Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen onnellinen ,että mieheni himoitsee minua vieläkin =)

Vierailija
23.08.2011 |

vaikka takana on 12 yhteistä vuotta!!! Suorastaan ei pysty näppejään pitämään erossa minusta ,jos olen yhtään vähäpukeisena!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta tässä on se (AV kauhistuu) että mulla on bmi 45.

Vierailija
2/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho...mun mies ei tuolla bmi,llä mua himoais

Juuri ruokki 11 kk lapsemme, vaihtoi vaipain ja hiippailee lapsi kainalossa pitkin kämppää, ihana mussukka mulla!

t: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa miehisyyttä ja biologiaa. Hänellä on voimakas libido... That's it.

En ymmärrä pointtiasi.

Vierailija
4/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen aloitus, harvinaista tälle palstalle!

Ja samoin täällä alkuvuodesta tulee 12 vuotta yhteiseloa täyteen, vuosiin mahtuu kolme lasta ja suuria painon muutteluita jne. Vaan enpä ole ikinä tuntenut etten olisi haluttava ja himoittava, suorastaan jumaloitava.

Vierailija
5/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta tässä on se (AV kauhistuu) että mulla on bmi 45.

katso ikää, kokoa tms, Ne on vaan numeroita. Mun paino on vaihdellut myös 50-110 kilon välillä ja aina minua on haluttu.

Vierailija
6/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen paljon täältä lukenut haluttomista miehistä,että monet naiset eroa ottamassa sen takia...niin en nyt vois sanoa et kaikilla miehillä ois sama et ovat tälläisiä ,kuin mieheni....

niin kun joku mainitsi...

yllättävän paljonkin miehillä haluttomuutta yms

AP

Vierailija
7/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se lähinnä rasittaa mua. Tosin onhan se tietysti vähän imartelevaa :)

Vierailija
8/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvi olla edes vähäpukeinen

15 v takana yhdessäoloa

Vierailija
9/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos se antais mun vielä juoda kaljaa päivittäin. Hyvässä nousuhumalassa panis vaikka puuta.

Vierailija
10/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa miehisyyttä ja biologiaa. Hänellä on voimakas libido... That's it. En ymmärrä pointtiasi.

Minä ainakin olen tyytymätön iän ja raskauksien tuomiin muutoksiin vartalossani. Onhan se ihana huomata että miehelle silti vielä kelpaa :)

Sitä kun kuulee juttuja niistäkin miehistä joilla halut lopahtaa vaimon rupsatamisen myötä.

Vierailija
11/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus rasittaa miehen jatkuva himotus..takana yli 25v yhdessä oloa. Onhan se kiva että, vieläkin kelpaa, kehuukin aina kauniiksi ja seksikkääksi..en ehkä ymmärrä antaa tarpeeksi tuollaiselle arvoa..hmmm

Vierailija
12/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein noissa miesten haluttomuutta käsittelevissä ketjuissa tulee esiin ajatus, että ne vaimot ovat niin vatsenmielisiä/ylipainoisia/huonoja sängyssä/haisevia/tms., että miehet eivät halua seksiä. Uskotteko te halukkaiden miesten puolisot puolestanne, että olette niin viehättäviä , seksikkäitä ja ihania, että mies kuin mies (siis myös nämä haluttomat miehet) haluaisi seksiä kanssanne pitkässä suhteessa? Vai ajatteletteko niin (mikä on uskottavampaa), että miehillänne on kohtuullisen korkea libido, joka kyllä räiskyisi pitkään muidenkin naisten kuin juuri teidän kanssanne?

Kummassa osapuolessa on teistä se salaisuus, joka miehen aktiiviseen halukkuuteen pitkässä suhteessa tarvitaan?

Vierailija
13/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa osapuolessa on teistä se salaisuus, joka miehen aktiiviseen halukkuuteen pitkässä suhteessa tarvitaan?

Ja pitkässä juoksussa, mitä väliä millään muulla onkaan, kun se että toinen kelpaa sellaisena kuin on.

Vierailija
14/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se salaisuus on meissä molemmissa. Me molemmat hoidamme tätä parisuhdetta ja osoitamme halukkuutemme ja rakkautemme ihan joka päivä. Me vaan natsataan täydellisesti.

Vierailija
15/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mieheni silmissä, takana on 15 yhteistä aviovuotta. Meillä on säännöllinen ja hauska seksielämä.

Ei pitkä parisuhde tarkoita, että lapsiin loppui iäksi rakkaus- ja seksielämä. Sitä parisuhdetta pitää vaan hoitaa puolin ja toisin ja olla myös joustava ja kärsivällinen. Aina ei ole ollut niin onnellista, minä olen välillä ollut halutonkin pikkulapsiaikaan ja uupunut, mutta onneksi mies on ollut sen asian suhteen kärsivällinen, ja lastenhoidon vaatimusten ymmärtämisessä on varmaan auttanut miehen pitämät hoitovapaat.Mies ei karttele kotitöitä, joten en ainakaan passaa ja komentele "aikuista lasta".

Nyt on taas ihanaa, kun lapset nukkuu yönsä ja on huomattu, että meillä on silloinkin hauskaa, kun lapset on mummoloissa.

Olkaamme onnellisia, kelle tämä onni on suotu.

Vierailija
16/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta yhdessä ja vaikeaa on ollut lapsen saannin jälkeen taloudellisesti ja väsyneitä koliikin jälkeen mutta mies palvoo mua ja haluaa mua päivittäin mikä saa minut tuntemaan itseni hyväksi kun muuten on hieman huono itsetunto. mies on ihana myös muuten =)

Vierailija
17/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä tää oletus, että on jotenkin erityisen kiihottava nainen kun mies haluaa usein seksiä. Ei se taida ihan niin mennä. Toiset miehet vaan haluaa usien seksiä ja se on ihan sama kuka nainen siellä kotona luuhaa, niin sitä sitten halutaan. Älkää kuvitelko itsestänne suuria :) Toki mukavaa, jos se kohtottaa jonkun naisen itsetuntoa kuinka usein oma mies haluaa seksiä. Minä en henkilökohtaisesti ole koskaan ajatellut asiaa noin. Halut menevät minulla ja miehelläni kausiluontoisesti, en silti kuvittele olevano vähemmän seksikäs silloin kun mieheni ei ole halukkaana. Mutta Minulla onkin hyvä itsetunto ja tiedän, että olen seksikäs, monen muunkin miehen mielestä :)

Vierailija
18/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vain tarvetta!!!

Vierailija
19/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä tää oletus, että on jotenkin erityisen kiihottava nainen kun mies haluaa usein seksiä. Ei se taida ihan niin mennä. Toiset miehet vaan haluaa usien seksiä ja se on ihan sama kuka nainen siellä kotona luuhaa, niin sitä sitten halutaan. Älkää kuvitelko itsestänne suuria :) Toki mukavaa, jos se kohtottaa jonkun naisen itsetuntoa kuinka usein oma mies haluaa seksiä. Minä en henkilökohtaisesti ole koskaan ajatellut asiaa noin. Halut menevät minulla ja miehelläni kausiluontoisesti, en silti kuvittele olevano vähemmän seksikäs silloin kun mieheni ei ole halukkaana. Mutta Minulla onkin hyvä itsetunto ja tiedän, että olen seksikäs, monen muunkin miehen mielestä :)

Jos en olisi mieheni mielestä kiihottava, ei sillä myöskään seisoisi! :D

Aika kamalaa olettaa että kaikki miehet on panokoneita, joilla seisoisi vakka edessä istuisi kuollut vuohi.

Eikä se ole mitään itsetunnon kohottamista, se on ihana tunne joka tulee kun mies hellii jahyväilee ja osoittaa kiinnostusta ja kehuu ihan ääneenkin.

Sun viestistäsi tuli mieleen itsetunnon kohotus, koska sinun piti korostaa meille muille, tietenkin rumille naisille, että olet seksikäs muidenkin miesten mielestä.

Itse en moista asiaa edes ajattele, ihan se ja sama. Ei mun tarvitse oman mieheni kustannuksella itsetuntoani kohottaa.

Vierailija
20/34 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sillä kyllä ihan väliäkin mitä se peili näyttää...ja osaisin kyllä ihan itsekin ovesta ulos lenkille jos olisi jostain tupsahtanut 30kg lisää...mitä yleensä ei ihan noin vain tapahdu...hienoa on että rakkaus ei ole ulkonäöstä kiinni mutta voi sitä silti itsestään huolta pitää...miksi pitäisi testata toista että kuinka kauan jaksaa katella hapannaamaa joka ei pidä itsestään huolta...mihin se jäi että kun tavattiin niin halusi näyttää hyvältä...ei se nyt ihan niin paljon kuitenkaan vaadi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi