelläni myös kivoja puuleluja lapselle erityisesti ostheimer puulelut ja pienet puuautot kiinnostaisivat.

Ongelma taitaa vaan olla, etten oikein ole viime aikoina jaksanut penkoa mitä huutiksessa myydään niin en varmaan edes tietäisi jos toivomiani artikkeleita olisi myynnissä.

Vierailija
39/43 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino sanalla sieviä

Vierailija
40/43 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen jossa on vaaleansiniset laidat ja alhaalla ne lelulaatikot.. sellaista tekis mieli mut on uutena niin kauheen kallis.

Sit tulppaanitarhan lumo kirja.