Onko muidenkin Face-kavereilla joku ihmeen vitsivillitys
vai minulla pelkästään näitä juntteja? ARGH, toistakymmentä kertaa kun sama mukahauska vitsi pyörähtää statuksissa niin kyllä jo tympii. Yleensä nää on jotain pikkutuhmia tai rasistisia mauttomuuksia.
Kommentit (23)
pitää mennä parvekkeelle että äiti ja isä saavat lemmiskellä. Muuten näitä kierrätysvitsejä on aika vähän.
Ja jotku vitsit oikeastikin saa nauramaan. Mielummin luen vitsejä kuin tekohöpinöitä ihanista sukulaisista, serkuista, kaimoista yms. Saatika niitä kuinka kyseistä päivittäjää pitäisi kuvailla ja kehua.
kuin niitä hemmetin sydämiä. Oksettaa jo!
mutta ei ollut yhtään, joten korjaan asian facebookista kaverin seinältä kopsattu
Hullujenhuoneella oli lääkärikierros. Potilas Niukkanen istui huoneensa lattialla kattilankansi käsissä ja pärisi. Lääkäri kysyi:
"No mitäs se Niukkanen touhuaa?"
"Ajan autolla Lappiin."
Toisella puolen huonetta istui potilas Mäkinen vetäen käteensä.
"Mitäs se Mäkinen touhuaa?", kysyi lääkäri.
"Panen sillä aikaa Niukkasen muijaa, kun se on sielä Lapin reissulla!"
No mua enempi haittaa ne kaikki Farmville, Frontierville jne. -päivitykset. Joskus kun iphonella lukee niin viisikin sivua saa skrollata ennenkö tulee mitään "järkevää".
No mua enempi haittaa ne kaikki Farmville, Frontierville jne. -päivitykset. Joskus kun iphonella lukee niin viisikin sivua saa skrollata ennenkö tulee mitään "järkevää".
irtasen pariskunta oli lauantai-iltana kiimoissaan ja
päättivät "vetäistä pikaiset". Ongelma oli, että heidän
6-vuotias poikansa oli kotona. Niinpä vanhemmat pyysivät
poikaa menemään parvekkeelle ja kertomaan mitä ulkona
tapahtuu. Itse he menivät makuuhuoneeseen.
...Poika alkoi raportoida: "Peltoset lähti ulos". "Jaska on taas humalas".
"Näyttäis, että Laineilla nu....aan".
Vanhemmat pelästyy ja keskeyttää aktin.
"Mistä niin luulet?" Isä kysyy arasti.
"Santtukin seisoo parvekkeella!"
Kavereita on kuitenkin autonasentajista tohtoreihin, joten ei ehkä ole ammattiasemasta kiinni. Oisko ikä ratkaiseva tekijä? Mulla ei kavereista alle 30-vuotiaita juuri löydy...
sovellukset voi nyt poistaa seinältä kokonaan yhellä ruksauksella...
varmaan opetella käyttämään sitä FB:tä niin ei ole sillä "iphonella" surffailu niin tuskaisaa...
Kavereita on kuitenkin autonasentajista tohtoreihin, joten ei ehkä ole ammattiasemasta kiinni. Oisko ikä ratkaiseva tekijä? Mulla ei kavereista alle 30-vuotiaita juuri löydy...
Ainut minkä olen nähnyt viime aikoina on se vitsi, jossa suoraan suihkusta ovea avaamaan tullut mies ei muuta pyyhkeen korviketta ylleen saanut kuin kiireessä pyykkinarulta sieppaamansa vauvan ruokalapun, jossa teksti "kasva isoksi - äidin iloksi"
ne saa helposti piiloon kun painat sitä päivityksen ylänurkassa olevaa rastia. siitä tulee vaihtoehdoiksi piilota piilota tämä julkaisu, piilota kaikki käyttäjältä X ja piilota kaikki sovellukselta (tjsp) X, valitset sen piilota sovellukselta (tjsp)
Mää oon niin viksu,etten koskaan päivitä mitään typerää, mää päivitän vain älykkäitä kommentteja filosofiasta ja maailmantapahtumista. Mää oon niin viksu, et mulla on vaan viksuja kavereitaki, ei nekää nyt mitää vitsejä sentään, saati sitten pelaa jotai pelejä... mää mää mää