Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs luulette? Voiko nainen ja mies olla kuukauden yhteisellä matkalla ilman läheisempää kontaktia?

Vierailija
24.08.2011 |

Mies siis on tutkija ja lähtee naispuolisen tutkijakollegan kanssa kuukaudeksi Kanadaan.

Luotan kyllä mieheeni, mutten tunne sitä naista yhtään. Mä en ymmärrä, miten ne päästetään kahdestaan noin pitkäksi aikaa. On kyllä jotenkin epäilyttävä kombinaatio!

Ne on tietenkin eri hotellihuoneissa jne, mutta kyllä kuukausi 8 tuntia päivässä kahdestaan on mun mielestä aika huolestuttavaa.

Aikaisemmilla tutkimusreissuilla on aina ollut joko mies-mies-pari tai nais-nais-pari tai sitten vähintään kolme henkeä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljoa tarvi että kipinä syttyy ja sänkyyn hyppäävät, syrjähyppyjä tapahtuu miljoonia päivässä ja jopa 50% syntyneistä lapsista on saanut alkunsa muualta kuin oletetulta biologiselta isältä, ajattele vuosi ilman pillua ja mies kahdenkesken naisen kanssa

Vierailija
22/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollakaan briteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämppäkaverina kahden eri miehen kanssa enkä ole kummankaan kanssa koskaan paneskellut. Niillä kyllä oli muita naisia ja mulla muita miehiä mutta keskenämme meillä ei ollut mitään, vaikka tilaisuuksia oli ihan liikaakin. Toinen niistä miehistä oli varsin komea mutta ei yhtään minun tyylinen ja minä en ollut sen miehen tyylinen, vaikka ihan nätti olenkin. Eli ei se kipinä todellakaan automaattisesti aina syty.

Vierailija
24/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin luullaan? En nyt oikein usko...

Nyt ei ollakaan briteissä.

Vierailija
25/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voisin kuvitella olevani miehen kanssa vaikka samassa huoneessa ilman että siinä syntyisi romanssi. Miehen ja minun välillä pitäisi olla jo alusta alkaen kipinää, jotta edes minkäänlaista lipsahtamista voisi tapahtua. Joten voin hyvin uskoa, että miehesi ja hänen kollegansa selviävät "koskemattomina"

Vierailija
26/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tilaisuus tekee varkaan eli vaatii enenmmän vaivaa lähteä kaupungilta etsimään naista, jonka kanssa pettää vaimoaan kuin että pettää sen kanssa, joka on nenän edessä kuukauden päivät aamusta iltaan. Mutta tämä pätee siis vain, jos mies on puoliksi antanut itselleen luvan antautua tilanteen vietäväksi. Se että ei voi jäädä kiinni, voi vahvistaa halua sortua.

Oma kokemukseni tästä on se, että petin miestäni työkaverin kanssa antoisan illanvieton päätteeksi. Olimme jutelleet koko illan, ja siinä vaiheessa kun mies pyysi minut kotiinsa jatkoille lähdin mukamas ihan viattomin aikein mukaan. Yön edetessä aloin pelätä, mitä voisi tapahtua ja niinhän se meni, että annoin "sen" tapahtua. Tuona viikonloppuna perheeni oli poissa, joten koin olevani henkisesti erillään heistä ja pettäminen oli jollain tavalla helpompaa. Tilanne olisi ollut aivan eri, jos mieheni olisi odottanut kotona. Silloin en olisi edes pystynyt selittämään aamun kotiutumisaikaa mitenkään.

Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, miehelleni en koskaan kertonut tuosta yöstä...

Vierailija
27/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten luotettava, niin tuskin on ongelmaa. Jos itse lähtisin pitkälle komennukselle miespuolisen kolleegan kanssa (olen itsekin tutkija) niin mitään eroottista ei kyllä tapahtuisi.

Vierailija
28/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ap kehitit tuon "kahdeksan tuntia päivässä"? Jos ovat tutkijoita työmatkalla, niin päivät ovat ihan piiiiikkasen pitempiä kuin kellokorttityöpäivä.

Kuukausi on kohtuullisen pitkä ajanjakso. Hate to tell you this, mutta varmaan ymmärrät, ettei tällaisissa jutuissa pettämistapauksissa ole ulkonäköseikoilla mitään merkitystä, ainoastaan keskinäisellä kemialla. Tuskin he kuitenkaan missään Kanadan erämaassa kahdestaan koko aikaa viettävät? Mitä he muuten tutkivat? Tuskin kuitenkaan harmaakarhuja...?

Sinuna kertoisin miehelle ennen hänen lähtöään ihan avoimesti peloistasi.

Vierailija
29/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat juuri näitä tilanteita, kun tilaisuus tekee varkaan. Parhaatkin meistä joskus lankeavat, kun tilanne on otollinen. Kanada on sen verran kaukana, että koti ja sen huolet ja murheet voi unohtaa, edes hetkeksi.

Kaikkea parasta. Älä liikaa murehdi. Uskon, että kaikki sujuu kuitenkin hyvin. Viisaalla vaimolla kyllä tuntosarvet on pystyssä ja ihan laput silmillä ei kuljeta.

Vierailija
30/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin hullua yllyttäisi. Ajattelee siellä sitten, että kun kuitenkin epäillään niin tässähän voi ihan vapaasti tehdä mitä vaan.

Ole iloinen ja reipas. Saattele hyvillä mielin matkaan. Älä kysele liikoja. Ja ota mies avosylin takaisin kotiin.

Vierailija
31/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan yrittäisin pysyä hyvällä mielellä. Tutkijat yleensä uppoutuu aika hyvin siihen työmaailmaan, tokkopa siinä juuri ympärilleen katselee. Ja kuukausi menee siinä puuhassa nopeasti. Mä varmaan yrittäisin järjestää viimeiseksi yhteiseksi yöksi jotain pientä ekstrakivaa, vaikka uuden korsetin tms, jotain, mitä muistella vielä lentokoneessa...

Vierailija
32/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, eiköhän toi pettämiseen päädy, jos kemiat kohtaa. Mulla ainakin päätyisi, vaikka kuinka olisin kumppaniini rakastunut.

Vierailija
33/33 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkäät ihanan illan teille..ja yllätät miehen. Eiköhän siinä sit viim. selviä pettääkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme