Viritin miehelleni ansa ihan koemielessä.. loin profiilin
Mieheni on aina väittänyt ettei katsele koskaan vieraita, eikä juttele naisille. Eli Siis loin profiilin FB:hen ja laitoin sinne hemaisevan blondin kuvan ja viestitin miehelleni että "tunnistin sinut, olen kerran nähnyt sinut kahvilassa, vaihdoimme pari sanaa ja jäit mieleeni jne.."
Mieheni vastasi että en usko että olemme ainakaan muutamaa sanaa enmepää jutelleet, lienet erehtynyt henkilöstä, en yleensä katsele naisia kahviloissa, olen aviossa ja uskollinen vaimolleni".
Kommentit (39)
pari viikkoa sitten ja melkein sanasta sanaa. Keksisit vähän paremman provon, pliis.
ap
Varmasti katselee ja juttelee, mutta ei kahvioissa ja saatika hiekkalaatikolla. Mitä tuo nyt sitten sinulle todisti? Että miehesi ei koskaan...Vai aviossa ja uskollinen...
Paljon rakkauden ja luottamuksen täytteisiä vuosia teille!
Varmasti katselee ja juttelee, mutta ei kahvioissa ja saatika hiekkalaatikolla. Mitä tuo nyt sitten sinulle todisti? Että miehesi ei koskaan...Vai aviossa ja uskollinen...
Onko KAIKKI miehet uskottomia? onko sinun miehesi pettänyt? ilmeisesti on.. miksi olla kenenkään kanssa jos pitää kestää uskottomuutta?
ap
onko hän sellainen tiukkis kuin väittää olevansa. Tietysti tämä profiilini ehdotti tapaamista jne. (sain tämän idean muuten täältä av:lta) mutta mieheni vastasi noilla sanoilla. ap
Tuli siis todistettua, että miehesikin roikkuu tällä palstalla.
Paljon rakkauden ja luottamuksen täytteisiä vuosia teille!
ap
Mitä tekemistä katselulla ja juttelulla on uskottomuuden kanssa.
jos mun mies tekisi vastaavan tempun, mä menettäisin välittömästi ison kasan kunnioitusta.
ekana katellaan ja jutellaan ja sitä rataa.
jos mun mies tekisi vastaavan tempun, mä menettäisin välittömästi ison kasan kunnioitusta.
ap
Päivittäin katson miehiä silmiin ja juttelen heidän kanssaa, saatan jopa hymyillä.
Ikävää tänään kertoa miehelle, että olen aloittamassa lukuisia suhteita. Vai onko minulla jo niitä, kun tänäänkin olin viiden miehen kanssa kahvilla.
Ihailen todella rehellisyyttäsi, mutta kunnioitatko nyt sitten itseäsi. Surkeimmat valheet sitä yleensä kyllä kertoo itselleen. Oletko nyt sitten rehellinen itsellesi?
Päivittäin katson miehiä silmiin ja juttelen heidän kanssaa, saatan jopa hymyillä. Ikävää tänään kertoa miehelle, että olen aloittamassa lukuisia suhteita. Vai onko minulla jo niitä, kun tänäänkin olin viiden miehen kanssa kahvilla.
tai ehkä olet vaan niin tyhmä ettet tiedä mitä tarkoitan.
ap
Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaset.
Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaset.
Niin täälläkin vain kehuttaisiin kuinka fiksun tempun ap teki.
Nyt kun hän sai "ei toivotun vastauksen" niin ei hyvää päivää.
Muistan vain se edellisen samanlaisen ketjun.
olisin vastannut "taidat erehtyä henkilöstä" enkä alkanut selittelemään, että "olen varattu ja uskollinen". Taisi ukkosi tosiaan äkätä homman tai sitten kantaa huonoa omaatuntoa jostakin aikaisemmasta hairahduksestaan.
olisin vastannut "taidat erehtyä henkilöstä" enkä alkanut selittelemään, että "olen varattu ja uskollinen". Taisi ukkosi tosiaan äkätä homman tai sitten kantaa huonoa omaatuntoa jostakin aikaisemmasta hairahduksestaan.
on tuossa tiivistelmä mun omin sanoin, että kiehu vaan kateudessasi, ..miten lie sulla anoi miesasiat, jos on sitä miestä ollenkaan.
ap
on tuossa tiivistelmä mun omin sanoin, että kiehu vaan kateudessasi, ..miten lie sulla anoi miesasiat, jos on sitä miestä ollenkaan.
ap
Niin teen, sillä kuvaamasi kaltainen suhde on juuri sellainen mistä haaveilen. Not.
Mutta provohan tämä onkin, ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä.
onko hän sellainen tiukkis kuin väittää olevansa.
Tietysti tämä profiilini ehdotti tapaamista jne. (sain tämän idean muuten täältä av:lta) mutta mieheni vastasi noilla sanoilla.
ap