Miten antaa rikkaan vaikutelma?
Olen keskituloinen, mutta haluaiisn vaikuttaa varakkaalta muiden silmissä. Mitä minun tulisi tehdä?
Kommentit (15)
- käy säännöllisesti kampaajalla. Huolehdi että ulkonäkösi on aina huoliteltu. Hiukset hyvin kuosissaan ja meikkiä sopivasti, ei liikaa.
- Pukeudu siististi, älä yliampuvasti. Ota vinkkisi viimeisimmistä naistenlehdistä. Hyviä on nää vertailut, joissa lookki luotuna kalliilla ja sama lookki luotuna halvemmalla.
- osta kallis laukku. Jos vain haluat näyttää rikkaalta, valitse sellainen merkkilaukku josta merkin huomaa daijukin.
- käy säännöllisesti kampaajalla. Huolehdi että ulkonäkösi on aina huoliteltu. Hiukset hyvin kuosissaan ja meikkiä sopivasti, ei liikaa.
- Pukeudu siististi, älä yliampuvasti. Ota vinkkisi viimeisimmistä naistenlehdistä. Hyviä on nää vertailut, joissa lookki luotuna kalliilla ja sama lookki luotuna halvemmalla.
- osta kallis laukku. Jos vain haluat näyttää rikkaalta, valitse sellainen merkkilaukku josta merkin huomaa daijukin.
Voisin kuvitella, et ravintolassa ei kannata tilata kaljaa, vaan jotain kuohuvaa tahi viiniä tai drinkki. Ei siis mitään, mitä saa puoli litraa kerralla.
tai valitse koko garderoobisi vain beigen- ja pastellinsävyisten kataloogien maailmasta.
Käytä helmikorvakoruja.
Puhu ruotsia.
Hymyile paljon ja varsinkin teennäisesti.
huomaa että palstalla oikeastikkin tyylikkäitä ihmisiä muutama
esim. puhelimena iPhone. Satsaa laatuun ajatuksella less is more (mikä on hyvä ohjenuora köyhällekin). Älä niinkään seuraa pintamuotia vaan pukeudu ja sisusta ajattoman tyylikkäästi. Ja tosiaan, älä koskaan puhu rahasta tai siitä kuinka paljon mikäkin maksaa. Jos sinulla on lapsia, kustanna heille kalliita harrastuksia (mikä on tietenkin muutenkin hyvä juttu). Pidä itsesi huoliteltuna ja luonnollisena, ei siis mitään kananpersetukkaa punaisella tai mustalla hiusvärillä.
- Ota vinkkisi viimeisimmistä naistenlehdistä. Hyviä on nää vertailut, joissa lookki luotuna kalliilla ja sama lookki luotuna halvemmalla.
Tosirikas ei koskaan noudata viimeisintä muotia. Vaan valitsee laadukasta ja ajatonta. Kallista tottakai, mutta itsetunto kestää myös yhdistämisen johonkin halvempaan, mainiosti.
Kallis laukku oli hyvä vinkki. Kalliit aurinkolasit, silmälasit (jos käytät), kampaaja ja manikyyri säännöllisesti (ylipäätään kaikin tavoin huoliteltu).
Auto pitäisi olla BMW X5 tai joku executive mersu tai Porsche Cayenne tai iso Lexus.
Osoite pitäisi olla tosirikkaiden alueella, vaikka sitten olisi vuokra-asunto.
Tosirikas myöskin viimeiseen asti salaa sen, että rahaa löytyy. Tai ainakin vanhan rahan rikas. Uusrikkaat kyllä levittelee rahansa.
Osta kallisvihkisormus/kihlasormus, hanki kalliit korvakorut.
Pidä itsesi hoikkana, älä tupakoi, kiroile
Pidä kyntesi huoliteltuina, mielummin ranskalainen manikyyri (ei mitään härpäkkeitä, tai piirrettyjä juttuja kynsiin).
Hiukset pitää pitää hyväkuntoisina, puhtaina, kiiltävinä ja kuohkeina. Panosta hiustenhoitoon ja niiden leikkaukseen, mielellään luonnollisen näköisiä, hyvin tethtyjä aurinkoraitoja tukassa
Hanki kaunis rusketus kesällä
Valkaisen hampaasi, ja pidä hampaasi kauniin näköisinä huolellisella hoidolla/ hammaslääkärillä käynneillä
Panosta kenkiesi laatuun ja vaihele niitä tarpeeksi uisein, jotta malli pysyy kuosissaan
Osta vain laadukkaita, aikuisille naisille suunnattuja, tyylikkäitä vaatteita (Stokcalta löytyy hyviä merkkejä)
Kun ostat esim. nahkalaukkua, osta laatua. Eli elä tyydy trendilaukkuihin ja halpoihin materiaaleihin, vaan osta laatua, joka maksaa, mutta joka on ajatonta ja kestävää
Pue lapsesi siististi, ja unohda printtipaidat, H&M vaatteet, osta lasten vaatteet kokonaisuutta silmälläpitäen, ei vain koska tuote nyt sattuu olemaan halpa
Ostakaa perheellenne siisti auto! Jos ajatte ikivanhalla Mitsubishillä/ Toytotalla/ Nissanilla jne katu-uskottavuutenne kärsii
Lue päivän lehdet, ja seuraa uutisia, ole kiinnostunut ympärilläsi tapahtuvista asioista, muista olla huomaavainen ja ystävällisen etäinen puolitututille, harrasta Small Talkia tarvittaessa, älä jää hiljaiseksi, se tekee juntin vaikutelman seurassa
Opeta lapsellesi hyvät käytöstavat
ja siis kynnet!
niistä näkee AINA heti mikä tuloluokka kyseessä!
jengi ei vaan aina tajuu............
kuin kynsistä paljastuu, ennemmin tai myöhemmin.
Eri juttu on, jos haluaa olla siistin ja huolitellun näköinen! Jokaisella on oikeus pukeutua niin siististi ja huolitellusti kuin huvittaa. Inhottaa, kun ihmiset luulevat toisen tekeytyvän paremmaksi kuin onkaan, jos pukeutuu em. tavalla! Miksi Suomessa ei saisi panostaa omaan ulkonäköön, pukeutumiseen, asunnon sisustukseen ja lasten pukeutumiseen??? Heti töissäkin ajatellaan, että toinen tekeytyy paremmaksi kuin onkaan, vaikka vain haluaa olla siistin näköinen ja oloinen
Itse olen miljomääriperheestä kotoisin, itse keski-tuloinen. Tori.fi stä löytyy esim Guccin 1200€ laukku 200€, yms. Silleen kyllä katseet kohdistuu suhun. Tienasin rahat IPhone XS : ään myymällä kellarin vanhat rojut josta löytyi yksi kallis maalaus. Ostaja tarjosi vaikka millaisia summia ja viidestä tonnista lähti. Sillä uusi lookki kyllä meni. Niillä kellarin sukutavaroilla voi rikastua ihan hyvin. Torista annetaan sivulta katson aina jotain kalliimman näköistä. Esim pieni ym. Itse perin ”kartanon” suvulta, joten siinä on jo tarpeeksi flexausta.
Juu, olen 16.. meillä on aika rikas perhe, asutaan isossa kolmekerroksisessa modernissa talossa, ja pihalla on oma siisti talli kilpahevosineen. Maneesi ja valkoinen puru kentällä. Asun siis Pk-seudulla. Kynnet huollan kuukausittian. Kampaajalla saman verran. Näytän vain merkkivaatteita. Aina kaikki kattoo mua jos puhutaan rahasta tai siitä kuinka hevoset on kalliita. Se on tehnyt musta suosituimman. Se kova nousu lähti siitä kun yläasteella seiskalla kevätjuhlassa oli merkkimekko ja Guccin laukku. Esim kouluremmukin MK.
poltat vain kuubalaisia sikareita
- siistit, luonnolliset vaaleat raidat
- kevyt luonnollinen meikki
- helmikorvakorut/pienet nappifeikkitimanttikorvakorut
- kauniit siistit luonnolliset väriset kynnet
- yksi timanttisormus, voi olla isokin, kunhan vaalea timantti ja platinarengas. Osta feikki, esim Etsyssä upeita aidonnäköisiä 50e
- laadukkaan näköinen takki. Esim itse ostin alesta 500 euron Sandin feikkiturkiksen, joka näyttää aidolta ja todella kalliilta. Kun laitan sen ja siistit vaatteet ja korkokengät, sekä ne feikkitimanttini, saan todella hyvää palvelua missä vain
- hyvä, tyylikäs tuoksu
- ei tatuointeja
- ei mitään ”räväkkää”
- ole hillitty kaikessa mitä teet
Miksi rikkaiden pitäisi olla ei-räväköitä? On lukuisia rikkaita ihmisiä, joiden tyyli ei ole mikään hillitty ja beige.
Kevätaurinko paistaa ja kiinnostukseni kauniisiin vaatteisiin ja mekkoihin on kasvanut. Näytin tänään juhlavalta, vaikka sekä mekko että jakku olivat kierrätettyja ja maksoivat alle kympin.
Antaa rikas vaikutelma on ainoa mihin mielikuvituksesi riittää. Luokka-ajattelu ja ihmisten arvotus. Urpoa.
Me näemme muut sellaisena kuin itse olemme, mutta yritä nyt edes vähän.