Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan saanut holiday clubin tilaisuuteen kutsua?

Vierailija
25.08.2011 |

Mä sain ja kun menee tonne tilaisuuteen(2h), saa palkkioksi 3 vrk kylpyläloman lahjaksi. Onks tässä joku koira haudattuna?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myyjästä riippuen saan enemmän tai vähemmän paskaa niskaasi.

Vierailija
2/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa sieltä mahdollisesti olisi tulossa.

Mulle tulee jatkuvasti noita kutsuja ja joskus on ollut mielessä, että pitäisköhän mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa tuollaisiin myyntipuheisiin haaskata aikaani pikkulasten kanssa. Sen verran harvoin käydään missään kylpylöissä kuitenkin.

Vierailija
4/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulle tuli että maksaisi 79€/2vrk ja viikonloppuna vielä 50€ lisää. Ja kaiken lisäksi pitäisi löytää asuinkumppani, jonka kanssa osallistua esittelyyn, kissa ei varmaan halua siihen osallistua.

Vierailija
5/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran yksin tuollaiseen tilaisuuteen, siellä oli joku toinenkin sinkkunainen. Kaikki muut oli pariskuntia ja ne vietiin "neuvotteluihin", mutta meille kahdelle tuotiin vaan suosiolla ne lahjakortit. Että en tiedä mitä olisivat kaupanneet jos olisi niitä "neuvottelijoita nyt ollut riittävästi" :)

Vierailija
6/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan kissin kanssa! Saattaa olla teilläkin lyhyt käynti ;)

Vierailija
7/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole harkinnut mennä:-)

Vierailija
8/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelijän työ. Pitää myydä tuotetta joka on paska, ihmille joilla ei ole aikomustakaan ostaa.

Vierailija
9/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koiraa haudattuna; joudaan kahvit ja syödään pullat, usein on lapsille järjestetty hoito ja mehut ja keksit. Jutustellaan tunti ja toetaan että ei osteta. Ja plim! taas on ilmainen loma tienattu ;)

Vierailija
10/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipuhetta tarvitse edes kuunnella.

Kannattaa mennä vaan halvalle lomalle :)

Me on käyty jo monta kertaa, eikä koskaan mennä sinne esittelyyn. Eipä ole vielä laskua tullut perässä...

Vierailija
11/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipuhetta tarvitse edes kuunnella. Kannattaa mennä vaan halvalle lomalle :) Me on käyty jo monta kertaa, eikä koskaan mennä sinne esittelyyn. Eipä ole vielä laskua tullut perässä...

Vaan sellaisesta esittelystä, johon mennään ja sitten vasta kun siellä on käynyt, saa käteensä lahjakortin jolla voi varata loman eri paikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi