Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kun saa pelätä että tulee raskaaksi, seksistäkään ei nauti täysin enää

Vierailija
23.08.2011 |

koko ajan pelko että pamahdankin raskaaksi.

Me siis käytetään kondomia, koska hormonaaliset ehkäisyt ei sovi (olen kokeillut pillereitä ja ehkäisyrengasta, joka on tosi matalahormoninen)

kuparikierukka ei tule kysymykseen, koska vuotoni ovat runsaat jo nyt (ja kuparikierukkahan yleensä lisää vuotoja) hormonikierukka ei myöskään tule kysymykseen, koska se on hormonaalinen ehkäisy myös.

Nyt sitten mennään vaan kortsulla, ja pelkään koko ajan (raskaus olisi aivan katastrofaalinen, pää ei kestä enää yhtään raskaus/vauva-aikaa)

Meillä on kondomi hajonnut jo kerran, huomattiin vasta homman jälkeen. Onneksi ei käynyt vahinkoa, mutta mistäs sen tietää että ensi kerralla ei kävisi! (lapset kun on tehty, olen pamahtanut aina heti kerrasta raskaaksi)

Sterilisaatiota olen kysellyt (olen 31 v.) mutta lääkärit eivät "suostu" siihen, sanovat että jos se mieli vielä muuttuu. (joo no mistähän senkin tietää, lääkärit varsinkin mun kohdaltani)

Oikeesti, ihan järkyttävä tilanne, kun oikeasti raskaus olisi ihan hirveä tilanne, ja kuitenkaan ei voi olla varma ettei tule raskaaksi.

Aborttia en pystyisi tekemään ikinä.

Vittumainen tilanne. Mä olisin raskauspelon vuoksi jo valmis luopumaan koko seksistä, mutta ymmärrätte varmaan ettei sellaista parisuhteessa voi oikein yksipuolisesti päättää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin runsaat menkat?

Vierailija
2/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin runsaat menkat?

miten niin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei enää seksistäkään niin nauti.

Vierailija
4/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja tähän asti olen ollut ihan tyytyväinen kondomiin, sillä lapsiluku ei ole ollut täysi. Nyt tämän lapsen jälkeen on, ja elän mieluummin selibaatissa kuin pelkään raskautta. Minäkään en pystyisi tekemään aborttia. Itse en kuitenkaan vielä ole valmis sterilisaatioon, vaikka olenkin jo 35.

Kinkkinen tilanne. Meillä ei ole kyllä koskaan kondomi rikkoutunut tai pettänyt, vaikka ollaan käytetty sitä ehkäisynä kymmenen vuotta, tosin välissä on ollut yritys- ja odotusaikoja.

Vierailija
5/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskaaksi ei kuitenkaan voi tulla kuin parina päivänä kuussa.

Vierailija
6/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kun vielä haluaisi yhden lapsen.

(se myös osaltaan lisää pelkoani, en voi täysin luottaa että hän on varmasti varovainen ja huolellinen kondomin kanssa.. en kyllä usko että salaa tekisi minut raskaaksi, mutta mistäs sitä koskaan varmaksi tietää)

ap

Vierailija
7/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kierto kuitenkin heittelee, lisäksi on niitä ihmetapauksia jotka väittävät tulleensa raskaaksi kierron alkupäivinä tai viimeisinä, vaikka säännöllinen kierto.. jne.

ap

Vierailija
8/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat sen koska olet 30. Ei lääkäreillä ole siihen mitään sanottavaa. Mä marssin lääkärin vastaanotolle päivän 30-vuotissynttäreitteni jälkeen enkä ottanut kuuleviin korviini lääkärin mutinoita mielen muuttumisesta. Silloin ei ollut edes miestä kuvioissa. Nyt voi nauttia seksistä ilman vauvahuolia eikä mieli ole 6 vuodessa muuttunut eikä muutu!

Vierailija
9/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kierto kuitenkin heittelee, lisäksi on niitä ihmetapauksia jotka väittävät tulleensa raskaaksi kierron alkupäivinä tai viimeisinä, vaikka säännöllinen kierto.. jne. ap

ja eihän se tarkoita kuin sitten viikon kieltäymistä, niin parinkin päivän heitot ei haittaa.

Vierailija
10/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kierto kuitenkin heittelee, lisäksi on niitä ihmetapauksia jotka väittävät tulleensa raskaaksi kierron alkupäivinä tai viimeisinä, vaikka säännöllinen kierto.. jne. ap

ja eihän se tarkoita kuin sitten viikon kieltäymistä, niin parinkin päivän heitot ei haittaa.

PLUS sitten viikon kieltäytyminen siinä kun on menkat (on niin runsaat ettei niiden aikana voi)

sehän on niinkuin joka toinen viikko seksiä ja joka toinen ei. Ah, hyvästi spontaanius!

ap

Vierailija
11/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota hedelmällistä ihmistyyppiä: olen tullut kolme kertaa raskaaksi ekasta suojaamattomasta kerrasta, ja kiertopäivästä riippumatta.Ihmettelen miten muka nainen ei voi tulla raskaaksi kuin kahtena päivänä kuussa, kun minä näytän tulevan raskaaksi ihan milloin vain.

Ongelma on se, että elimistöni ei synnytyksen jälkeen kuukausiin jotenkin "tottele" pillereitä, vaan tunnen koko ajan kierron pillereistä (diane nova) huolimatta ja menkatkin tulee kuten luomukierrossa, vaikka söisin laattoja putkeen. Tämänkään ei pitäisi olla mahdollista.

Minä haluaisin siis käyttää tuplaehkäisyä (triplaehkäisyäkin jos sellainen on olemassa). Ymmärrän että se kuulostaa vähän hysteeriseltä, kun lähes 10 vuotta on pillerit olleet yksinään tehokkaat, ja lääkäri sanoi että ne vaan ei voi pettää. Mutta musta tuntuu koko ajan, että kyllä ne vaan voi!

Vielä yksi lapsi olisi oikeasti iso juttu. Sterilisaatiota en ole ajatellut, koska voihan olla että sitä joskus haluaa vielä lapsia kun aikaa kuluu.

Vierailija
12/12 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellut on käyttänyt keskeytettyä yhdyntää (varomatta mitään päivää)kahdeksan vuotta ja samoin mulla kierto heittää pari päivää:) ja halutessani olen sitten raskautunut hetimiten-)

Mutta tietenkään tätä EI edes saisi suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi