Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viritin miehelleni ansa ihan koemielessä.. loin profiilin

Vierailija
23.08.2011 |

Mieheni on aina väittänyt ettei katsele koskaan vieraita, eikä juttele naisille. Eli Siis loin profiilin FB:hen ja laitoin sinne hemaisevan blondin kuvan ja viestitin miehelleni että "tunnistin sinut, olen kerran nähnyt sinut kahvilassa, vaihdoimme pari sanaa ja jäit mieleeni jne.."

Mieheni vastasi että en usko että olemme ainakaan muutamaa sanaa enmepää jutelleet, lienet erehtynyt henkilöstä, en yleensä katsele naisia kahviloissa, olen aviossa ja uskollinen vaimolleni".

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu jo, rakas lapsi kulta.

Vierailija
2/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu jo, rakas lapsi kulta.

siis miehen puheet pitävät paikkansa, olen kyllä tosi onnekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henkisesti ikää oli...??? 15 v? Aikuinen mies nimittäin olisi todennut vaan, että enpä usko, olet erehtynyt henkilöstä :)

Vierailija
4/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastasi että en usko että olemme ainakaan muutamaa sanaa enmepää jutelleet, lienet erehtynyt henkilöstä, en yleensä katsele naisia kahviloissa, olen aviossa ja uskollinen vaimolleni".

Uskollinen mieheni ei voi puhua kahvilassa naisen kanssa... Auts mitkä kahleet:D

Vierailija
5/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutoin mies edes alkaisi selittämään, että on uskollinen vaimolleen? Kun eihän tuo nainen mitään sensuuntaista edes ehdottanut.

Vierailija
6/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aviomies mustasukkaisen kyylänsä mielenliikkeet tuntee ;-)

No, joko tekstarit on luettu tälle päivälle?

Vierailija
7/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sun miehesi on oikeasti uskollinen niin miksi ihmeessä sulle tuli mieleen virittää ansa?

Aika loukkaavaa miestäsi kohtaan.

Vierailija
8/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kade...luoton puutteestako? Kerroitko miehellesi jo kuinka onnekas olet? Aikuinen ihminen luottaa itseensä ja täten myös hän pystyy luottamaan mieheesä, tästä tulee onnekkuus,,,

Vierailija
9/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henkisesti ikää oli...??? 15 v? Aikuinen mies nimittäin olisi todennut vaan, että enpä usko, olet erehtynyt henkilöstä :)

Aikuinen mies olisi pistänyt treffit pystyyn siltä istumalta.

Elelkää vaan niissä kuvitelmissanne, on kaikilla mukavampaa.

Vierailija
10/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh hehe.. ei voi mitään, kunnon miehiä ei kaikille riitä.

Tällä saa kyllä aina haukut niskaansa jos uskaltaa vähänkään kehua miestään.Aina pitäisi vain epäillä ja olla varma jos ukko on vaikka 5 min. pitempään roskia viemässä, että nyt se pettää. :D

ap

Vierailija
11/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saa kyllä aina haukut niskaansa jos uskaltaa vähänkään kehua miestään.Aina pitäisi vain epäillä ja olla varma jos ukko on vaikka 5 min. pitempään roskia viemässä, että nyt se pettää. :D

ap

Itse ainakin luotan mieheeni, ei tosiaan ole tarvetta testailla sen luottamusta.

Ikävä, että teillä noin.

Vierailija
12/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö kun epäilit...?

ap

Vierailija
13/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvikkaan hankkia ensin todisteita, että voisin kehua miestäni.

Vierailija
14/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laittais tuollaisen viestin, niin en todellakaan vastaisi että "olen aviossa ja uskollinen vaimolleni". Jos on ihan suoraa ehdottelua niin sitten ehkä, mutta muuten kuulostaa aika erikoiselta. Siis että pitää tuoda oma siviilisäätynsä ja uskollisuutensa esille noin tiukkaan sävyyn ja ensimmäisessä lauseessa.

Vierailija
15/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa onnekas. Ikävää, että miehellesi ei ole samaa onnea suotu.

Vierailija
16/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No itsehän epäilit miestäsi :D Ja vielä lähdit testailemaan! Eli kyllä aika epäluuloinen olet ollut, tuskin siksi epäilit, kun on niin hyvä mies?! :D En kirjoittanut sinulle vastauksia, mutta huvitti tämä "puolustuksesi" :) Mutta hyvä, jos olet tyytyväinen ukkoosi nyt.

Vierailija
17/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa vain sitä että keksi sun virittäneen ansan. Kukaan noin kirjoita :D

Vierailija
18/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vielä laittaa feisbuukkiin tili pystyyn, että eukkoni saa viritellä ansoja?

Ei tulisi mieleenkään hommata pissiksiä jostain lasten sivustoilta. Ja eikös se ole laitontakin? Mihin on maailma mennyt.

Vierailija
19/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laittais tuollaisen viestin, niin en todellakaan vastaisi että "olen aviossa ja uskollinen vaimolleni". Jos on ihan suoraa ehdottelua niin sitten ehkä, mutta muuten kuulostaa aika erikoiselta. Siis että pitää tuoda oma siviilisäätynsä ja uskollisuutensa esille noin tiukkaan sävyyn ja ensimmäisessä lauseessa.

Sitä mies puolustelee omia heikkouksiaan, on päässyt unohtumaan pariin otteeseen sivilisääty ja nyt pitää vakuuttaa itsensä, että on jatkossa uskollinen.

Vierailija
20/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten ja melkein sanasta sanaa. Keksisit vähän paremman provon, pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan