Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LONTOO!!! eiks kukaan ole käyny, missä siellä kandee

Vierailija
24.08.2011 |

majoittua ja palloilla, ja missä ei?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran suuri kaupunki, että tuollaiseen yksinkertaiseen kysymykseen vastaaminen ei olekaan enää niin yksinkertaista.

Majoittuminen: mitä haluat, mikä taso, miltä lentokentältä tulet, jne.

Missä kannattaa pyöriä: niin, mitä haet, mitä haluat kokea?

Lontoossa on niin paljon kaikkea.

Vierailija
2/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ei ole mikään Juankoski, missä on tasan tarkkaan yksin majoituspaikka ja yksi baari, eikä muuta nähtävää.

Ihan kiva kyssäri sulla :) Noilla spekseillä onkin hyvä kertoa.

Voisit laittaa tuon kysymyksesi vaikka googleen, niin kyllä sieltä saat 100 sivuisen Lontoo-oppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet suosittelevat ostospaikkana jos tykkää rihkamasta ja "grungesta". Itse en alueesta tykkää ja hotellialuetta se ei erityisesti ole. Käydä siellä kyllä hyvin voi. Amy Winehouse taisi asua Camdenissä.

Covent Gardenissa käymistä olen yleensä suositellut.

Vierailija
4/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään (ja teinini eritoten!) käydä ostoksilla, fiilistelemässä ja syömässä, mutta eihän se majoituspaikkana hyvä ole.

Niin, ja ap ei edes maininut matkustaako yksin/pariskuntana vai lasten kanssa. Lasten iät?

Vierailija
5/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ei ole mikään Juankoski, missä on tasan tarkkaan yksin majoituspaikka ja yksi baari, eikä muuta nähtävää.

Ihan kiva kyssäri sulla :) Noilla spekseillä onkin hyvä kertoa.

Voisit laittaa tuon kysymyksesi vaikka googleen, niin kyllä sieltä saat 100 sivuisen Lontoo-oppaan.

"oltiin hotellissa x, hyviä hotelleja ovat myös y ja z. käytiin a ja b, koska aikaa meillä oli vain q päivää. kannattaa käydä siinä ajassa ehdottomasti paikoissa xx ja zz, joihin pääsee kätevästi alueelta Q"

osaa sitten itse kyllä varata hotellit ja lennot :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan