Onko muidenkin Face-kavereilla joku ihmeen vitsivillitys
vai minulla pelkästään näitä juntteja? ARGH, toistakymmentä kertaa kun sama mukahauska vitsi pyörähtää statuksissa niin kyllä jo tympii. Yleensä nää on jotain pikkutuhmia tai rasistisia mauttomuuksia.
Kommentit (23)
No tässähän tää jo tulikin, meni ristiin kysymykseni kanssa.
ne saa helposti piiloon kun painat sitä päivityksen ylänurkassa olevaa rastia. siitä tulee vaihtoehdoiksi piilota piilota tämä julkaisu, piilota kaikki käyttäjältä X ja piilota kaikki sovellukselta (tjsp) X, valitset sen piilota sovellukselta (tjsp)
No mua enempi haittaa ne kaikki Farmville, Frontierville jne. -päivitykset. Joskus kun iphonella lukee niin viisikin sivua saa skrollata ennenkö tulee mitään "järkevää".
Itse valitsen kiinnostavimmat jutut ihan inspiraation mukaan, paivitan omaa profiiliani, albumeita, muistan synttareita, viestittelen jotain kivaa. FB toimii itsellani piristyksena tarpeen mukaan, valilla pitkia taukoja kun en ehdi sinne lainkaan tai ole muuten oikein FB-tuulella.
Valikoi parhaat ja keskity niihin. Ei kaikesta tarvitsekaan olla kiinnostunut!
Olen kuvitellut kaikki säädöt klikkailleeni läpi, mutta olen sitten vissiin ollut sokea, kun en ole tuommoista nappia huomannut.