Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä joku, joka olisi onnistunut pudottamaan

Vierailija
24.08.2011 |

painoa/kohottamaan kuntoa ihan vain kotona tehdyillä kuntoiluilla, esim. dvd:n mukaan tai muilla ohjeilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa/kohottamaan kuntoa ihan vain kotona tehdyillä kuntoiluilla, esim. dvd:n mukaan tai muilla ohjeilla.

ja liikkunut. Ihan polkenut vaan kuntopyörää, pelannut wii fittiä, pyöräillyt ja sauvakävellyt. Nyt aloin uimisen ja ilmoittauduin jumpparyhmään. Pelkkä kotona tehty kuntoilu alkoi kyllästyttää, piti saada uutta joten uskaltaudun nyt sitten muiden seuraan. Toi jumppa mua kyllä hirvittää, onko kaikki muut siellä timmejä ja hyväkuntoisia, nauretaanko mut pihalle. No, pakko sinne on mennä kun on kerran jo maksanut.

Vierailija
2/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoFatGo -dieetti pudotti 6,2 kg neljässä viikossa.

Uskon, että juoksukoulun ohjeet auttavat myös hyviin tuloksiin, joka juoksusta on kiinnostunut (löytyy googlaamalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä latasin 3 bodybalance videota netistä, samoin sieltä on Zumba ladattu ja kirjastosta lainasin pilates- kirjan, joka oli dvd:n kanssa.

Lisäsin paljon arkiliikuntaa ja myös yritän syödä mahdollisimman paljon vihanneksia/hedelmiä.

Aloitin huhtikuussa ja nyt on lähtenyt jo 6 kiloa (en ollut hirveän ylipainoinen, vähän ylimääräistä vaan). Huomasin että alkaa näkyä lihastakin, peppu on kiinteämpi, vatsalihaksia tuntee ihran alla. Käsissä näkyy kunnolla että olen treenannut.

Suosittelen! Ja myös suosittelen sitä että olisi vaihtelua. Nyt latasin myös BODYJAM, kaipasin vaihtelua!!! Teen 3-4 kerta viikossa niitä jumppia. Ja paljon kävelyä.

Ai niin, ostin sittarista tarjouksessa gymstickin, siinä oli kans 2 dvd:tä mukana

Vierailija
4/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin heti vuoden vaihteen jälkeen kunto-ja painonpudotuksen.

En ole missään saleilla käynyt tms. vaan ihan lenkeillä, pyöräilemässä ja kotona on kämänen kuntopyörä jota koitan pari kertaa viikossa polkea.

Syömisiä olen tarkkaillut, eli herkut minimissä ja kasvisten määrää olen lisännyt. Varsinaisesti kaloreita en ole mitannut, enkä kaikkia tuotteita vaihtanut mihinkään kevyttuotteisiin.

Painoa tippunut nyt 15 kg.

Vielä pitäisi viimoiset 5 kg pudottaa, niin olen tavoitepainossa.

Ihmeen helposti mennyt näin. Aikaisemmin olen kokeillut kaikki dietteejä ja ankarampia laihdutuksia, mutta niistä olen aina repsahtanut. Nyt kun on ollut vähän löysempi laihdutus niin on jaksanut hyvin ja tuloksiakin tullut.

Vierailija
5/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä latasin 3 bodybalance videota netistä, samoin sieltä on Zumba ladattu ja kirjastosta lainasin pilates- kirjan, joka oli dvd:n kanssa. Lisäsin paljon arkiliikuntaa ja myös yritän syödä mahdollisimman paljon vihanneksia/hedelmiä. Aloitin huhtikuussa ja nyt on lähtenyt jo 6 kiloa (en ollut hirveän ylipainoinen, vähän ylimääräistä vaan). Huomasin että alkaa näkyä lihastakin, peppu on kiinteämpi, vatsalihaksia tuntee ihran alla. Käsissä näkyy kunnolla että olen treenannut. Suosittelen! Ja myös suosittelen sitä että olisi vaihtelua. Nyt latasin myös BODYJAM, kaipasin vaihtelua!!! Teen 3-4 kerta viikossa niitä jumppia. Ja paljon kävelyä. Ai niin, ostin sittarista tarjouksessa gymstickin, siinä oli kans 2 dvd:tä mukana

Vierailija
6/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeset raskauskilot ei meinannu lähtee millään, niin aloin harrastaa liikuntaa kotona, mulla on sellanen jumppapallo+dvd, sit on hyppynaru+dvd ja pilatesdvd ja oon alkanu juoksee 5km lenkkejä (tai vielä osittain kävelen, mut paranee koko ajan), sekä kattonu erilaisii lihaskunto-ohjelmii netistä ja niitä tehny. Niin painoa on tippunu nyt 4kg ja mm. vyötäröltä on lähteny 4cm pois, ja selkeesti huomaa kiinteytyneensä kun ei tuu enää jenkkiksii housuista.. Eikä ole takana kun vasta n. 3vkoa. Tätä meinaan jatkaa että saan viimeiset 2kg vauvakiloja on pois ja sitten vielä 5kg "ylimäärästä" pois. kevyempi ruokavalio tietysti on mukana.. :)

Vierailija
7/7 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntopyörällä kotona, joka toinen päivä 40 minuuttia. kiloja lähtenyt 8 ja kuntoa tullut niin etten puuskuta mistään melkein. voin suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi