Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on ISOT tissit ei ne pysy piilossa edes imetyspaidan kanssa!

Vierailija
23.08.2011 |

Siis kun imettää!!

Anteeksi vaan kaikille joiden mies on nyt nähnyt mun tissit :D Jos ne oli ekat tissit mitä näki niin ehkä oli korkea aika!

Tämä siis tuohon pitkään imetyskäytös ketjuun viitaten :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on aivan kiinni sinun kohteliaisuudestasi muita kohtaan. Minun isot tissini pysyivät muiden silmien kuin oman mieheni ja lapseni ulottumattomissa imetysaikana.

Vierailija
2/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan nostaa paidanhelmaa...

On eri asia nostaa tissi lapselle, kun lapsi tissille...

t: E-F-G

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä suuretkin rinnat pystyy aika hyvin piilottamaan imettäessä esim. harsolla. Mutta totta ettei aina ihan kokonaan.

Itse jos imetin pakosta julkisella paikalla, niin mahd. piilossa jossain nurkassa.

Vierailija
4/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolinen nähnyt imettäessäni, vaikka rintani ovat F-kuppiset. Eipä ole kovin vaikeaa pitää niitä piilossa, edes julkisella paikalla imettäessä.

Vierailija
5/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan nostaa paidanhelmaa...

On eri asia nostaa tissi lapselle, kun lapsi tissille...

t: E-F-G

mutta jos onkin h-j

Vierailija
6/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoosta G:N pystyy piilottamaan ja H:ta ei. AP, oletko nyt aivan sekaisin??

Vierailija
7/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sellaista koskaan omistanut.

Entä imetysliivejä?

Vierailija
8/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos onkin h-j

Vierailija
9/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän imetti... Ennen raskautta hänellä oli jo E75-kokoisia rintaliivejä, ja rinnat sit kasvoivat raskauden aikana kovasti ja sitten imetyksen aikana vielä lisää. Esim. XXL-kokoinen GlamourMom-imetystoppi, jonka hänelle lahjoitin, oli ihan vitsi. Ystäväni on laiha kuin mikä, mutta tuo toppi ei tissien kohdalta mahtunut kuin ihan väkisin tunkemalla!!! Ja rinnat tunkivat sekä päältä että sivuilta.

Ystäväni käyttikin joitan XXXL-kokoisia kaapuja koko imetyksen ajan, ja ne peittivät siis yläruumiin niin, ettei edes tissivakoa oikeastaan näkynyt. Sit hän vain irrotti imetysaukon ja imetysliivin ja tuikkasi vauvan tissille... Eipä siitä imetysaukosta näkynyt kuin nänni ja nännipiha. Ja siihen oppii nopeasti tekniikan, että vauvan pää on siinä edessä kun sen tekee. Tietysti harson voi vetää vaikka kokonaan vauvan ja rinnan päälle, niin ei taatusti näy mitään.

Mun mielestä julkisella paikalla, vaikka kauppakeskuksen penkillä saa imettää, mutta ei niitä daisareita tartte silti esitellä nännejä myöten. Ja oikeanlaisilla vaatteilla se onnistuu kyllä hyvin.

Vierailija
10/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampi sen on pieniä terhakoita rintoja piilottaa, koska lapsi pitää nostaa siihen ihan niiden "eteen" imemään. Toista se on G-H-I-J-K-L-kokoiset, jotka yleensä ovat vähän roikkuvia, niitähän on varsin helppo peitellä. Minusta on tuhat määrin vaikeampi peitellä pystyjä A-B-kuppisia imettäessä! Jos nänni on keskellä rintaa tai jopa pystyn rinnan hieman yläosassa, niin mites peittelet?

Vierailija
11/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sellaista koskaan omistanut. Entä imetysliivejä?

merkiltä löytyy imetyspaitoja joita pystyy käyttämään niin ettei tissi tai vatsa vilahda milliäkään. Ovat superlaadukkaita ja menee jo raskausaikana että imetysajan jälkeenkin. Boobilta myös hienoimmat ja parhaimmat imetysliivit.

Vierailija
12/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampi sen on pieniä terhakoita rintoja piilottaa, koska lapsi pitää nostaa siihen ihan niiden "eteen" imemään. Toista se on G-H-I-J-K-L-kokoiset, jotka yleensä ovat vähän roikkuvia, niitähän on varsin helppo peitellä. Minusta on tuhat määrin vaikeampi peitellä pystyjä A-B-kuppisia imettäessä! Jos nänni on keskellä rintaa tai jopa pystyn rinnan hieman yläosassa, niin mites peittelet?

Vierailija
13/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rintani olivat noin 2 x lapsen pään kokoiset. Vaikka harsoa pistin yms., oli vaikea peittää (harso valahtaa jne.). TÄSTÄ syystä imetin AINA selin, toisessa huoneessa tms.

Tätä kutsutaan hyväksi käytökseksi ja muiden ihmisten huomioimiseksi, ja vauva sai ruokansa.

Vierailija
14/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tilata Boobin tuotteita ja Helsingistä löytyy mm. Bebes (Kampissa), jossa on aika hyvä valikoima. Sieltä löytyy myös muita mammavaatteita, heilläkin nettikauppa.

Vierailija
15/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun imettää!! Anteeksi vaan kaikille joiden mies on nyt nähnyt mun tissit :D Jos ne oli ekat tissit mitä näki niin ehkä oli korkea aika! Tämä siis tuohon pitkään imetyskäytös ketjuun viitaten :)

Kuinka isot rinnat sinulla oikein on?

Minulla imettäminen onnistui ilman vilautteluita, vaikka olen kokoa 75H.

Aluksi oli tietysti hankalaa, niinkuin koko imetyshomma yleensäkin. Nopeasti sitä kuitenkin oppi oikeat tekniikat.

Vierailija
16/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo vaatteet pientä vai isoa kokoa?

Vierailija
17/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkiltä löytyy imetyspaitoja joita pystyy käyttämään niin ettei tissi tai vatsa vilahda milliäkään. Ovat superlaadukkaita ja menee jo raskausaikana että imetysajan jälkeenkin. Boobilta myös hienoimmat ja parhaimmat imetysliivit.

Tämä J-kuppinen ei löytänyt edes boobilta tarpeeksi isoja imetysliivejä eikä imetyspaitoja. Tähän tyystin v***ttuuntuneena päätinkin olla imettämättä pian syntyvää lastani, isojen rintojen kanssa on omat haasteensa muutenkin eikä siihen kaipaa haukan lailla kyttääviä pikkutissisiä av-mammoja manailemaan kun tissi heilahtaa esiin hänen miehensä silmien edessä.

Sitten manailua aiheuttaakin korvikkeen käyttö, mutta ainakaan en ole irstas mamma!

Vierailija
18/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsuojaa saa vaikka huivista.

Vierailija
19/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä J-kuppinen ei löytänyt edes boobilta tarpeeksi isoja imetysliivejä eikä imetyspaitoja. Tähän tyystin v***ttuuntuneena päätinkin olla imettämättä pian syntyvää lastani, isojen rintojen kanssa on omat haasteensa muutenkin eikä siihen kaipaa haukan lailla kyttääviä pikkutissisiä av-mammoja manailemaan kun tissi heilahtaa esiin hänen miehensä silmien edessä. Sitten manailua aiheuttaakin korvikkeen käyttö, mutta ainakaan en ole irstas mamma!

Minä sain yhden äitiysvaatekaupan kautta tilattua sopivat. Rintaliiviliikkeissä sanoivat vaan, ettei imetysliivejä tehdä noin suurta kokoa =o

Kuppikoko minulla on normaalisti G/H, imetysaikana vieläkin isompi. Valitettavasti en muista enää liivimerkkiä.

Vierailija
20/21 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi peittää sen ilman peittelemättä.

Piettää hyvin imiessään, mutta asettelu on se, jolloin vilautusvara on olemassa. Isoilla rinnoilla nännikin on lähellä sylissä makaavaa lasta ja on (näköjään) aika helppo riisua sen mitä tarvitsee ja tarjota rinta lapselle. Pienirintaisilla rinta on paljastettava ensin, sitten lapsi ylös ja imemään.

Lapsen pitokin oli minusta hankalaa ilman tyynyä, kun rinta ei juuri liiku, vaan joko on tarjottava oma yläkroppa sopivalle kohdalle (krammpi&nyrjähdys, pitemmän päälle) tai saatava lapsi juuri oikeaan kohtaan. SIksi imetin mieluiten maaten kyljelläni. Tissit on normaalisti 80A(/B) ja imetysaikana B-kuppi oli sopivin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi