Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEE!! 1,5 v oppi nukahtamaan itsekseen - tissitetty ja nukutettu tähän saakka = toivoa on!

Vierailija
24.08.2011 |

"Älä vaan anna sen nukahtaa tissille, et saa ikinä vieroitettua siitä!" "Älä nyt vaan totuta taaperoa siihen että nukutatte sitä, herran jestas..!!" Kaikki nämä on kuultu ja kummasti silti aina lapsentahtisesti on nämä asiat lutviutuneet ihan kivasti. Nyt oli aika kypsä siihen, että lapsen saattaa vaan jättää omaan sänkyyn parin pehmon kanssa, ja sinne jää tyytyväisenä ja hetken päästä kun käy katsomassa, nukkuu tyytyväisenä.

Olenpa onnellinen etten kuunnellut noita "hyväätarkoittavia kasvatusneuvoja", vaan uskalsin toimia äidinvaistoni mukaan jo esikoisen kanssa, ja lapsi on saanut nauttia ihanista nukahduksista rinnalle sekä myöhemmin silityksiin vielä kun niitä tarvitsi. Ilman huudatuksia. :))) Nyt tekee mieli kiillottaa kilpeä, jes!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu. Mä oon kanssa niiin tyytyväinen etten kuunnellu "hyviä" neuvoja tyyliin "lopeta äkkiä se imettäminen, lapsihan on jo puol vuotias".. nyt on lapsi 1v1kk, on alkanut itse luopua pikkuhiljaa tissistä. Ei huoli enää öisin, vaan nukahtaa jo kosketukseen.

Vierailija
2/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistetaan, että vauvat ovat yksilöitä. Joillakin toimii joku juttu, ja joillakin taas ei. Mutta kiva, että teillä meni näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkäsin! Onneksi!! Lapseni jo aikuisia ja huomaan heissä paljon hyviä piirteitä. Uskon todella, että sylittely, tisuttelu ja muu halittelu kurin kera on saanut hyvää aikaan.

Minun puolestani kiillota kiillota kilpeäsi. Vuosien vieriessä se kiiltää jo ulkopuolellekin kun saat palautetta kivoista ja tasapainoisista lapsistasi.

Itse huomasin et toden totta osat vaihtuu. Nyt minä saan sitä mitä annoin heille. Herttinen miten mukavaa tämä sitten vasta on:)))

Vierailija
4/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän vanhempi ja samoilla linjoilla ollaan. Meillä vaan ei vieläkään olla kypsä yksin nukahtamaan; äiti vieressä niin uni saapuu pian. :) Tissittelyn jätti itse kun oli 1 v 1 kk.

Vierailija
5/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iänkaiken nukahda tissi posken alla.... :) Aikansa kutakin. siis.

Vierailija
6/6 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva lukea positiivisiä viestejä aiheesta jota käsitellään viikottain täällä av:lla.

meillä kanssa tissitellään ja vieressä nukutaan

lapsi on 1v 2kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi