Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko raitistuneiden alkoholistien puolisoita?

Vierailija
15.08.2011 |

Jos teidät kutsutaan usein "kissanristiäisiin" ja ryyppyjuhliin, jätättekö väliin puolisonne takia?

Nyt mulla on ollut lyhyeen aikaan kahdet (joista yhdet omat) ja kolmannet tulossa... En tiedä pitäisikö jättää välistä...

Mies siis "nurisee" noista...Kyllähän sen ymmärtää...

Mitä mieltä´?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopuisi kaikista menoista, mutta suurimmasta osasta. Kyllä avioliitto/parisuhde, perhe ja koti ovat ainakin minun elämässäni tärkeimmät asiat.

Vierailija
2/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokin kompromissi olisi paras. Ehkä tosiaan harkitsisin, että jättäisin seuraavat väliin, tai sitten vain käväisisin paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokin kompromissi olisi paras. Ehkä tosiaan harkitsisin, että jättäisin seuraavat väliin, tai sitten vain käväisisin paikalla.

muotoilin otsikon vähän huonosti. ap

Vierailija
4/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole toipunut alkoholisti, jos nämä kissanristiäiset häntä häiritsevät. Oikeasti raitistunutta ei häiritse muiden viinanjuonti, vaikka se tapahtuisi vieressä. Totuus on näes se, että et omalla käytökselläsi voi estää miestä tarttumasta pulloon - ihan sama osallistutko juhliin vai et.

t. raitistunut alkoholisti, jonka mies ottaa alkoholia säännöllisen epäsäännöllisesti :)

Vierailija
5/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan usampi pakkautunut yhdelle kertaa...Yli vuosi oli edellisistä. ap

Vierailija
6/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan usampi pakkautunut yhdelle kertaa...Yli vuosi oli edellisistä. ap

Vierailija
7/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran alkkis aina alkkis

mut antabusta kehiin jos pelottaa

ja sit vaan menoks

(rasittavampaa on ehkä katella niitä muita kännissä että ehkä ajan kanssa jää nuo juomisjuhlat ja tulee muunlaista tilalle...)

Vierailija
8/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran alkkis aina alkkis mut antabusta kehiin jos pelottaa ja sit vaan menoks (rasittavampaa on ehkä katella niitä muita kännissä että ehkä ajan kanssa jää nuo juomisjuhlat ja tulee muunlaista tilalle...)

pitäisikö siis ap:n ottaa antabusta, jos menee juhliin ja alkoholismista toipuva puoliso jää kotiin :DD??

Vierailija
9/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet johtuvan, että yksikään raitistuneen alkoholistin puoliso ei vastaa? Omien havaintojen perusteella, en omastani minäkään.

Oletteko koskaan tavanneet raitistuneita alkoholisteja? Minä olen tavannut kolme. Kaksi niistä on jo hautuumaalla, kun "raitistuivat" pakon edessä viime tipassa. Kolmannen vaimo ei täällä enää vastaa, kun hän on itse haudassa, eli mies raitistui vasta vaimonsa kuoleman jälkeen.

Raitistunut alkoholisti on vähän niin kuin joulupukki tai Jeesus. Moni on kyllä nähnyt, tai sitten uskoo että on totta.

Vierailija
10/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä esim. ostanu kotiin itteleni saunakaljoja tms. Sitten jossain vaiheessa mies sano että lopeta nyt sinäkin toi jeesustelu ja osta se sidukka, jos haluat :) Sen jälkeen on osallistuttu kissanristiäisiin ja ryyppäjäisiinkin sillon tällön. Mulla on aina kuski, se on oikein kivaa ;)

Vierailija
11/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän vastasin jo, puolisoahan täs nimenomaan kysyttiin eikä itse alkkista?

siis ne juhlat voi olla tosi tylsiä kun ihmiset on humalassa

ja itsellä ainakin juominen jäänyt myös kun toinenkaan ei ota

niin että muuta tekemistä tilalle, järkkää vaikka itse juhlat ilman viinaa (mitä?!?)tai sitten menee sinne juhliin ja ottaa antabusta jos pelottaa

Vierailija
12/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän vastasin jo, puolisoahan täs nimenomaan kysyttiin eikä itse alkkista?

siis ne juhlat voi olla tosi tylsiä kun ihmiset on humalassa

ja itsellä ainakin juominen jäänyt myös kun toinenkaan ei ota

niin että muuta tekemistä tilalle, järkkää vaikka itse juhlat ilman viinaa (mitä?!?)tai sitten menee sinne juhliin ja ottaa antabusta jos pelottaa

Vierailija
13/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis häitä yms, tavallisia örvellysbileitä ei jaksa kattella selvinpäin. Oikeissa juhlissa on juttuseuraa, saa tanssia ja silleen. Mä oon yleensä kuskina ja mulla on omia juomia, eli alkoholitonta olutta ja makuvissyä, koska juhlissa on yleensä luokattoman huonosti huomioitu holittomat ihmiset. Vituttaa juoda lämmintä kraanavettä tai jotain mehukattia.

Vierailija
14/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaako se sun miestä jos sä juot?

voitko pitää hauskaa juomatta?

miksi haluat juoda?

vaivaako se sua jos juot?

tai oletan että jos a ei vaivais sua b sun miestä tai c molempia niin et olis kysyny täältä joten mieti

-onko tarve mennä juhliin

-jos menet, menetkö selvänä vai otatko

-tukeeko miestä tai mitä mies ajattelee aiheuttaako juominen tai juomatta oleminen välillenne skismaa ja jos niin onko sen arvoista

ja sit vaan päätät mikä on tärkeää.

Vierailija
15/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis retkahtamisen vaaraa, vaikka tulisikin mehukatin yliannostus.

Vierailija
16/16 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örvellysbileet on asia erikseen, mutta ei mua haittaa häät, muut sukujuhlat, illalliset ym. Pubeihin mua ei saa millään ilveellä.