Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi

Vierailija
23.08.2011 |

siis se apinoi mua kaikesssa.

Ostaa samanlaisia vaatteita, sisustaa kotinsa samanlailla, kerää nyt samoja juttuja kun minä. Nyt se perkele meinaa ostaa vielä samanlaisen auton kun mulla. Mua vituttaa :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se hommaa oikeasti itselleen kupan ja tippurin, sanot että heti usko kumihuuli lällätilää

Vierailija
2/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vähän liian pitkälle tuo miniän nuoleskelu... Mutta toisaalta, tiedän muutaman mieshenkilön, jotka apinoivat kaikessa miestäni,puhelimet ym. laitteet ostetaan sitä mukaa, kun mieheni on ostanut (ihan sama tarvitsevatko tai osaavatko käyttääkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu jotain kallista ja kestävää, mutta johon sinulla ei ole varaa. Odota saavasi anopin hankinnat aikanaan perintönä.

Vierailija
4/4 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei matki mua, mutta eräs kaveri kyllä. Vaatteet ja sisustus, ihan värejä myöten, jotenkin niin ärsyttävää.

Tekee sen vielä niin avoimesti, kysyy aina oikein kohtiaasti että "eihän sua vaan häiritse, mutta mä olen ajatellut ostaa kanssa tollasen lipaston meidän makkariin"

Siis se on ärsyttävää, mutta samalla jotenkin niin naurettavaa. No, jos haluaa apinoida niin siitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän