Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että kohta petän miestä...

Vierailija
23.08.2011 |

Tilanne on eskaloitunut oman käytökseni takia nyt sihen, että asia voi tapahtua hyvinkin helposti ja pian. Tunteet taistelee toisiaan vastaan, minä olen siinä jossain välissä. En kestä. Olenko jo alkanut miettiä, kerronko teosta sitten vai en... Tämä on hullua, sekoan ihan justiinsa.

PUHUKAA MULLE JÄRKEÄ! Haukkukaa ja perustelkaa niin että lakkaisin ajattelemasta!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 19cm 15 paksu muna. Aina valmis! Saisit isoakullia kerrankin

Kerran kun tunnet mun kullin lujaa niin unohtuu kirja viisaudet ja nörtit!

Vierailija
2/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä sä sen sitten huomaat, kun petät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi miehinen syli vapaana ihan milloin vain, ei niistä tekosista kannata huudella vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan eteenpäin, oletko minkä ikäinen ja mistä päin?

Vierailija
4/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset vertailisivat taas intiimipaikkojaan. Nyt se luulee, että sitä lykästää oikeasti jo toisen kerran elämässä.

Täällä olisi miehinen syli vapaana ihan milloin vain, ei niistä tekosista kannata huudella vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan eteenpäin, oletko minkä ikäinen ja mistä päin?

Vierailija
5/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset vertailisivat taas intiimipaikkojaan. Nyt se luulee, että sitä lykästää oikeasti jo toisen kerran elämässä.

heko heko, mitä se sinulle kuuluu minne kirjoitan ja mitä kirjoitan, painu sinä sinne mielenterveys-sivustoille ruikuttaan kun jollakin on vihreä pipo päässä ja punaiset sukat jalassa, sulla tuntuis olevan tuo nuttu muutenkin niin kireällä että huomaa sun olevan pahassa puutteessa, sori en voi auttaa sinua.

Vierailija
7/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärtänyt, että en osoittanut viestiäni sinulle vaan muille lukijoille. Viestini oli kommentti. Tiedätkö, mikä on kommentti?

heko heko, mitä se sinulle kuuluu minne kirjoitan ja mitä kirjoitan, painu sinä sinne mielenterveys-sivustoille ruikuttaan kun jollakin on vihreä pipo päässä ja punaiset sukat jalassa, sulla tuntuis olevan tuo nuttu muutenkin niin kireällä että huomaa sun olevan pahassa puutteessa, sori en voi auttaa sinua.

Vierailija
8/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/10 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun tunnet mun kullin lujaa niin unohtuu kirja viisaudet ja nörtit!