Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Syksyn must vaatehankintasi ?

Vierailija
25.08.2011 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaata paksua trikoota ja kiva, vartalonmyötäinen mutta pömppömasuystävällinen leikkaus (eli muutama laskos vinoittain vyötärön seudulla). Niin asiallinen, että voi käyttää töissä asiakastapaamisissa, mutta mukava päällä. Helppo asustaa. Olen tosi tyytyväinen ostokseeni.

Uusia samettihousuja tekisi mieli myös.

Vierailija
22/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvin ehdottomasti.

Ja vois ne olla ihan hyvän näköiset, mutta tämä on vähän liian paljon vaadittu.

Ja sadetakin. En mitään kökköä vettäpitävää takkia, joka ei kuitenkaan kestä mitään, vaan kunnollisen sadetakin jossa voi seistä vaikka kaatosateessa pihalla eikä silti kastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualin pitkä käännettävä toppatakki, jossa toinen puoli kukallinen ja toinen tummanvihreä.

Ostaisitko itse? Hiukan arveluttaa, onkohan liian hurja keski-ikäiselle? Tosin on mielettömän iloisen näköinen...

Voin vielä palauttaa, jos haluan, tosin tällä hetkellä tuntuu hyvältä.

Vierailija
24/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi takki syksyksi, mutta ei taida olla rahaa. Tai jos on rahaa, niin ei löydy mieleistä. En halua telttaa, mutten myöskään mitään napamallia enkä kovin tätiä.

Vierailija
25/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko ostaa uus villatakki ja sit korkokenkäsaappaat.

Vierailija
26/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ranta-asuja on tietty aina kiva hommata, samoin hellemekkoja.

Vierailija
27/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonpäästä.

must listalla: mustat housut, jotkut muut suorat housut, siistit farkut.

lisäksi tarvitsisin nahkasaapaat, mustan nahkalaukun, trenssin.

ja mielitekisi ostaa villakangasviitta ja villakangashame. Mutta en raaskisi.. yritän ehkä tehdä itse.

Vierailija
28/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalat talvikengät(ei saappaat) mustat kapeat farkut.

Vierailija
29/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaata paksua trikoota ja kiva, vartalonmyötäinen mutta pömppömasuystävällinen leikkaus (eli muutama laskos vinoittain vyötärön seudulla). Niin asiallinen, että voi käyttää töissä asiakastapaamisissa, mutta mukava päällä. Helppo asustaa. Olen tosi tyytyväinen ostokseeni. Uusia samettihousuja tekisi mieli myös.

Kuulostaa ihanalta, mutta en tuollaisia ole nähnyt missään (mulle tärkeä kohta tuo pömppövatsan piilotus).

Vierailija
30/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammilalesta ruskeat nahkasaappaat syksyksi ja nyt olis pakko saada kunnon talvitakki ja asusteet siihen. Vaikea löytää kunnollinen, ei liian urheilullinen muttei tätimäinenkään....sellainen käytännöllinen mutta tyylikäs, ja laadukas, ehkä untuvatäytteellä, tai toppa.

Vierailija
31/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää ompelijan palveluita, pienet korjaukset (kuten vaikka hihan pidennys takkiin) ei maksa paljoa. Itsellä sama ongelma: hihat loppuvat usein kesken. Housuissa sama juttu, mutta esim. farkkuja löytää hyvin koska niissä eri lahkeenpituuksia.

Takeissa usein on se "kääntövara" josta saadaan pidennettyä hihaa muutamalla sentillä, parissa takissani on ihan erillinen (huomaamaton!) jatkopala hihansuissa.

Maksaa parisenkymppiä, ja minusta pieni hinta siihen nähden että saa kunnollisen mittaiset hihat =hyvin istuvat takin joka näyttää siistiltä. Ja itse olen miettinyt sen niin, että voi vaikka ostaa edullisen takin ja viedä sen ompelijalle, jos ostaa vaikka 50€ takin ja siihen 20-30€ hihojen pidennys jää hinta kuitenkin 70-80 euroon, ja parasta on se ettei joka kerta ärsytä kun pukee takin päälle vaan nauttii sen pukemisesta :)

Vierailija
32/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakankaasta tehty viitta. Ainakin kaksi sellaista tulee, toinen yksivärinen ja toinen kukonaskelkuviota.

Ihana lämpöinen villapaita

Vierailija
33/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän tietenkin sisäkenkinä avokkaita, mutta koska kävelen paljon (mm. työmatkat) niin tarvitsen oikeasti hyvännäköiset sateenkestävät saappaat.

En muista kommentoijan numeroa mutta epäili Ril'sin (vai oliko se YourFace) talvitakkia liian kalliiksi: jos vain pystyy niin kannattaa odottaa sinne joulun alennusmyynteihin ja satsata klassiseen malliin hieman, menee monta vuotta.

Vierailija
34/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat myytiin näköjään viikossa loppuun, mutta mustia oli vielä, kun viimeksi kävin. Vastaavia on tänä syksynä monilla merkeillä, tässä oli kuitenkin poikkeuksellisen pukeva tuo vatsankohta :)

Vierailija
35/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigualin pitkä käännettävä toppatakki, jossa toinen puoli kukallinen ja toinen tummanvihreä.

Ostaisitko itse? Hiukan arveluttaa, onkohan liian hurja keski-ikäiselle? Tosin on mielettömän iloisen näköinen...

Voin vielä palauttaa, jos haluan, tosin tällä hetkellä tuntuu hyvältä.

Itsekin olen noita katsellut, ovat vaan liian kalliita, nyyh ja siis olen keski-ikäinen : )

Vierailija
36/50 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime syksynä Sokokselta Gil Bretin hopeanhohtoisen "kaupunkitopan" ja tulin käyttäneeksi sitä ihan koko ajan, myös siistin villakangastakin sijasta. Täsmälleen sellaista ei nyt titenkään ole Gil Bretin nettisivuilla, mutta kannattaa silti pitää merkkiä silmällä.

Vierailija
37/50 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Skirts/Knee-Length-Skirts/BQ010/Wom…" alt="http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Skirts/Knee-Length-Skirts/BQ010/Wom…">http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Skirts/Knee-Length-Skirts/BQ010/Wom…;

En ole ollut oikein hameihminen, mutta kesällä pidin muutamaa kivaa hametta ja viihdyin. Ongelmana on melko leveä lantio, joten mikä tahansa hame ei käy :( (esim. ei kuuna päivänä vekkihametta, pitääköhän kukaan muukaan...)

Pituus jonnekin puolisääreen, olisi kiva saappaiden kanssa. Jos olette nähneet jossain niin kertokaa!

Siksi etsin pidempää.

Vierailija
38/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut oikein hameihminen, mutta kesällä pidin muutamaa kivaa hametta ja viihdyin. Ongelmana on melko leveä lantio, joten mikä tahansa hame ei käy :( (esim. ei kuuna päivänä vekkihametta, pitääköhän kukaan muukaan...)

Pituus jonnekin puolisääreen, olisi kiva saappaiden kanssa. Jos olette nähneet jossain niin kertokaa!

Vierailija
39/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-Skirts/Knee-Length-Skirts/BQ010/Wom…

Vierailija
40/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnon kävelylenkkarit, sellaiset kosteudenkestävät Merrelit. Tiputtelen kiloja ja vanhat kengät tuntuvat liian tukemattomilta. Vielä muutama kilo pois ja sitten vasta niitä rättejä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän