Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen alkanut inhota uskontoa

Vierailija
23.08.2011 |

tähän asti olen ollut hyvin suvaitsevainen ja jopa ajatellut, että ehkä en ole ihan ateistikaan

nyt kun olen joutunut lapsen hoidon takia turvautumaan uskovaiseen anoppiin, olen ruvennut inhoamaan kaikkea uskontoon liittyvää

inhoan sitä aivopesua jota hän kohdistaa lapseeni, inhoan hänen ajattelutapaansa (tyyliin ei vitamiineja lapselle, kyllä jumala hoitaa jne jne), inhoan hänen loputonta omahyväisyyttään ja kaikessa oikeassa olemistaan sen uskonnon varjolla

eli nyt on lähetyskäsky mennyt metsään mun kohdalla ja pahasti, ei sanaakaan sitä potaskaa minulle enää

kiitos

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut uskonnosta oikeastaan mitään mutta nyt kun olen vuoden lukenut raamattua niin en voi kun ihmetellä miten siihen kukaan voi uskoa.

Vierailija
2/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisoikeuksien säännöt riittäisivät tässä maailmassa.

http://www.fredman-mansson.fi/yknioj.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut uskonnosta oikeastaan mitään mutta nyt kun olen vuoden lukenut raamattua niin en voi kun ihmetellä miten siihen kukaan voi uskoa.

Vierailija
4/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää???

Vierailija
5/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä lähtien, kun ala-asteen uskovaiset opettajat yrittivät jatkuvasti keksiä minusta jotain "oikeaa" vikaa, sillä olin heidän mielestään toisenluokan kansalainen, kun olin elämänkatsomustiedon opetuksessa. Syrjintää opettajien taholta jatkui aina yläasteen,Lukiossa helpotti... olin erityislukiossa, jossa ehkä keskimäärin suvaitsavampia opettajiakin.

Viimeaikaiset viha-, uskonto-, vähemmistö ym. keskustelut ovat lisänneet inhoani kaikkia uskonnollisia sekä äärimmäisiä ryhmittymiä kohtaan. Miksi ei ihminen ole vahva itse oman maailmankatsomuksensa kanssa: miksi sitä pitää tuputtaa? miksi sen varjolla on ok käyttää valtaa pieniin lapsiin, vähäosaisiin, vähemmistön edustajiin ym.?

Uskonnot ja niihden kiihkeät kannattajat ovat minustä jotenkin tosi ahdstavia.

Vierailija
6/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi olisi luultavasti jotenkin ärsyttävä mielestäsi kuitenkin vaikkei se uskosta puhuisi yhtään mitään.

Vierailija
7/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uskonnon ulkokultaisuus. Ollaan niin uskovaisia ja kunnollisia, omille lapsille ollankin sitten tosi ilkeitä ja V'''maisia. Ja kaiken saa anteeksi ja pääsee taivaaseen, kun vain uskoo jumalaan. Ei mitään väliä, miten itse toimii.

Ja sitten vielä yksi huvittava piirre uskonnossa ja taivasajattelussa. Äiti joskus sanoo, kuinka mukavaa on nähdä sitten kaikki tutut siellä taivaassa. No milläs helkkarin varmuudella ne tutut on sinne puolelle päässet? Helvetissä ne parhaat tyypit kuitenkin ovat!

Vierailija
8/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon takia erosin kirkosta.

Vihasin niitä kirkossa käyntejä kouluiässä ollessani.

Vierailija
9/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella lempeä uskonto jos sen oikein silmin näkee. Vihaan tosin ihmisiä, jotka ottavat sen liian vakavasti. Ihan niin kuin uskonnon varjolla olisi oikeus lytätä toisten ihmisoikeudet ja -arvo.

Ja sitten on nämä islamilaiset ruoskijat ja muut silpojat, ja hindut, jotka eivät voi tässä elämässä tehdä mitään, mutta uudelleensyntymä korjaa kaiken... Voi järjen vähyyttä.

Vierailija
10/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän kristinuskosta se on todella lempeä uskonto jos sen oikein silmin näkee. Vihaan tosin ihmisiä, jotka ottavat sen liian vakavasti. Ihan niin kuin uskonnon varjolla olisi oikeus lytätä toisten ihmisoikeudet ja -arvo.

Ja sitten on nämä islamilaiset ruoskijat ja muut silpojat, ja hindut, jotka eivät voi tässä elämässä tehdä mitään, mutta uudelleensyntymä korjaa kaiken... Voi järjen vähyyttä.

Trollaat tietysti, mutta lisätäänpä löylyä..

Tuolla asenteella sun kannattaisi olla saatananpalvoja. Saatana on kaikkein rauhanomaisin jumalista. Lue raamattusi. Saatana on tappanut vain 10 ihmistä, kun Jumalasi on samaan aikaan tappanut 2476633. Ja tämä siis pyhään kirjaan kirjoitettua totuutta.

Vierailija
11/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin anopista kovasti ennen tätä lapsenhoitotarvetta

hän ei koskaan tuputtanut uskontoa minulle, ja sanoinkin aina että minulla on onni käynyt kun on fiksu anoppi

mutta sitten kun jotenkin kai koki asiakseen opettaa lapsi ja siinä sivussa minut uskon tavoille, niin meni sukset ristiin

juu ei vitamiineja, ne on luonnottomia ja kaikki lääkkeeseen viittaavatkin on myrkkyä

ei myöskään esim lääkitystä lapsen allergiaan, uskon ne oireet on parannettava, sama kuulemma koskee minun kroonista sairauttani, kuulemma paranisin siitä uskon avulla jos vain haluaisin

Vierailija
12/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap eli nro 12

Vierailija
13/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsilleni alettiin tuputtaa uskontoa PÄIVÄKODEISSA ja KOULUISSA!

Vierailija
14/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsilleni alettiin tuputtaa uskontoa PÄIVÄKODEISSA ja KOULUISSA!

Vierailija
15/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa ja päiväkodeissa sitä millään tavalla tuputeta

minusta on ihan eri asia se, että lapsen mummu sanoo lapselle, että tämän on annettava elämänsä jeesukselle ja rakastettava jeesusta enemmän kuin äitiä ja isää

minusta se on lapsen ajatuksien sekoittamista

Vierailija
16/23 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsena uskomaan painostaneiden sukulaisten ansiota, että edelleen vihaan kaikkea uskontoon liittyvää. Muuten saattaisin suhtautua siihen suvaitsevaisemmin kuten ihmisten valheisiin ja tyhmyyteen yleensä.

Vierailija
17/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että hamas tuhoaa Israelin kokonaan pois maailmasta.

Vierailija
18/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viet lapsesi suden suuhun, jos noin asian näet.

Vierailija
19/23 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksella oli kikkeli pystyssä kun vauva oli sylissä. 

Vierailija
20/23 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?