En kestä tätä tuskaa. Mies aikoo jättää.
Nyt saan odottaa itku kurkussa ja epätietoisuudessa. Sanoi pari tuntia sitten "meilailevansa tänä iltana". Ja oikein varmisti että olenko meilin päässä.
Semmoinen oli äänensävy, että tuskin sieltä kosintakirjettä on tiedossa.
Olen niin pohjattoman surullinen. Itse edelleen tosi rakastunut ja vaikka vaikeaakin on ollut, niin olen aina koittanut ajatella niitä hyviä asioita joita tämä on meille kummallekin antanut.
Itkettää.
Kommentit (13)
tuntuu tosi pahalle, mutta älä lähde itkemään perään. Jos miehellä ei ole kantimia sanoa, asiaa kasvotusten, niin anna mennä ja ole onnellinen, ettet saanut lapsia tuollaisen selkärangattoman otuksen kanssa.
Asian vierestä, mutta aika raukkamaista jättää sähköpostitse. Tuollaiset asiat sanotaan vain naamatusten!
Ei sitä sähköpostia ole muuten tullut vieläkään. Nyt alkaa tuntua, että aika luuseri jos tosiaan jättää mut sähköpostitse. Olen ansainnutkin parempaa siinä tapauksessa!
Rintaa vaan rottingille, ei tuollaista miestä kannata jäädä märehtimään.
Te asutte yhdessä ja onko lapsia? Jos olette vaan surustelu suhteessa niin anna olla, kyllä niitä ihastuksia tulee ja menee.
Se on jonkin aikaa sitten ihan yhtä helvettiä :(((
Valitettavasti siitä toipuu, meneepä siihen aikaa vuosi tai kuukausi. Anna itsellesi lupa surra!!
On kakkoskierros kummallekin mutta useampi vuosi oltu yhdessä kuitenkin.
Miksi tämä kaikki on niin vaikeaa? Kun mulla olisi rakkautta ollut, niin paljon, ja tahdoin sitä antaa.
tee itsesi onnelliseksi ja pidä kiinni siitä.
Ja muista että et sä kuitenkaan olisi halunnut sellaista ihmistä joka väkisin sun kanssa olis, vapaasta tahdosta pitää ihmisten yhdessä olla.
Nyt meni näin mutta hyvää on vielä luvassa nurkan takana:)
ensin faktat pöytään ja sit suret mikäli tarvis on!
Ei kannata murhetta etukäteen kantaa!
Se on jonkin aikaa sitten ihan yhtä helvettiä :((( Valitettavasti siitä toipuu, meneepä siihen aikaa vuosi tai kuukausi. Anna itsellesi lupa surra!!
Asian vierestä, mutta aika raukkamaista jättää sähköpostitse. Tuollaiset asiat sanotaan vain naamatusten!
mutta voimia ja halauksia sinulle haluan lähettää!
Ei sitä sähköpostia ole muuten tullut vieläkään.
Nyt alkaa tuntua, että aika luuseri jos tosiaan jättää mut sähköpostitse. Olen ansainnutkin parempaa siinä tapauksessa!
mutta voimia ja halauksia sinulle haluan lähettää!
Nyt taas itkettää. Tyhmää, tiedän.
ei ole loppu vaan uuden alku. Viinakaupasta samppanjaa. Suosittelen puolikuivaa Mummia.