Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aiemmin normaali mies muuttua mielenvikaiseksi?

Vierailija
23.08.2011 |

Olemme tunteneet miehen kanssa n.7 vuotta ja meillä on 2 lasta. Vanhempi 3-v ja nuorempi vauva. Olen viime aikoina huomannut miehessä piirteitä, joista olen alkanut epäilemään hänen olevan jollain tavalla mielenvikainen. Muutamia esimerkkejä: vauva (2 kk) pissaa usein vaipanvaihdon yhteydessä jos mies on vaihtamassa vaippaa. Tästä mies on päätellyt, että vauva tekee sen tahallaan. Myös jos vauva alkaa itkeä ollessaan miehen kanssa niin mies on sitä mieltä että vauva vaan tahallaan parkuu. Meille kuulemma tuli muurahaisia sisälle samaan aikaan kun minä jäin kotiin yksin ja mies palasi lomalta töihin. Tämäkin siis on ilmeisesti minun syytäni. Aiemmin olen luullut, että keksii tuollaisia typeriä juttuja vain ärsyttääkseen minua ja haastaakseen riitaa mutta nyt olen huomannut että itse ilmeisesti ihan tosissaan uskoo noihin omiin älyttömiin juttuihinsa. Asiasta ei voi keskustella (kuten ei oikein mistään muustakaan) koska mies hermostuu heti.Olemme tunteneet miehen kanssa n.7 vuotta ja meillä on 2 lasta. Vanhempi 3-v ja nuorempi vauva. Olen viime aikoina huomannut miehessä piirteitä, joista olen alkanut epäilemään hänen olevan jollain tavalla mielenvikainen. Muutamia esimerkkejä: vauva (2 kk) pissaa usein vaipanvaihdon yhteydessä jos mies on vaihtamassa vaippaa. Tästä mies on päätellyt, että vauva tekee sen tahallaan. Myös jos vauva alkaa itkeä ollessaan miehen kanssa niin mies on sitä mieltä että vauva vaan tahallaan parkuu. Meille kuulemma tuli muurahaisia sisälle samaan aikaan kun minä jäin kotiin yksin ja mies palasi lomalta töihin. Tämäkin siis on ilmeisesti minun syytäni. Aiemmin olen luullut, että keksii tuollaisia typeriä juttuja vain ärsyttääkseen minua ja haastaakseen riitaa mutta nyt olen huomannut että itse ilmeisesti ihan tosissaan uskoo noihin omiin älyttömiin juttuihinsa. Asiasta ei voi keskustella (kuten ei oikein mistään muustakaan) koska mies hermostuu heti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan mahdollista että on oikeasti mieleltään sairas. Ja aika monilla joilla todellisuudentaju on häiriintynyt (=ovat psykoottisia) ei myöskään ole itsellä sairaudentuntoa. Nämä terveen ihmisen näkökulmasta hulluilta kuulostavat asiat ovat heille ihan totisinta totta. Ovatkohan työpaikalla huomanneet mitään erikoista miehen käytöksessä?

Vierailija
2/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bipoon 43 v, jouduin psykoosiin. Eli voi sairastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tullut kanssa, sanotaanko vuoden sisällä, tälläisia vainoharhoja. Enemmänkin terveydentilaansa liittyen, mutta myös tällaisia taapero huutaa, koska hän näki minut juttuja. Ei, koska lapsella on jano, ja jos yritän kertoa, miksi lapsi oikeasti huutaa seuraa siitä vain riita. Hän on kaikessa oikeassa, oli asia kuinka absurdi tahansa.

Pystytkö ap olla vastaamatta näihin juttuhin, ja jos pystyt miten? Minulle tulee kauhea kiukku, "etkö ymmärrä kuinka päättömiä puhut?" ja aina seuraa tietty kauhea riita.

Vierailija
4/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mieli on oikeastikin aika ihmeellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän