Ahistaa!!!
Mulla vaikea tilanne. Mua ahdistaa joka käänteessä! Menen nukkumaan ajoissa, pelkän että näen painajaisia. Eilen näin tulipalosta unta ja pystyin haistamaan sen karmean hajun! Aamulla oli ihan hirveän vaikea nousta. Pelkään että olen masentunut. Olen aikaisemmin kärsinyt paniikkikohtauksista liittyen lasten kouluun ja tarhaanmenoon. Olen saanut siihen opamox-lääkitystä.
Nykyään tuntuu tosi tukalalta kokoajan ja itkettää. Ja pitäis vielä mennä töihin jossain vaiheessa!
Kommentit (6)
tule vaikka mun viereen, nukutan sun silittämällä uneen ja herätän sut hellästi suudellen ja vien sut aamupalalle ;) taidat olla hellyttä ja rakkautta vailla!
-mies-
Joo joskus tuntuu asiat vaikeilta. Tarhaan menot, koulut ym. mitkä pitäis "sujua" automaattisesti.
Toi tukala ja itkunen olo voi johtua hormooneista ym. Miten muuten elämän tilanne on??
Toi itkuisuus ym. voi olla myös ihan turhautumista, ei ole mitään " kivaa" samaa rutiinia, lasten hoitoa, pyykkäämistä ym.pakollista.
Keksi jotain vaihtelua ja kivaa itselles ja kokeile poiketa kaikesta rutiinista. Jos ei yhtään piristä ja et syytä olosi keksi, käy juttelemassa lääkärille, jos vaikka apua löytyis.
Puhu kumppanisi kanssa asioista, turhautumisista ja vaikeuksistasi, ehkä hänkin osaltaan voisi helpottaa oloasi.
Toivottavasti ahdistus helpottaa pian.
Jaksamista
T. Su
olisi ihanaa tuo sun ehdottamasi (nro 2 ) saama hellyydenpito.
tule vaikka mun viereen, nukutan sun silittämällä uneen ja herätän sut hellästi suudellen ja vien sut aamupalalle ;) taidat olla hellyttä ja rakkautta vailla!
-mies-
hienoa, että löytyy mies, joka osaa olla hellä ja ymmärtäväinen. Juuri tollasta kohtelua nainen tarvitsee, kun on allapäin ja ahdistaa.
10 pistettä
T. Su
olisi ihanaa tuo sun ehdottamasi (nro 2 ) saama hellyydenpito.
näin bittien avulla ei voi paljoa hellyyttä antaa :( ainostaan vain kirjoittamalla.
ottaisin sut kainalooni sohvalla, silittelisin ja hivelisin sun hiuksia. Pitäisin sua kuin kukkaa kämmenellä ja kunnioittaisin sinua! Tekisin vain pelkkää hyvää, ihan oikeasti. Joskun vain mietin miksei ihanille miehille olisi ottajia, minulla pari pitkää suhdetta taka ja toisesta yksi tyttö, tiedän perhe elämän! teen mielelläni ruoan, tiskaan, pyykkään, hoidan lapsen, vien/haen hoidosta, tietysti korjaan ja remppaan kotona, korjaan autot, huolehdin taloudesta jne ;) ja tietysti käyn töissä! haaveilen kuitenkin uskollisesta naisesta (2 eivät olleet).
Toivon ap:lle paljon voimia ja jaksamista. Lähden nukkumaan tästä että jaksan viettää lopun loman pirteänä.
*yöhalit* AP:lle
-Mies-
Luultavasti mielialalääke auttaisi sinua.