Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Syksyn must vaatehankintasi ?

Vierailija
25.08.2011 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitäisi kestää hyvällä pidolla yli kymmennenkin vuotta. No, jos en saa liimalla kuntoon, niin on ostettava uudet saappaat.

Vierailija
42/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juoksupuku/hiihtopuku

- lenkkarit

- parit tennarit

- salikengät

- talveksi neuleita (sellasia, missä kaula-aukko ei oo iso)

- pari VÄRIKÄSTÄ hupparia

- parit farkut

- alusvaatteita

- syksyksi/talveksi saappaat tai nilkkurit

oikeestaan koko vaatevarasto pitäis uusia, mutta no money, no honey.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat saappaat, esim tällaiset mustina:

http://www.amazon.co.uk/Fly-London-Womens-Mistry-Boot/dp/B001BS6DHE/ref…

Lisäksi tarvitsisin siniset farkut, kengät tulipalopakkasille, uuden käsilaukun, kuntosalivaatteet.

Vierailija
44/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla on hankintalistalla siistit kumisaappaat joilla kulkea työmatkat ym. Ja kaipaisin kunnollista, pitkää sadetakkia joka olisi iloisen värinen. Olen kyllästynyt kastelemaan nahkakenkiä ja pilaamaan ne. Sateenvarjokaan ei paljoa suojaa kun raju kuuro osuu kohdalle. Tälläiset kun löytää niin hyvä. Vinkkejä kellään?

Vierailija
45/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mulla on hankintalistalla siistit kumisaappaat joilla kulkea työmatkat ym. Ja kaipaisin kunnollista, pitkää sadetakkia joka olisi iloisen värinen. Olen kyllästynyt kastelemaan nahkakenkiä ja pilaamaan ne. Sateenvarjokaan ei paljoa suojaa kun raju kuuro osuu kohdalle. Tälläiset kun löytää niin hyvä. Vinkkejä kellään?

Olivat tyylikkäitä eivätkä lainkaan sadetakkimaisia, hieman kalliita kyllä tietenkin, olisiko ollut Halonen tai Pukumies. Hunterilla on tyylikkäitä kumisaappaita, samaten Wedge Wellylla.

Vierailija
46/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat tyylikkäitä eivätkä lainkaan sadetakkimaisia, hieman kalliita kyllä tietenkin, olisiko ollut Halonen tai Pukumies. Hunterilla on tyylikkäitä kumisaappaita, samaten Wedge Wellylla.

http://www.amazon.co.uk/40s-Pin-up-Vintage-Style-Raincoat/dp/B0042Y5YJ2…

Vierailija
47/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy marraskuussa, eli takkia kai tarvitaan vain kuukauden. Hinnat uutena 100 € molemmin puolin. Huutonetissäkin pyydetään yli 30 €.

Harmi :)

Vierailija
49/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huippuihania mekkoja vino pino, mutta kun imetän, niin täytyy saada paita-hame-yhdistelmä. Muutenkin täytyy ostaa jotain imetykseen sopivia kauniita vaatteita. Vaatteeni erittäin istuvia, joten vaikea venytellä saadakseen tissin esiin. Imetän kuitenkin ainakin pari vuotta, joten jotain panostuksia täytyy tehdä. Ensi kesänäkin pitää ostella vaatteita, koska kesävaatteetkin pitkälti mekkoja. Olen mekkoihminen:)

Vierailija
50/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen lämpöisen talvitakin. Haaveilen pitkästä untuviksesta, mutta saa nähdä raatsinko ostaa. Sen lisäksi tarvitsen lämpimät matalakorkoiset ja tukevat nahkakengät. Vartta saa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi