Päiväkotiin ilmestyi uusi hoitotäti joka ei ole edes esittäytynyt :(
Eikö hyviin tapohin kuulu, että jokaiselle vanhemmalle kertoisi nimensä ja onko tullut esim. pidemmäksi aikaa.
Oma lapseni ei muistanut tädin nimeä...
Mua harmitti kyllä :(
Kommentit (8)
esitellyt itseään. Hoitajista kolme tosin tunsin ennestään koska asumme samassa kylässä melkein naapureina. Loppuja en sitten tunnekaan eikä kukaan vaivautunut esittelemään itseään.
Joskus olen yllättynyt iloisesti kun joku sijainen on tullut esittäytymään ja sanomaan että olen nyt niin ja niin kauan täällä.
Meillä vedettiin ryhmäjakoja uusiksi, enkä missään vaiheessa ole saanut virallista tiedonantoa, että minun lapseni siirtyy ryhmään x, jonka hoitajia ovat z, y ja ö.
Toki ryhmä on jo selvinnyt, mutta jouduin esim. uuden ryhmän puhelinnumeron etsimään netistä itse. Johtajan palli tuntuu olevan melkoisen tuulinen, ja paletti aika hajallaan.
Sama juttu kun vein poikaa ryhmikseen varahoitoon. Kukaan naisista ei tullut esittelemään itseään. Täytyi itse oikein kysynmällä kysyä, että mikäs se tädin nimi mahtaa olla. On se lapsellekin mukavampi seliittää, että tänään mennään "Tuulikki-tädille" hoitoon, kuin että jos vain joku nimetön täti siellä odottaa.
Kaiken huippu oli, että jo lapsen palattua varahoidosta omalle tutulle hoitajalle, soi yksi aamu puhelin ja minulta kysyttiin, että mitä se teidän poika voi syödä aamupuuroksi (ruoka-aineallerginen). Olin ihan kysymysmerkkinä, WTF? Poika ei pariin päivään ollut edes ollut ko. paikassa hoidossa. Myöhemmin selvisi että hoitaja oli sekoittanut poikamme naapurin suht saman ikäiseen lapseen. Mutta aika pelottavaa silti. Nimettömiä tätejä ja lapsetkin menevät vielä sekaisin...
yksikään hoitaja ei esittäytynyt. Yleensä mies haki pojan, mutta kerran kun olin hakijana, etsittiin minulle pihalta ihan vierasta poikaa. Aamulla eivät näköjään edes vilkaisseet, kuka sen lapsen toi.
menen itse kättelemään ja esittelen itseni tyyliin "olen Maija, Petterin äiti".
Nyt varmaan joku lastenhoitaja valittaa työkaverilleen, kun ei ne vanhemmat edes esittele itseään... Itsekin voi olla aktiivinen.
ja kertonut, että minä olen Marja, olen tuon Kallen äiti. Kun vielä kättä olisin tarjonnut niin 99% varmasti olisi uusi hoitaja kertonut nimensä. Samallahan olisi sitten voinut kysäistä että tulitko pitkäksikin aikaa tänne.
Normaalia, ainakin minusta.
ujosta nuoresta vasta-alkajasta kyse, vaan toisesta päiväkodista siirtyneestä vanhemmasta naisesta. En tajua, miksi se on niin vaikeaa.