Lopettaisitko suhteen?
Miesystäväni kanssa tapaamme ainoastaan viikonloppuisin. Olemme viihtyneet yhdessä ja pitäneet kiinni näistä mahdollisuuksista tavata.
Olimme sopineet yhteistä menoa ensi viikonlopuksi, mutta mies ilmoittikin menevänsä harrastuksiinsa, mikä tuntui minusta tyrmistyttävältä, sillä yhteinen menomme nyt meni mönkään.
Tuo harrastusmeno tuli aiban yllättäen ja en tietenkään estä häntä osallistumasta.
On kuitenkin aiheellista ottaa nyt etäisyyttä, minkä olen tehnytkin ja mietin koko suhteen lopetusta.
Miksi minun pitäisi luopua yhteisistä suunnitelmista ja oletettavasti olla jopa iloinen miehen harrastuksista.
Onhan hänelle arkipäivät aikaa harrastaa, kuten minullakin.
Miksi tyytyisin olemaan joku varahuvi.
Olenko liian kaavamainen vai miten toimisist tässä tilanteessa?
Kommentit (12)
Meillä on ensi kuulle sovittu tärkeä meno, johon miehen puolelta sukua osallistuu. Ehkä on minun vuoroni ilmoittaa, ettei huvitakaan tai sitten tosiaankin laittaa jo aiemmin piste tarinalle.
Jos kerran suostuu huonolle kohtelulle, antaa niin tapahtua jatkossakin.
Ei enää voi mitään korjata, kun luottamus on mennyttä.
eikä pahoita toisen mieltä koskaan, niin toki voi vaatia samaa toiselta.
teidän menon peruuntumista vai oliko vain ilmoitusasia?
Minusta tämäkin pitää huomioida.
tai kummoiselta muutenkaan. Siis olette jo sopineet yhteisestä ajankäytöstä ja se ei sitten miehelle sovikaan, kun omat harrastukset. Eri asia, jos ette vielä olisi mitään sopineet. Mä en kattelis miestä, joka ei noudata sopimuksiaan.
Voihan miehellä olla joskus muutakin harrastusta kuin SINÄ.
siitä millainen mies on sulle muuten. Mitä saat suhteesta?
niin pitäisin loukkaavana, jos muut kiinnostukset menevät edelle.
Tietysti pitää olla omiakin menoja ja ei liene kohtalokasta, jos ne joskus osuvat viikonlopullekin.
Siltikin, sovittuja menoja ei muuteta, herättää epäluottamusta.
Jos viikonloppumeno on tiedossa hyvissä ajoin ja siitä jutellaan keskenään, ei todellakaan kaada mitään normaalia suhdetta.
ap
siitä millainen mies on sulle muuten. Mitä saat suhteesta?
ehkä suhde on hänen puoleltaan väljähtymässä. Tämä on vaan mun mielikuva asiasta. Me naiset aina halutaan nähdä asiat parhain päin, itselläni on aina lopulta intuitio ollut oikeassa. Kyllä sen tuntee, jos toinen ei ole enää niin innoissaan.
Eipä tarvii miettiä miehen vaikuttimia.