Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsiikö lapset jos eletään polyamorisessa suhteessa?

Vierailija
24.08.2011 |

Sillä tavalla, että äidillä on kaksi miestä samassa (isossa) talossa. Äidillä lapsia toiselle miehelle ja tarkoitus olisi tehdä yksi uudemmankin kanssa. Vanhemmat ovat tasapainoisia ja kaikki on ok aikuisten välillä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun harmittaa se, että joku voi saada kaikki.

Vierailija
42/44 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa oikein mitään, kun ei ole kokemusta. Ehdottomasti kuitenkin laittaisin jäitä hattuun sen toisen lapsen hankkimisen suhteen ja kokeilisin ensin suhteen toimivuutta tuolla nykykokoonpanolla esim. vuoden tai parin ajan! Pelkästään saman katon alla asuminen voi osoittautua jo käytännössä haasteelliseksi.

Uuden lapsen syntyminen voi muuttaa kuvioita tosi paljon, aviomiehesi voi tuntea olonsa aika ulkopuoliseksi kun perustatkin "uuden perheen" teillä kotona ja hän seuraa sivusta? Mutta tietysti jos olette ihan tietoisesti kolmisin siinä suhteessa, niin kai tuo voi onnistuakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät juuri tunne toisiaan ja meillä on vain kolmio. Ei ole toiminut meillä kovin hyvin, mutta emme ole luopuneet yrittämästä. En viitsi sanoa kummallekaan, että tuossa on ovi, olen niin kiltti. Alun perin haksahdin tähän tilanteeseen sukuni toivomuksesta, jopa painostuksesta. Olin valinnut jo puolisoni, mutta suvulla oli toinen mies varattuna minulle. Teimme sitten ratkaisun tästä polyamorisesta suhteesta.

Vierailija
44/44 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 6h+k omakotitalossa. Mutta väkeä siis tällä hetkellä 2+3 ja loppuvuodesta toivottavasti 3+4. Suunnitelmissa joko talon laajennus tai sitten muutto isompaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi