Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäripapereihin paino

Vierailija
25.08.2011 |

Olen tänään menossa magneettiin ja minulla on elämää suurempi ongelma - mitä kirjoitan esitietolomakkeeseen painoksi...

Ihmisen painohan vaihtelee jatkuvasti ja lisäksi tein elämäntapamuutoksen, jonka tuloksena paino putoaa vähitellen. Eli voinko laittaa painoksi tämän viikon punnituksen (joka on otettu juoksulenkin jälkeen ennen aamupalaa) vai pitääkö minun laittaa esim. isompi arvio, joka lienee lähempänä todellista iltapainoa. Vai voinko kenties pyöristää lukua vähän alaspäin, että saan kivan tasakymmenen.

Naurakaa vaan, tää on ihan älytön ongelma...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, mikä on lähimpänä.

Vierailija
2/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lukemaa käytetään suuriinpiirtein sen arvioimiseen, että onko sulla asiat ok (eli jos oot merkittävästi yli- tai alipainoinen) ja jos tarviit sellaista lääkettä, jota annostellaan painoa kohti, niin paljonko on annostus. Koska ihmisen paino aamusta iltaan vaihtelee korkeintaan pari kolme kiloa, sillä ei ole väliä, kumman otat. Mutta älä kymmentä kiloa enempää huijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sais kivan tasakymmenen...

Ehkä miä tyydyn tohon ratkaisuun, vaikka se tuntuu itsensä huijaamiselta - periaatteesta olen sitä mieltä, että parempi seisoa sen painonsa takana, minkä on kannettavakseen hankkinut. Eli sen takia tuntuu pahalta ilmoittaa todellista pienempi paino.