GoFatGo on maailman paras dieetti! En ymmärrä miksi
joku ei pysty kolmea viikkoa seuraamaan tarkkaa ruokavaliota, jolla laihtuu varmasti! Ja hirveä narina viikonloppua kohden, kun pitäis olla ilman alkoakin, hui.
Kommentit (7)
Jutta-Jutta-Jutta-Jutta-Jutta-Jutta
Tähän vielä jatkoksi kehuja Martinan tuhatlahjakkuudesta, allekirjoitus Martina.
Olen aika liikunnallinen, mutta mulle tosiaan jäin se 5 kg "vauvakiloja". Mitään järkevää syytä näille läskeille ei ole. Olen 160 cm pitkä ja painan nyt 59 kg. 54 kg oli se normaalipainoni, joka oli ja pysyi aina ennen. Nykyään mittari näyttää aina vaan 59 kg.
Pyöräilen töihin (30 min. per suunta eli 1 h per työpäivä) ja käyn kaksi kertaa viikossa jumpassa.
Haluan skarpata itseni taas niihin vaatteisiin, joita käytin ennen lasta.
joo. Viime vuoden keväänä tuolla olin, mutta laihduin vaivaiset pari kiloa. Sitten siirryin karppaamiseen ja laihduin nopeasti 10 kg lisää ja päädyin lähes alipainoiseksi. Joten ei ole maailman paras dieetti mulle ainakaan :)
Olisin todella kiinnostunut, mutta nyt taidan myöhästyä melkein viikon.
Paljon sulla oli hiilareita päivässä?
Olisin todella kiinnostunut, mutta nyt taidan myöhästyä melkein viikon.
voit sinne tulla mukaan vielä
En osallistu dieettiin, mutta katson ne tsemppausvideot, ne on niin ihania. Jutta on niin innostava tyyppi. Mulla on menossa painonhallinta, en tarvitse diettiä. Olen ottanut vaan vinkkejä mukaani sieltä täältä. Siihenkin se sopii :)