Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ventovieras pyytää minua kaveriksi FB:ssä?

Vierailija
23.08.2011 |

Kaksi minulle täysin vierasta ihmistä on laittanut minulle kaveripyynnön. Miksi ihmeessä? Vahinko tuo tuskin on, koska minulla on hyvin suppea kaveripiiri, muutama kymmen. Toinen noista ehdottajista on erään kaverini kaveri, että hän on voinut nimeni saada sitä kautta. Toisella on viisi kaveria, joista en tunne ketään. Mikä tää juttu on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut tällä viikolla pari kaveripyyntöä ihan oudoilta tyypeiltä, nimet intialaisia tai sen tyyppisiä. Tuskin tuntevat ainoaa olemassa olevaa nimikaimaanikaan (on niin nuori ettei varmaan edes ole FB:ssä). Mietin vain millä perusteella etsivät nimiä joille lähettävät näitä kaverikutsuja, sekä etu- että sukunimeni ovat harvinaisia, mutta täysin suomalaisia.

Vierailija
2/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla aiemmin kerroinkin.:) ja ihan suomalaisia, jopa samasta kaupungista. Olen varma, etteivät tunne minua, en ole ikinä nähnytkään. Toinen on motocrossia harrastava nuorukainen, minä viiskymppinen mummo. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä on kerätä sinne yli 500 henkeä ja antaa heidän nähdä kaikki henk.koht kuvat ja tekemiset????

sellaset ihmiset on todella yksinäisiä.

Vierailija
4/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos he kuitenkin tuntevat sinut.

Vierailija
5/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos etsii saman nimistä tyyppiä (joka sinä et kuitenkaan ole).

Vierailija
6/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin harvinainen, että se ei ole mahdollista. Olen ainoa maailmassa, jolla on tämä nimi.:)

ap

Vierailija
7/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kaveriksi nappulaa. Facebook ei enää kysy varmistavia kysymyksiä, joten vahinko käy herkästi.

Vierailija
8/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö voi sitten laittaa viestiä, että sori, tuli vahinko?

Vierailija
9/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Facebook ei enää pyydä varmistusta.

Vierailija
10/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pyydellä kavereita ihan randomilla saadakseen ison listan kavereita itselleen? aina joskus joku tarttuu koukkuun luullessaan ehkä tuntevansa tuon henkilön.

Vierailija
11/14 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin harvinainen, että se ei ole mahdollista. Olen ainoa maailmassa, jolla on tämä nimi.:)

ap

Jokin mielikuvitusnimi?

Vierailija
12/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ruotsinkielinen, Ruotsissakin harvinainen etunimi (koska olen syntyjäni ruotsinkielisestä perheestä) ja suomalainen, aviomieheni sukunimi, joka on Suomessa melko harvinainen. Eipä mikään kovin kummallinen yhdistelmä erikseen, mutta yhdessä niitä nimiä ei sattumalta muilla ole. :)

ap

Vierailija
13/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kaveriksi nappulaa. Facebook ei enää kysy varmistavia kysymyksiä, joten vahinko käy herkästi.

Vierailija
14/14 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäjä oli yksinäinen kotiäiti jolla oli pieniä lapsia ja halusi vaan juttuseuraa, ei sen suurempaa mysteeriä siinä takana.

Osa pyytäjistä voi olla näitä kaverien kerääjiä, joista näyttää siistiltä kun kavereita on 500.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän