Kehtaako täällä joku tunnustaa pitkän kotiäitiyden loppumisen ahdistaneen niin paljon että
on tehnyt vielä yhden lapsen sen takia että saisi vielä jatkaa kotiäitinä?
Kommentit (4)
Jossain vaiheessa ahdisti tosissaan, mutta nyt olen päässyt sen yli. Mun lapset ovat isoja, mutta heistä on kiva, että äiti on kotona. Mun äiti oli myös kotona. Kohta olen niin vanhankin ettei enää mitään iltatähteä voi pykätä.
kysyn minkä ikäisiä lapsesi ovat, entä minkä ikäinen olet itse?
kuopus menee vuoden päästä eskariin, kotona olen ollut yli 10 vuotta. Kuopuksen eskariin mennessä aion aloittaa keikkatöiden tekemisen eli kokoaikaiseen työhön en ole joka tapauksessa lähdössä.
Mutta vauvakuume nostaa päätään, toisaalta miettii että jaksaako aloittaa kaiken alusta vauvan kanssa, jääkö "iltatähti" yksinäiseksi, ollaanko itse liian vanhoja (minä 39, mies 46).
Mutta toisaalta taas miettii kaduttaako jos ei anna vauvalle tilaisuutta tulla, montaa vuottahan lapsentekoon ei joka tapauksessa tällä iällä enää ole aikaa.
Jossain vaiheessa ahdisti tosissaan, mutta nyt olen päässyt sen yli. Mun lapset ovat isoja, mutta heistä on kiva, että äiti on kotona. Mun äiti oli myös kotona. Kohta olen niin vanhankin ettei enää mitään iltatähteä voi pykätä.