Lapselle nimeksi
Morris? Mitä tykkäätte? Kaverin kaverin lapsella on tuo nimi, ei olla tekemisissä, joten ajattelin, josko varastan...
Kommentit (11)
En antaisi omalle, mutten järkyttyisi jos joku tuttu antaisi.
Morris Oliver
Morris Kasimir
Morris Viktor
Morris Manuel
Morris Otava
Morris Valdemar
Morris ei ole omaan makuuni oleva nimi, mutta ei mitenkään pahakaan. Ja sopii hyvin suomalaiseen suuhun epäsuomalaisesta taustastaan huolimatta.
Toisia nimiä:
Morris Mikael
Morris Joonatan
Morris Nemo Samuel
Morris Alvari
Eli Morri Mini-automerkki tuli mieleen. Miten olisi Melvin tai Marlo?
se on koiran nimi.. :D en ymmärrä et miks ihmiset keksimällä keksii lapsilleen nimiä!
koirasta nimeltä Morris, sen sijaan Oskuja, Onneja, Roopeja, ja Jerejä tiedän useampiakin karvaisia versioita...
Taidan kyllä tykätä siitä niin paljon, että av-raadista huolimatta sen lapselle annan.
Hyvä nimi!
Olen ihaillut Morris nimeä kun olen sen jollain lapsella kuullut :)
Mitä ajattelit toiseksi / kolmanneksi nimeksi?
Eli Morri Mini-automerkki tuli mieleen. Miten olisi Melvin tai Marlo?
Liittämään Morrista automerkkeihin, ja tuleehan vaikka kuinka monesta muustakin nimestä jokin mielleyhtymä, harva nimi täysin neutraali on.
Mulle kyllä on isompien lastenkin kohdalla käynyt niin, että kun nimi on tuntunut oikealta, siinä se on sitten ollut, ei ole tarvinnut enempää hakea, tai jälkeenpäin katua. Ja meidän muillakaan lapsilla ei ole kaikkein tavallisimmat nimet.
Hyvä nimi!
Olen ihaillut Morris nimeä kun olen sen jollain lapsella kuullut :)
Mitä ajattelit toiseksi / kolmanneksi nimeksi?
Toinen nimi on vielä hakusessa, mutta ajattelin jotain sellaista, joka ei riitelisi kovin tuon Morriksen kanssa, mutta olisi kuitenkin yleisempi. Eli ei mitään Morris Pentti tai Morris Juhani, ja se ei saa päättyä s-kirjaimeen.
Toisia nimiä saa ehdottaa!
T:ap