G: Syksyn must vaatehankintasi ?
Kommentit (50)
- juoksupuku/hiihtopuku
- lenkkarit
- parit tennarit
- salikengät
- talveksi neuleita (sellasia, missä kaula-aukko ei oo iso)
- pari VÄRIKÄSTÄ hupparia
- parit farkut
- alusvaatteita
- syksyksi/talveksi saappaat tai nilkkurit
oikeestaan koko vaatevarasto pitäis uusia, mutta no money, no honey.
Mustat saappaat, esim tällaiset mustina:
http://www.amazon.co.uk/Fly-London-Womens-Mistry-Boot/dp/B001BS6DHE/ref…
Lisäksi tarvitsisin siniset farkut, kengät tulipalopakkasille, uuden käsilaukun, kuntosalivaatteet.
Samoin mulla on hankintalistalla siistit kumisaappaat joilla kulkea työmatkat ym. Ja kaipaisin kunnollista, pitkää sadetakkia joka olisi iloisen värinen. Olen kyllästynyt kastelemaan nahkakenkiä ja pilaamaan ne. Sateenvarjokaan ei paljoa suojaa kun raju kuuro osuu kohdalle. Tälläiset kun löytää niin hyvä. Vinkkejä kellään?
Samoin mulla on hankintalistalla siistit kumisaappaat joilla kulkea työmatkat ym. Ja kaipaisin kunnollista, pitkää sadetakkia joka olisi iloisen värinen. Olen kyllästynyt kastelemaan nahkakenkiä ja pilaamaan ne. Sateenvarjokaan ei paljoa suojaa kun raju kuuro osuu kohdalle. Tälläiset kun löytää niin hyvä. Vinkkejä kellään?
Olivat tyylikkäitä eivätkä lainkaan sadetakkimaisia, hieman kalliita kyllä tietenkin, olisiko ollut Halonen tai Pukumies. Hunterilla on tyylikkäitä kumisaappaita, samaten Wedge Wellylla.
Olivat tyylikkäitä eivätkä lainkaan sadetakkimaisia, hieman kalliita kyllä tietenkin, olisiko ollut Halonen tai Pukumies. Hunterilla on tyylikkäitä kumisaappaita, samaten Wedge Wellylla.
http://www.amazon.co.uk/40s-Pin-up-Vintage-Style-Raincoat/dp/B0042Y5YJ2…
Vauva syntyy marraskuussa, eli takkia kai tarvitaan vain kuukauden. Hinnat uutena 100 € molemmin puolin. Huutonetissäkin pyydetään yli 30 €.
Harmi :)
on huippuihania mekkoja vino pino, mutta kun imetän, niin täytyy saada paita-hame-yhdistelmä. Muutenkin täytyy ostaa jotain imetykseen sopivia kauniita vaatteita. Vaatteeni erittäin istuvia, joten vaikea venytellä saadakseen tissin esiin. Imetän kuitenkin ainakin pari vuotta, joten jotain panostuksia täytyy tehdä. Ensi kesänäkin pitää ostella vaatteita, koska kesävaatteetkin pitkälti mekkoja. Olen mekkoihminen:)
Mä tarvitsen lämpöisen talvitakin. Haaveilen pitkästä untuviksesta, mutta saa nähdä raatsinko ostaa. Sen lisäksi tarvitsen lämpimät matalakorkoiset ja tukevat nahkakengät. Vartta saa olla.
Niiden pitäisi kestää hyvällä pidolla yli kymmennenkin vuotta. No, jos en saa liimalla kuntoon, niin on ostettava uudet saappaat.