PUSITUUTERI2N! Kuka muistaa?
En tiedä mistä tuo ikivanha nikki pölähti päähäni, muistaako joku muukin tuota?
Kommentit (17)
En kyllä ole yhtään varma onko mielikuva oikea vai vääristynyt vuosien varrella, mutta imetystä henkeen ja vereen puolustava besserwisser tulee mieleen.
itse asiassa hän oli aina ja kaikessa oikeassa ainakin omasta mielestään
mut en muista millanen se tyyppi olikaan...
hänellähän oli oikea luxus koti, tammiparketti ja kaksi jääkaappia :) Oli oikein munkki käynyt kun olivat saaneet niin halvalla sen kerrostaloluukun
Pohti monta viikkoa mitä ja miten voisi tarjota ruokaa muuttomiehille, että voiko lasagnen tehdä uunipellille ja tarjota ruuan kertakäyttöastioista
Muistan myös tempakan, alliisan, LinneaS:n, siniperhon..
-2 poikaa, jotka samanikäisiä omien lasteni kanssa
tosiaan kun saman ikäiset pojat kuin itselläni. Ja tuon Tempakan muistan kanssa. Lisäksi tuli myös mieleen nimimerkki annelisyys (hänellä saman ikäinen lapsi, jolla todettiin down-oireyhtymä)
kurkkimassa joskus vuosia sitten tänne, koskapa muistan nikin mutta en juttujaan :) Olen sanonut lastani pusituuteriksi/suukkomaakariksi hänen taaperoajoistaan lähtien (täyttää kohta 10..., koska tuo ihana nikki jäi mieleen täältä.
lisäksi muistan Harleymaman, Hevimutsin, Jemikon..
Oli jotenkin ihan erilaista kuin nykypalstalla. Tai sitten aika kultaa muistot...
Ei mielestäni siitä pohtinut mitään vaan noista kertiksistä. Ja samaa mietin itsekin kun muuttomiehille-ja naisille sapuskaa tarjosin;D
Kun onhan ne kertakäyttöastiat täällä palstallakin tuomittu alimpaan h*lvettiin..Eikä se mikään kerrostaloluukku ollut mistä mainitsi, meillä oli rakennusprojekti edelliseen kotiin samaan aikaan päällä.
Kyseinen nikki oli mainio, aina avulias ja neuvoi mm imetysasioissa minuakin:)
Kukas se oli se mamma joka puhui itsensä täällä pussiin jotenkin "en ole se nikki" vaikka oli rekisteröitynyt palstalle just sillä hetkellä ja nikkinsä näkyi kaikille:DD
henkilötiedot näytölläni. Sattuuhan niitä vahinkoja tekniikassakin...
Ei mielestäni siitä pohtinut mitään vaan noista kertiksistä. Ja samaa mietin itsekin kun muuttomiehille-ja naisille sapuskaa tarjosin;D Kun onhan ne kertakäyttöastiat täällä palstallakin tuomittu alimpaan h*lvettiin..Eikä se mikään kerrostaloluukku ollut mistä mainitsi, meillä oli rakennusprojekti edelliseen kotiin samaan aikaan päällä. Kyseinen nikki oli mainio, aina avulias ja neuvoi mm imetysasioissa minuakin:) Kukas se oli se mamma joka puhui itsensä täällä pussiin jotenkin "en ole se nikki" vaikka oli rekisteröitynyt palstalle just sillä hetkellä ja nikkinsä näkyi kaikille:DD
en läheisesti mutta aikoinaan tunnistin juttujen perusteella ;-)
90m2, uusi, pienkerrostalossa
4h+k+vh+kh+s+wc
Parkettilattiat
Märkätiloissa lattialämmitys sekä kaakelointi
15m2 lasitettu parveke josta käynti aidatulle, asuntokohtaiselle pihalle josta portti "yleiseen piha-alueeseen".
Etäisyys Helsingin keskustaan 20km.
Suht nuori äitinsä oli kuolemassa silloin syöpään kun kirjoitteli täällä. Ja tosiaan kaksi poikaa oli, ja ihan kivan oloinen tyyppi.
Ja se äitimammanen siis todellakin puhui silloin itsensä pussiin, oli ketju, jossa hänestä väiteltiin, ja siellä vastaili itse itseään puolustellen, kunnes yhdessä viestissä unohtui rekisteröityneeksi, ja nimimerkillä äitimammanen aloitti tekstin " en ole äitimammanen, mutta olen samaa mieltä jne."
Muistatteko Sirkusäidin, sai kolmoset, niin että vauvojen syntyessä sillä oli 6 alle 6-vuotiasta?
terveisin Heikinäitee (kukaan ei varmaan muista minua ;) )
itse asiassa hän oli aina ja kaikessa oikeassa ainakin omasta mielestään