poikamme ollut mummolassa viikon
ja nyt hänellä on kuumetta.pitäisikö hakea hänet kotiin vai vietämmekö yhteistä aikaa niin kuin suunnittelimme. lapsi on 1v.
Kommentit (28)
sitä paitsi jos sä voit uhrata sitä " yhteistä aikaa" av:lla pyörimiseen, niin miksi et lapsesi hoitamiseen? ja herranjumala, yksivuotias ollut jo viikon poissa kotoa ja nytkään et haluaisi viellä sitä kotiin... porvoossako teidän perhe asuu vai hölmölässä?
Meilläkin kolmevuotias toisinaan mummolassa hoidossa että saamme yhteistä aikaa, mutta kyllä 3-5päivää on ollut jo maksimiaika.
Matkaa mummolaan 100km.
Hakisin kyllä kipeän lapsen ehdottomasti kotiin!!
vaikka hän varmasti osaa hoitaa lastanne mutta silti... No, jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee. Ja KYLLÄ nyt viimeistään hakisin hänet pois jos kerran kipeä, äiti ja/tai isi on aina ne kenen syliin lapsi kipeänä kaipaa
tää toinen raskaus ei ole mikään helppo ja hetki ílman vilkasta taaperoa on paikallaan joskus. eikä me sitä mummolaan usein olla viemässä.-ap
ei kai hän muuten lasta olisi hoitoon ottanut!-ap
Onnea teille mutta pyydä kuulostelemaan jos kuume paha niin hae kotiin vaan. Sairastaminen kotona on jotenki turvallisempaa kuin muualla. AInakin itse muistan lapsena että kotona oli kivempi sairastaa.
Hakisin kyllä pois kun kipeänä.
Itse olen myöskin raskaana ja kärsin kamalasta pitkään jatkuneesta pahoinvoinnista ja nyt vielä flunssassa, mutta en silti antaisi lapsen olla noin pitkiä aikoja mummolassa.
Mitä jos sinä menisit mummolaan lapsen seuraksi, mummo voisi hoitaa lasta yhdessä sinun kanssasi ja saisit samalla vähän lepoa. Mutta sairas lapsi tarvitsee oman äidin turvaa!
Kirjoitukssi perusteella sinä et ainakaan ole lapselle se paras hoitaja. Toivottavasti mummo on ja toivottavasti lapsi saa edes mummolta rakkautta ja hellyyttä. Kuulostaa tosi surulliselta, jos tämä on totta.
kuullostaa siltä että lapsella joka jo on maailmassa ei ole sijaa enää teidän elämässä. Ja itse sanoisin että mielummin sitten useammin mummolaan ja pari päivää kerrallaan kuin noin pitkiä aikoja yhteen menoon. Itse en voisi kuvitella että poika olisi pois luotani noin pitkän ajan. Nyt hän on 1-2 kertaa kuussa mummolassa 1 yön, joskus jopa 2yötä (tosin harvemmin). meillä näin vain sen takia että isä ei halua poikaa luokseen mutta isän vanhemmat haluaa tavata pojanpoikaansa
raskauden vuoksi joten veimme lapsen mummolaan ettei miehen tarvvitse olla pois töistä. ja saan levättyä (ja tietenkin vietettyäö vähän yhteistä aikaa ennen ku toinen syntyy). että kiitos kun tämän vuoksi minusta tuli huono kasvattaja jonka pitäisi antaa lapsi mummolle kokonaan.-ap
mietipä nyt vähän sitä lastakin, äläkä pelkästään itseäsi!
Ei ole kiinnittynyt lapseen, jos pystyy tosta vaan jättämään viikoksi. Kysy keneltä tahansa asiantuntijalta, onko normaalia. Saati jos lapsi on kipeä, niin edes miettiä, että hitto kun on vasta viikon saanut olla siitä erossa...
lapsen parastahan minä ajattelin kun mummolaan vein jossa hän saa paljon huomiota kun minulla on nyt vähän vaikeaa.-ap
Ilmeisesti et, koska vain SINUN vointisi ja sinun ja miehen yhteinen aika on niitä tärkeitä. Entäpä se 1-vuotias, jonka elämä on kohta mullistumassa muutenkin kun toinen lapsi tulee? Luuletko ettei hän tarvitsisi kahdenkeskistä aikaa äidin kanssa?
Miksi ihmeessä teet toisen lapsen, kun et yhdestäkään pidä huolta. JA riskiraskautesi olet ihan itse aiheuttanut, jokainen tietää, että noin vähäisellä aikavälillä olevat raskaudet lisäävät komplikaatioriskiä.
Tosin jos et sitä tiennyt, tai teillä kävi vahinko, niin sehän vain vahvistaa mielikuvaa sinusta...
että äiti saa olla isin kanssa kahden. Hyvin ne lapset voi, kun vanhemmatkin voi, eiks niin!
Ensin sanoit että että ettekö saa haluta yhteistä aikaa miehen kanssa ja sitten sanotkin että vaikean raskauden takia poika mummolla.
Miks sulla ne kontrollit on ja eiköhän pojan voi mukaan ottaa, niin ainakin täälläpäin voi niin neuvolaan kuin lääkärille.
Mitenhän sitten poikarukalle käy kun vauva syntyy ja haluat levätä kun vauva nukkuu, poika kylmästi mummolle ja tuntemaan itsensä ulkopuoliseksi koko perheestä?
No ainakin mummo on pojallesi läheinen.
lääkäri nimenomaan sanoi että jos toisen lapsen haluamme on se tehyävä heti perään. kolmatta emme saa. en ole sanonut että vein lapsen mummolaan vain että saamme omaa aikaa vaan että saan levät ja kerätä voi ia jaksaakseni kahden pienen kanssa. yhteionen aika tulee vain plussana. lapsi ei usein mummolassa ole ja hekin saavat nyt nauttia toistensa seurasta. ja lapsi huomiosta joka ei jakaannu.-ap
vaikka ette enempää voisikaan tehdä kuin mummo mutta lapsi varmaan kaipaa äidin syliin nyt kun hänellä on paha olla!